Lounge Group

Itt találod az összes cikket a „Lounge Group” témában!

Comic Con Budapesten: Rekordszámú rajongó ünnepelte a popkultúrát

Comic Con Budapesten: Rekordszámú rajongó ünnepelte a popkultúrát

A kétnapos eseménysorozaton 25 756 látogató vett részt, közel kétszer annyi, mint 2023-ban. A hollywoodi sztárok mellett a társ- és vendégrendezvények is nagy érdeklődést keltettek, így a Board Game Expo és a KoreaOn kulturális fesztivál is hozzájárult a látogatócsúcshoz.
2023. 11. 03., 09:19
Egy lépéssel közelebb

Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.

2022. 12. 28., 15:17
Generációs kihívások a marketingben

A Lounge Group által készített esettanulmányból kiderül, hogy milyen módszereket és eszközöket érdemes ma használni arra, hogy a fiatalokat aktivizálni tudjuk és kialakítsunk egyfajta engagementet velük.

2022. 10. 27., 11:47
A VALMAR-ral kampányol a STABILO

A STABILO-nak alap célkitűzése, hogy ügynökségi bevonással egy olyan kampányt hozzon létre, amely során a STABILO márka és azon belül a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait lehetséges növelni a középiskolások és egyetemisták körében.

2022. 10. 03., 15:48
„A mentálisan stabil munkaerő a hatékony munkaerő”

Ha egy ember mentálisan nincs rendben, az egy vállalat működését tekintve is probléma, ami kiemelten érinti a gazdaság mozgatórugójaként számon tartott kkv-k mindennapi működését – hívja fel a figyelmet Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

2022. 05. 03., 18:21
Ne izgulj azon, hogy izgulsz, add elő, amiért jöttél!

Ugye milyen egyszerűnek tűnik? Ám az idevezető útig sokat kell tanulnia minden előadónak, aki valóban meg szeretné nyerni a közönségét. Kérdés az is, hogy a forma vagy a tartalom ragad meg erősebben a hallgatóságban egy prezentáció végén.

2021. 10. 27., 11:08
A kontrollvesztésből fakadó tapasztalatok segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a dolgozók mentális egyensúlyának megbillenéséhez.

2021. 10. 25., 16:45
Milyen személyiségjegyek segítik a vezetőket válsághelyzetben?

A járványhelyzethez hasonló, a korábbitól szélsőségesen eltérő szituációkban elsősorban az újító és felfedező személyiségjegyek segítenek a helyes vállalatvezetői döntések meghozatalában – derül ki a Lounge Group egyedi szimulációs kutatásából.

2021. 10. 05., 16:00
Egy „apróságba” bukott bele Donald Trump

A járvánnyal kapcsolatos kommunikáció áll annak háttérében, hogy Donald Trump elveszítette az amerikai elnökválasztást. Hogy pontosan milyen választói gondolkodás vezetett ehhez az eredményhez, azt Brent Buchanan, az előző amerikai elnöknek is dolgozó Cygnal közvélemény-kutató vállalat ügyvezetője mutatja be.

2021. 10. 02., 09:30
39 szakember, 7 kerekasztal: elérhetőek a sosem publikált Summit Play kerekasztal beszélgetések

A Marketing Summit Hungary változatlanul a szakma és az üzleti élet csúcstalálkozója, de idén még az eddigieknél is többet nyújt, köszönhetően az új digitális platformnak. A csúcstalálkozó idén az egyedülálló Summit Play online felületével egészült ki, amely folyamatosan exkluzív tartalmakkal támogatja a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat.

2021. 09. 23., 09:15
Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – A pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett

A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik, mivel a környezettudatosság és dolgozói empátia felé tolódás legalább annyira befolyásolja a jövőnket, mint az elmúlt másfél évet – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból.

2021. 09. 12., 18:30
Biztonságra vágynak az amerikai választók

A Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat vezető elemzője, Brent Buchanan Budapesten tart előadást a Lounge Group jóvoltából: a Marketing Summit Hungaryn az érzelmek és a kommunikáció szerepéről beszél.

2021. 09. 08., 20:30
A reklámokat is átalakította a járvány

Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el, mi történt.

2021. 02. 03., 09:15
Február 3-án debütál a Márkamonitorban a Lounge Group marketingkommunikációs blokkja, az L20

A Lounge Group és a 90.9 Jazzy Rádió közötti koprodukció keretében a Márkamonitor című műsorban február 3-án 19 órakor lesz először hallható az új marketingkommunikációs műsorblokk, az L20, amely a cégcsoport podcast sorozatának nevét viseli. Ezt követően kéthetente szerdánként jelentkezik majd a 20 perces program egész órás változata kiváló zenével fűszerezve.

2021. 01. 19., 14:00
Kiderült, kik állnak a Marketing Diamond díj mögött

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra.

2020. 12. 12., 11:00
Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards

Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A só fontos. Ismerjük a királylány meséjét, tudjuk milyen, ha nincs az ételben. Azon túl, hogy legyen kéznél, normális esetben nem tulajdonítunk nagy jelentőséget neki. Sima fehér kristályok, belecsippentünk, szórjuk, főzünk vagy eszünk tovább.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS