Kiderült, kik állnak a Marketing Diamond díj mögött

2021. 01. 19., 14:00

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel együttműködésben díjazza a pályázókat, így most először videókkal mutatták meg a versenyzőket, akik a Marketing Diamond Awards mögött állnak. De kik ők?

„Sikerült egy jópofa mémet alkotnunk: egy kis unikornis macskát Elton John szemüveggel, akit Eltonnak is hívunk” – ecseteli innovatív marketing projektjét az egyik nevező cég a Marketig Diamond Awards kapcsán készült videósorozatban.

A díj történetében most először fordult elő, hogy az early bird jelentkező 24 versenyző bemutatkozó kisvideóban ismertethette cégét és a nevezett projekteket.

A különleges kisfilmek egy helyre kerültek fel, a  https://lounge.hu/mda oldalra, hogy a marketing szakma iránt érdeklődők széles áttekintést kapjanak a kreatív munkákról és a pályaművek mögött álló cégekről.

A bemutatkozó kisfilmek azért is különlegesek, mert a nevezett projektek mellett egyedülálló képet adnak a járványhelyzet miatt változásra kényszerülő marketing szakmáról is. Volt, aki kozmetikai webkongresszust hozott létre (1700 kozmetikus online részvételével), míg más digitális diákcsere programot szervezett Hollandia és Magyarország között. 

A gyors és leleményes megoldásokról szólt tehát a 2020-as év – ez jól látszik a különleges bemutatkozó videókból. Ráadásul a kisfilm-sorozat itt még nem ér véget, ugyanis a nyertesekről újabb izgalmas anyagokat ígérnek a szervezők, ezért érdemes a lounge.hu és a marketingdiamond.hu weboldalát egyaránt követni.

A verseny fontos küldetése egyébként, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingprojektek számára egyaránt. Így a pályázók döntő többsége maga is a KKV szektort erősíti, éppen ezért hatalmas a verseny és az izgalom, hogy ezúttal kik vihetnek haza gyémántdíjat.

És amíg az eredményekre várunk – tekintettel arra, hogy most kezdődött meg a zsűrizés időszaka –, addig jó nézni a motiváló, kreatív kisfilmeket. Megtekintve őket ugyanis azt érzi az ember, hogy a magyar marketingesek még a legnehezebb helyzetben is meglátják a reményt és a pozitívumot, az így kapott lehetőségekből pedig hamar sikert kovácsolnak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 07. 16., 15:40
Az inflációérzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben a munkaerőpiaci hangulat tartósnak látszik. Talán a beruházások volumene is visszaáll az egy évvel ezelőtti szintre – hangzott el a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) üzleti hangulat-indexének második negyedéves felmérésének eredményeit bemutató beszélgetésen.
2024-07-17 12:46:54
Élelmiszerbiztonsági szempontból a nyár mindig kritikus időszak, főleg, ha olyan extrém hőhullám köszönt ránk, mint most.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A szeptemberben induló qvik elektronikus fizetési alternatíva szolgáltatási díjtól és tranzakciós illetéktől mentesen, egyfajta átutalási formaként nyújthat kedvezőbb feltételeket a vevőknek, míg a boltok, webáruházak is jobban járnak vele – állítja ebben az epizódban Luspay Miklós. A Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi infrastruktúrák és pénzforgalom igazgatóságának vezetője egyértelművé tette: az új rendszernek fontos célja a banki verseny élénkítése, amit kiválóan szolgálhat a bankkártyától független, számlák közötti, azonnali, biztonságos és olcsó fizetési megoldást kínáló qvik infrastruktúra. Hogyan teheti ez könnyebbé mindenki életét?
2024. 07. 03., 08:25
epizód: 2024 / 13   |   hossz: 20:51
Az OFA Nonprofit Kft. „Az év felelős foglalkoztatója” pályázat keretében évről évre összegyűjti és díjazza azokat a hazai munkáltatókat, akik kiemelkedő tevékenységet folytatnak a foglalkoztatás területén. A cég közzé is teszi azokat a jó gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak a terület fejlődéséhez. A díjakat, amelyekre 2024-ben július 19-ig lehet pályázni, öt kategóriában osztják ki: kisvállalkozások, középvállalkozások, nagyvállalatok I-II., illetve egyéb gazdálkodó szervezetek. Kiosztanak különdíjakat is, amelyek különösen érdekesek, hiszen gyakran olyan innovatív ötleteket takarnak, amelyeket nem feltétlenül a pénz motivált – mondta el Endrész Alexandra programvezető.
2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Élelmiszerbiztonsági szempontból a nyár mindig kritikus időszak, főleg, ha olyan extrém hőhullám köszönt ránk, mint most.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS