Online vásárlás

Itt találod az összes cikket a „online vásárlás” témában!

A magyar háztartások közel negyedének nincs otthoni internete

A magyar háztartások közel negyedének nincs otthoni internete

Az otthoni internetezés egyre népszerűbb: évente 2-3 százalékponttal nő az elterjedtsége, és már a magyar háztartások több mint háromnegyedében érhető el.
2021. 11. 06., 10:00
Újabb nagy dobás a Lead Ventures-től

Az idén várhatóan 2 millió eurós bevétellel záró Leanpay-nek 2,5 millió eurós tőkeinjekciót szavazott meg a Lead Ventures. A fintech cég Kelet-Közép-Európa további piacain is megvetheti a lábát. Így a tervek szerint jövőre Magyarországon is elindítja a szolgáltatását.

2021. 09. 22., 18:00
Terjed az online vásárlás legzöldebb kézbesítési módja

Nem tudnak egész nap otthon lenni, amúgy is járnak arrafelé, ahol át tudják venni, nincs idejük a futárra várni – ezek a leggyakrabban említett okai annak, amiért az online vásárlók áttérnek az egyelőre még népszerűbb házhoz szállításról.

2021. 09. 22., 12:15
A fiatal nők szívesen vásárolnak online

A fiatalok 86 százaléka vásárolt, valamint az utóbbi egy évben az interneten. 23 százalékuk számít rendszeres online vásárlónak – derül ki a K&H ifjúsági indexéhez készült reprezentatív kutatásból, amely választ adott arra is, hogy inkább a nők vagy a férfiak részesítik előnyben a netes vásárlást.

2020. 11. 03., 13:00
Tudatosabban spórolnak idén az online vásárlók

A koronavírus-járvány jelentős lökést adott a hazai e-kereskedelem fejlődésének: az idei második negyedévben a teljes kiskereskedelmi forgalomnak már csaknem 10 százaléka az online térben zajlott. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál tapasztalatai szerint a vásárlók ebben a bizonytalan időszakban tudatosabban szűrik ki az olcsóbb termékeket.

2020. 10. 11., 17:00
Nyolc tipp a zökkenőmentes online vásárláshoz

Egy hazai felmérés szerint a válaszadók fele már most többet költ divatcikkekre az interneten, mint a hagyományos üzletekben – ez a jelenlegi helyzetben biztonságosabb opciónak tűnik, azonban ennek a vásárlási módnak is megvannak a maga kockázatai.

2020. 08. 09., 12:00
Ez vár az online-vásárlókra januártól

2021. január 1-jétől kötelező lesz a másodlagos azonosító használata online vásárlás esetén, de egyes bankok már most is alkalmazzák.

2020. 05. 08., 11:30
Óvatosan az online vásárlással! Minden harmadik magyart ért már cybertámadás!

Évek óta hasít az online vásárlás a hazai lakosság körében, mára a magyarok 33 százaléka költi a pénzét rendszeresen webáruházakban a Generali Biztosító legújabb felmérése szerint. Nem árt az óvatosság, hiszen a válaszadók 34 százalékát érte már rosszindulatú támadás az online világban.

2019. 10. 20., 11:15
Így vásárolunk színházjegyet

Miközben Magyarországon alacsony az online vásárlók száma, színházjegyet döntő többségükben csak interneten vásárolnak a nézők – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS