Óriási sikerrel zárult az idei Digital-Media Hungary konferencia, amelyet 3 év után újra személyes részvétellel tartottak meg a siófoki Azúr Hotelben 2022. május 10–11-én.
Közel 2000 vendég követte a helyszínen a konferencia programjait, emellett a Digital-Media Hungary és a Lounge Group közös projektjeként az online térben live stream podcastbeszélgetéseket nézhettek és hallgathattak azok is, akik nem tudtak jelen lenni az eseményen.
„Nagy dolog, hogy újra személyesen lehettünk részesei a Digital-Media Hungary konferenciának. Egyfelől, mert utoljára 2019-ben lehettünk ilyen formában jelen, másfelől pedig fontos, hogy a jelenlegi helyzetben számos tényező nehezíti a tervezést. Negatívan befolyásoló események kényszerű részeseivé váltunk. Ám a nehézségek lehetőségeket is teremtenek, ha tudjuk, merre akarunk haladni, így bizonytalanságban felértékelődik a társadalmi kommunikáció, a tudásmegosztás, a közös gondolkodás, a jó gyakorlatok egymással való megosztása. Ezért is tartom nagy dolognak, hogy most újra közösen, személyesen szakmai és emberi beszélgetéseket folytathattunk. Mindezek miatt is volt nagy megtiszteltetés, hogy a konferenciát köszöntővel indíthattam. Ezúton is köszönöm a megtisztelő felkérést Csermely Ákosnak. Mi több, idén a Digital-Media Hungary és a Lounge Group összefogásában azok számára is lehetőséget biztosítottunk a tudásmegosztásba való bekapcsolódásra, akik nem tudtak személyesen velünk tartani. A Lounge Group helyszíni mobilstúdiójából élőben közvetítettünk extra tartalmakat, izgalmas extra előadásokat” – nyilatkozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.
A live stream beszélgetések különböző szakmai és közéleti témákban zajlottak a helyszínre kitelepült látványstúdióban. A meghívott tíz vendég között köszönhettük többet között Gundel Takács Gábort, aki a hagyományos és az új típusú média találkozásáról beszélgetett Juhász Bálint műsorvezetővel. Az elismert szakember témája mellett, hallhattunk még a közösségi média kulturális hatásairól, a jövő tartalomfogyasztójáról és a fintech cégek hatalomátvételéről is.
Ezek a beszélgetések hamarosan bárki számára elérhetők lesznek a Lounge Group csatornáin, így érdemes lesz követni a reklámügynökség social felületeit.
A helyszínen jelen lévők extra programként ismert reklámfilmek narrációját készíthették el saját hangjukkal, amelyet egy profi hangmérnökstáb rögzített és küldött el azok számára, akik kipróbálták ezt az igazán egyedi élményt.
„Nagy izgalommal vártam a Lounge Grouppal készülő projektet, hiszen kiváló előadókat hívtunk, nagyon izgalmas és aktuális témákban. Az élőben streamelt tartalom mellett, a helyszíni stúdió is olyan látványosra sikerült, hogy a vendégek – akik közül nagy valószínűséggel sokan jártak már televízióstúdiókban – elkezdtek szelfiket készíteni a stand körül, úgy tekintettek a látványstúdióra, mint egy új dologra. Emellett igazán ötletes napindító és napzáró program volt, hogy az érdeklődők reklámfilmeket narrálhattak újra a saját hangjukkal, így egy igazi szinkronélményben lehetett részük” – tette hozzá Csermely Ákos, a konferencia producere.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.