700 ezer akciós termék, 3 milliárdos kedvezmény – készül az eMag a Black Friday-ra

2019. 11. 14., 14:45

Az idei Black Friday-n több, mint 700 ezer akciós termékkel és 3,2 milliárd forint értékű kedvezménnyel várja a vásárlókat november 22-én az eMAG. Összesen 3 millió látogatást várnak az oldalon, ami 10 százalékos növekedést jelentene tavalyhoz képest. Ahhoz, hogy 2019-ben is ki tudja szolgálni a megnövekedett igényeket, az eMAG tovább bővítette ügyfélszolgálati és logisztikai kapacitását.

Immár hatodik egymást követő évben tartja Black Friday promócióját az eMAG. Idén november 22-re esik a karácsonyi bevásárlások kezdetét is jelző, az év legnagyobb árkedvezményeit felvonultató e-kereskedelmi esemény. Tavaly a termékek 88 százaléka az eMAG-on volt megtalálható legolcsóbban a hazai piacon, így nem csoda, hogy az akció népszerűsége töretlenül nő a kezdetek óta.

„Nem csak számunkra, de a vásárlóink számára is ez az év legfontosabb napja az e-kereskedelemben, hiszen ilyenkor nem csak a versenytársakhoz képest, hanem az év más időszakához képest, nálunk is a legalacsonyabb árakkal találkozhatnak” – emelte ki a nap lényegét Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.

Tavaly több, mint 250 ezer termék talált gazdára összesen közel 7 milliárd forint értékben, ami 19 százalékos növekedést jelentett a 2017-es évhez képest. Tavaly a termékek 88 százaléka az eMAG-on volt megtalálható legolcsóbban a hazai piacon. Csúcsidőszak ez az eMAG.hu-n értékesítő Marketplace-partnerek számára is: tavaly 1279 hazai kis-és középvállalkozás készült valamilyen Black Friday akcióval, aminek köszönhetően közel 70 ezer terméket, az összes eladott termék 27 százalékát ők biztosították.

Idén szintén nagy rohamra számít az eMAG. Összesen hétszázezer darab általuk forgalmazott termék lesz elérhető akciósan a Black Friday keretein 

belül, a kedvezmények összesített mértéke pedig meghaladhatja a 3,2 milliárd forintot. Az oldal által végzett kutatások alapján a hazai, kereskedelmileg aktív célcsoport csaknem 90 százaléka már hallott valamilyen formában a Black Friday-ről, egyötödük pedig tervezi, hogy vásárol is valamit ezen a napon. Az eredmény: várhatóan közel 3 millió látogatás egy nap alatt az eMAG.hu-n és a mobilapplikáción.

Az extrém számok különleges felkészülést igényelnek az eMAG és a vásárlók részéról egyaránt. Jelentősen bővül az akcióba bevont termékek köre és az akciós termékekből felhalmozott raktárkészlet is, ami azt jelenti, hogy bizonyos akciók tovább lesznek elérhetőek. A hétköznapi termékek mellett az eMAG különlegességekkel is készül: csak ezen az egy napon személyautók, élmények, utazások, luxuscikkek, repülő- és színházjegyek, sőt, még egy vitorlás is elérhető lesz a felületen.

Ahhoz, hogy a beérkező kérdéseket és rendeléseket zavartalanul le tudja bonyolítani, megnövelt ügyfélszolgálati létszámmal és az idei évtől már öt logisztikai partnerrel vág neki a cég az idei promóciónak. A fejlesztéseknek köszönhetően december 7-ig várhatóan minden termék megérkezik a címzettjéhez.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS