Itt találod az összes cikket a „online vásárlás” témában!
Tavaly a vásárlások egytizedét webáruházakban bonyolítottuk. De miért szeretünk annyira online vásárolni?
Az idén várhatóan 2 millió eurós bevétellel záró Leanpay-nek 2,5 millió eurós tőkeinjekciót szavazott meg a Lead Ventures. A fintech cég Kelet-Közép-Európa további piacain is megvetheti a lábát. Így a tervek szerint jövőre Magyarországon is elindítja a szolgáltatását.
Nem tudnak egész nap otthon lenni, amúgy is járnak arrafelé, ahol át tudják venni, nincs idejük a futárra várni – ezek a leggyakrabban említett okai annak, amiért az online vásárlók áttérnek az egyelőre még népszerűbb házhoz szállításról.
A fiatalok 86 százaléka vásárolt, valamint az utóbbi egy évben az interneten. 23 százalékuk számít rendszeres online vásárlónak – derül ki a K&H ifjúsági indexéhez készült reprezentatív kutatásból, amely választ adott arra is, hogy inkább a nők vagy a férfiak részesítik előnyben a netes vásárlást.
Az emberek 54 százaléka ugyanolyan gyakorisággal, majdnem 40 százaléka sűrűbben fog online vásárolni az idén a tavalyi rekordévhez képest – derül ki a Mastercard támogatásával készült Fizetési Élmény Riportból.
Két év alatt hatról tizenkét százalékra nőtt a legalább hetente online vásárló magyarok aránya – tájékoztatott a Reacty Digital.
Magyarországon az ügyfelek közel 80 százaléka néha nem tudja utólag beazonosítani bankkártyás vásárlásait, és a kelet-közép-európai régióban is hasonló az arány – derül ki a Mastercard 11 ország részvételvével készített nemzetközi kutatásából.
A koronavírus-járvány jelentős lökést adott a hazai e-kereskedelem fejlődésének: az idei második negyedévben a teljes kiskereskedelmi forgalomnak már csaknem 10 százaléka az online térben zajlott. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál tapasztalatai szerint a vásárlók ebben a bizonytalan időszakban tudatosabban szűrik ki az olcsóbb termékeket.
Egy hazai felmérés szerint a válaszadók fele már most többet költ divatcikkekre az interneten, mint a hagyományos üzletekben – ez a jelenlegi helyzetben biztonságosabb opciónak tűnik, azonban ennek a vásárlási módnak is megvannak a maga kockázatai.
2021. január 1-jétől kötelező lesz a másodlagos azonosító használata online vásárlás esetén, de egyes bankok már most is alkalmazzák.
Online vásárlásaik során a szlovákiai fogyasztók jóval környezettudatosabbak az európai átlagnál – derül ki a csomagszállítással foglalkozó DPDgroup megbízásából készített nemzetközi felmérésből.
Évek óta hasít az online vásárlás a hazai lakosság körében, mára a magyarok 33 százaléka költi a pénzét rendszeresen webáruházakban a Generali Biztosító legújabb felmérése szerint. Nem árt az óvatosság, hiszen a válaszadók 34 százalékát érte már rosszindulatú támadás az online világban.
Az év végi ünnepeket megelőző hetekben – a kereskedelmi forgalom növekedésével párhuzamosan – jelentősen emelkedik a bankkártyás költések volumene. A hazai háztartások ugyanakkor megfontoltabban vásárolnak.
Az idei Black Friday-n több, mint 700 ezer akciós termékkel és 3,2 milliárd forint értékű kedvezménnyel várja a vásárlókat november 22-én az eMAG.
Miközben Magyarországon alacsony az online vásárlók száma, színházjegyet döntő többségükben csak interneten vásárolnak a nézők – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből.
Online vásárlás során sok fogyasztó nem talál egyértelmű információkat az árakról és az árengedményekről – derül ki egy 560 honlapra kiterjedő uniós felmérésből.
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.