Lounge Group

Itt találod az összes cikket a „Lounge Group” témában!

A Művészetek Völgyén debütál a MODEM és a Lounge Group zenés innovációja

A Művészetek Völgyén debütál a MODEM és a Lounge Group zenés innovációja

Gondolkoztál már azon, milyen hangja lehet egy festménynek? A MODEM és a Lounge Group innovációja egyedülálló módon egyesíti a vizualitást az audióval: lefordítja a műalkotásokat egyedi zenei kompozíciókra. A SONART projekt interaktív élményét a Művészetek Völgyén próbálhatja ki először a nagyközönség.
2024. 05. 23., 15:40
Comic Con Budapesten: Rekordszámú rajongó ünnepelte a popkultúrát

A kétnapos eseménysorozaton 25 756 látogató vett részt, közel kétszer annyi, mint 2023-ban. A hollywoodi sztárok mellett a társ- és vendégrendezvények is nagy érdeklődést keltettek, így a Board Game Expo és a KoreaOn kulturális fesztivál is hozzájárult a látogatócsúcshoz.

2023. 11. 03., 09:19
Egy lépéssel közelebb

Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.

2022. 12. 28., 15:17
Generációs kihívások a marketingben

A Lounge Group által készített esettanulmányból kiderül, hogy milyen módszereket és eszközöket érdemes ma használni arra, hogy a fiatalokat aktivizálni tudjuk és kialakítsunk egyfajta engagementet velük.

2022. 10. 27., 11:47
A VALMAR-ral kampányol a STABILO

A STABILO-nak alap célkitűzése, hogy ügynökségi bevonással egy olyan kampányt hozzon létre, amely során a STABILO márka és azon belül a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait lehetséges növelni a középiskolások és egyetemisták körében.

2022. 10. 03., 15:48
„A mentálisan stabil munkaerő a hatékony munkaerő”

Ha egy ember mentálisan nincs rendben, az egy vállalat működését tekintve is probléma, ami kiemelten érinti a gazdaság mozgatórugójaként számon tartott kkv-k mindennapi működését – hívja fel a figyelmet Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

2022. 05. 03., 18:21
Ne izgulj azon, hogy izgulsz, add elő, amiért jöttél!

Ugye milyen egyszerűnek tűnik? Ám az idevezető útig sokat kell tanulnia minden előadónak, aki valóban meg szeretné nyerni a közönségét. Kérdés az is, hogy a forma vagy a tartalom ragad meg erősebben a hallgatóságban egy prezentáció végén.

2021. 10. 27., 11:08
A kontrollvesztésből fakadó tapasztalatok segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a dolgozók mentális egyensúlyának megbillenéséhez.

2021. 10. 25., 16:45
Milyen személyiségjegyek segítik a vezetőket válsághelyzetben?

A járványhelyzethez hasonló, a korábbitól szélsőségesen eltérő szituációkban elsősorban az újító és felfedező személyiségjegyek segítenek a helyes vállalatvezetői döntések meghozatalában – derül ki a Lounge Group egyedi szimulációs kutatásából.

2021. 10. 05., 16:00
Egy „apróságba” bukott bele Donald Trump

A járvánnyal kapcsolatos kommunikáció áll annak háttérében, hogy Donald Trump elveszítette az amerikai elnökválasztást. Hogy pontosan milyen választói gondolkodás vezetett ehhez az eredményhez, azt Brent Buchanan, az előző amerikai elnöknek is dolgozó Cygnal közvélemény-kutató vállalat ügyvezetője mutatja be.

2021. 10. 02., 09:30
39 szakember, 7 kerekasztal: elérhetőek a sosem publikált Summit Play kerekasztal beszélgetések

A Marketing Summit Hungary változatlanul a szakma és az üzleti élet csúcstalálkozója, de idén még az eddigieknél is többet nyújt, köszönhetően az új digitális platformnak. A csúcstalálkozó idén az egyedülálló Summit Play online felületével egészült ki, amely folyamatosan exkluzív tartalmakkal támogatja a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat.

2021. 09. 23., 09:15
Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – A pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett

A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik, mivel a környezettudatosság és dolgozói empátia felé tolódás legalább annyira befolyásolja a jövőnket, mint az elmúlt másfél évet – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból.

2021. 09. 12., 18:30
Biztonságra vágynak az amerikai választók

A Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat vezető elemzője, Brent Buchanan Budapesten tart előadást a Lounge Group jóvoltából: a Marketing Summit Hungaryn az érzelmek és a kommunikáció szerepéről beszél.

2021. 09. 08., 20:30
A reklámokat is átalakította a járvány

Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el, mi történt.

2021. 02. 03., 09:15
Február 3-án debütál a Márkamonitorban a Lounge Group marketingkommunikációs blokkja, az L20

A Lounge Group és a 90.9 Jazzy Rádió közötti koprodukció keretében a Márkamonitor című műsorban február 3-án 19 órakor lesz először hallható az új marketingkommunikációs műsorblokk, az L20, amely a cégcsoport podcast sorozatának nevét viseli. Ezt követően kéthetente szerdánként jelentkezik majd a 20 perces program egész órás változata kiváló zenével fűszerezve.

2021. 01. 19., 14:00
Kiderült, kik állnak a Marketing Diamond díj mögött

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra.

2020. 12. 12., 11:00
Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards

Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS