Biztonságra vágynak az amerikai választók

2021. 09. 12., 18:30

Az amerikai választók viselkedését erősen befolyásolják az érzelmek. Tavaly még a járványtól való félelem és az erős indulatok jellemezték a tengerentúli polgárokat, idén azonban a szorongás és bizalomvesztés váltotta fel ezeket az érzéseket – derül ki a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat 2020-ban a választások után, majd 2021-ben a pandémiát követő időszakban elvégzett széleskörű kutatásából. Az amerikai kutatócég vezető elemzője, Brent Buchanan a napokban Budapesten tart előadást a Lounge Group jóvoltából: a Marketing Summit Hungary-n beszél az érzelmek és a kommunikáció szerepéről.

Demográfiai csoportoktól függetlenül tapintható a pesszimizmus az Egyesült Államokban: tavaly a harag (31,6 százalék), a félelem (27,1 százalék) és a szomorúság (12,3 százalék) volt leginkább jellemző az amerikai társadalomra – derül ki az amerikai Cygnal közvéleménykutató tavalyi és idei kutatásának összehasonlításából. A napokban Budapesten előadó Brent Buchanan vezette tengerentúli elemzőcég kutatásaiban az amerikai választópolgárok érzelmi állapotát vizsgálta.

Az idei adatok a tavalyihoz hasonló tendenciákra utalnak, azonban most a választók legfőbb aggályai az országuk gazdasági stabilitása (46 százalék), családjuk egészsége (43 százalék) és biztonsága (37 százalék), illetve a pandémia előtti élet újra megteremtése (24 százalék), a gazdaság felélesztése (18 százalék), valamint a közbiztonság helyreállítása (13 százalék). A kutatás eredménye szerint a választók az elmúlt időszak élményei után leginkább a biztonságot várják a jövőtől.

A Cygnal különleges kutatási módszerének alapja, hogy az attitűdelemzés segítségével értse meg, majd érzelmi kommunikáció révén szólítsa meg a politikailag aktív polgárokat. Brent Buchanan a Lounge Group kommunikációs ügynökség meghívására érkezik Budapestre szeptember 16-án. A Marketing Summit Hungary-n egy exkluzív előadás keretében beszél cége különleges kutatási módszertanáról. A Summit Play-en, a konferencia online platformján egy rövid videóban köszönti a konferencia résztvevőit és előadóit, illetve az előadása utólagosan is megnézhető lesz ugyanitt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 28., 10:10
A szerződés alapvető jellemzője, hogy a felek egybehangzó akaratát fejezi ki. Mi a helyzet akkor, hogy az egyik szerződő felet tévedésbe ejtették, és emiatt döntött a szerződéskötés mellett? A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.
2024-05-29 15:40:00
Az ingatlan.com májusi adatai, valamint az aktuális hazai ingatlanpiaci trendek alapján a money.hu összegyűjtötte, hol lehet érdemes most nyaralót vásárolni, és hogyan finanszírozható akár hitelből is egy balatoni víkendház.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS