Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel együttműködésben díjazza a pályázókat, így most először videókkal mutatták meg a versenyzőket, akik a Marketing Diamond Awards mögött állnak. De kik ők?
„Sikerült egy jópofa mémet alkotnunk: egy kis unikornis macskát Elton John szemüveggel, akit Eltonnak is hívunk” – ecseteli innovatív marketing projektjét az egyik nevező cég a Marketig Diamond Awards kapcsán készült videósorozatban.
A díj történetében most először fordult elő, hogy az early bird jelentkező 24 versenyző bemutatkozó kisvideóban ismertethette cégét és a nevezett projekteket.
A különleges kisfilmek egy helyre kerültek fel, a https://lounge.hu/mda oldalra, hogy a marketing szakma iránt érdeklődők széles áttekintést kapjanak a kreatív munkákról és a pályaművek mögött álló cégekről.
A bemutatkozó kisfilmek azért is különlegesek, mert a nevezett projektek mellett egyedülálló képet adnak a járványhelyzet miatt változásra kényszerülő marketing szakmáról is. Volt, aki kozmetikai webkongresszust hozott létre (1700 kozmetikus online részvételével), míg más digitális diákcsere programot szervezett Hollandia és Magyarország között.
A gyors és leleményes megoldásokról szólt tehát a 2020-as év – ez jól látszik a különleges bemutatkozó videókból. Ráadásul a kisfilm-sorozat itt még nem ér véget, ugyanis a nyertesekről újabb izgalmas anyagokat ígérnek a szervezők, ezért érdemes a lounge.hu és a marketingdiamond.hu weboldalát egyaránt követni.
A verseny fontos küldetése egyébként, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingprojektek számára egyaránt. Így a pályázók döntő többsége maga is a KKV szektort erősíti, éppen ezért hatalmas a verseny és az izgalom, hogy ezúttal kik vihetnek haza gyémántdíjat.
És amíg az eredményekre várunk – tekintettel arra, hogy most kezdődött meg a zsűrizés időszaka –, addig jó nézni a motiváló, kreatív kisfilmeket. Megtekintve őket ugyanis azt érzi az ember, hogy a magyar marketingesek még a legnehezebb helyzetben is meglátják a reményt és a pozitívumot, az így kapott lehetőségekből pedig hamar sikert kovácsolnak.
Nekem nagyon tetszik, annyira, hogy kiálltam mellette főszerkesztőnkkel szemben is, aki szerint csak szokványos ipari képlettel van dolgunk.
A Paksi Atomerőműben befejezték a 2. blokk ez évre tervezett karbantartását és éves főjavítását. Az üzemeltető szakemberek felterhelték a blokkot.