700 ezer akciós termék, 3 milliárdos kedvezmény – készül az eMag a Black Friday-ra

2019. 11. 14., 14:45

Az idei Black Friday-n több, mint 700 ezer akciós termékkel és 3,2 milliárd forint értékű kedvezménnyel várja a vásárlókat november 22-én az eMAG. Összesen 3 millió látogatást várnak az oldalon, ami 10 százalékos növekedést jelentene tavalyhoz képest. Ahhoz, hogy 2019-ben is ki tudja szolgálni a megnövekedett igényeket, az eMAG tovább bővítette ügyfélszolgálati és logisztikai kapacitását.

Immár hatodik egymást követő évben tartja Black Friday promócióját az eMAG. Idén november 22-re esik a karácsonyi bevásárlások kezdetét is jelző, az év legnagyobb árkedvezményeit felvonultató e-kereskedelmi esemény. Tavaly a termékek 88 százaléka az eMAG-on volt megtalálható legolcsóbban a hazai piacon, így nem csoda, hogy az akció népszerűsége töretlenül nő a kezdetek óta.

„Nem csak számunkra, de a vásárlóink számára is ez az év legfontosabb napja az e-kereskedelemben, hiszen ilyenkor nem csak a versenytársakhoz képest, hanem az év más időszakához képest, nálunk is a legalacsonyabb árakkal találkozhatnak” – emelte ki a nap lényegét Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.

Tavaly több, mint 250 ezer termék talált gazdára összesen közel 7 milliárd forint értékben, ami 19 százalékos növekedést jelentett a 2017-es évhez képest. Tavaly a termékek 88 százaléka az eMAG-on volt megtalálható legolcsóbban a hazai piacon. Csúcsidőszak ez az eMAG.hu-n értékesítő Marketplace-partnerek számára is: tavaly 1279 hazai kis-és középvállalkozás készült valamilyen Black Friday akcióval, aminek köszönhetően közel 70 ezer terméket, az összes eladott termék 27 százalékát ők biztosították.

Idén szintén nagy rohamra számít az eMAG. Összesen hétszázezer darab általuk forgalmazott termék lesz elérhető akciósan a Black Friday keretein 

belül, a kedvezmények összesített mértéke pedig meghaladhatja a 3,2 milliárd forintot. Az oldal által végzett kutatások alapján a hazai, kereskedelmileg aktív célcsoport csaknem 90 százaléka már hallott valamilyen formában a Black Friday-ről, egyötödük pedig tervezi, hogy vásárol is valamit ezen a napon. Az eredmény: várhatóan közel 3 millió látogatás egy nap alatt az eMAG.hu-n és a mobilapplikáción.

Az extrém számok különleges felkészülést igényelnek az eMAG és a vásárlók részéról egyaránt. Jelentősen bővül az akcióba bevont termékek köre és az akciós termékekből felhalmozott raktárkészlet is, ami azt jelenti, hogy bizonyos akciók tovább lesznek elérhetőek. A hétköznapi termékek mellett az eMAG különlegességekkel is készül: csak ezen az egy napon személyautók, élmények, utazások, luxuscikkek, repülő- és színházjegyek, sőt, még egy vitorlás is elérhető lesz a felületen.

Ahhoz, hogy a beérkező kérdéseket és rendeléseket zavartalanul le tudja bonyolítani, megnövelt ügyfélszolgálati létszámmal és az idei évtől már öt logisztikai partnerrel vág neki a cég az idei promóciónak. A fejlesztéseknek köszönhetően december 7-ig várhatóan minden termék megérkezik a címzettjéhez.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 12. 05., 23:30
epizód: 2023 / 19   |   hossz: 20:00
Ebben az epizódban azt a nagy horderejű és rendkívül összetett munkát mutatjuk be, amit Magyarország legmagasabb irodaháza, a MOL Campus építése során végeztek a kivitelezők. A csúcsidőszakban 1800 dolgozó munkáját összefogó Wolf András meg is kapta érte az Év Projektmenedzsere díjat, amit a Projektmenedzsment Kiválóság Tábla tagjaiból álló zsűri ítélt meg számára. A Market Építő Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese szerint amellett, hogy nagy elismerés kollégáktól kapni egy ekkora díjat, meg is erősítette abban a tudatban, hogy érdemes példamutatóan, kitartóan dolgozni a sikerért. A szakember persze a MOL Campus innovatív kivitelezését és fenntartható megoldásait is örömmel bemutatta a BizniszPlusznak adott interjúban.
Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS