Újra együtt! – Médiaszakemberektől volt hangos a Balaton déli partja

Újra együtt! – Médiaszakemberektől volt hangos a Balaton déli partja
2022. 05. 18., 16:27

Óriási sikerrel zárult az idei Digital-Media Hungary konferencia, amelyet 3 év után újra személyes részvétellel tartottak meg a siófoki Azúr Hotelben 2022. május 10–11-én.

Közel 2000 vendég követte a helyszínen a konferencia programjait, emellett a Digital-Media Hungary és a Lounge Group közös projektjeként az online térben live stream podcastbeszélgetéseket nézhettek és hallgathattak azok is, akik nem tudtak jelen lenni az eseményen.

„Nagy dolog, hogy újra személyesen lehettünk részesei a Digital-Media Hungary konferenciának. Egyfelől, mert utoljára 2019-ben lehettünk ilyen formában jelen, másfelől pedig fontos, hogy a jelenlegi helyzetben számos tényező nehezíti a tervezést. Negatívan befolyásoló események kényszerű részeseivé váltunk. Ám a nehézségek lehetőségeket is teremtenek, ha tudjuk, merre akarunk haladni, így bizonytalanságban felértékelődik a társadalmi kommunikáció, a tudásmegosztás, a közös gondolkodás, a jó gyakorlatok egymással való megosztása. Ezért is tartom nagy dolognak, hogy most újra közösen, személyesen szakmai és emberi beszélgetéseket folytathattunk. Mindezek miatt is volt nagy megtiszteltetés, hogy a konferenciát köszöntővel indíthattam. Ezúton is köszönöm a megtisztelő felkérést Csermely Ákosnak. Mi több, idén a Digital-Media Hungary és a Lounge Group összefogásában azok számára is lehetőséget biztosítottunk a tudásmegosztásba való bekapcsolódásra, akik nem tudtak személyesen velünk tartani. A Lounge Group helyszíni mobilstúdiójából élőben közvetítettünk extra tartalmakat, izgalmas extra előadásokat” – nyilatkozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

A live stream beszélgetések különböző szakmai és közéleti témákban zajlottak a helyszínre kitelepült látványstúdióban. A meghívott tíz vendég között köszönhettük többet között Gundel Takács Gábort, aki a hagyományos és az új típusú média találkozásáról beszélgetett Juhász Bálint műsorvezetővel. Az elismert szakember témája mellett, hallhattunk még a közösségi média kulturális hatásairól, a jövő tartalomfogyasztójáról és a fintech cégek hatalomátvételéről is.

Ezek a beszélgetések hamarosan bárki számára elérhetők lesznek a Lounge Group csatornáin, így érdemes lesz követni a reklámügynökség social felületeit.

A helyszínen jelen lévők extra programként ismert reklámfilmek narrációját készíthették el saját hangjukkal, amelyet egy profi hangmérnökstáb rögzített és küldött el azok számára, akik kipróbálták ezt az igazán egyedi élményt.

„Nagy izgalommal vártam a Lounge Grouppal készülő projektet, hiszen kiváló előadókat hívtunk, nagyon izgalmas és aktuális témákban. Az élőben streamelt tartalom mellett, a helyszíni stúdió is olyan látványosra sikerült, hogy a vendégek – akik közül nagy valószínűséggel sokan jártak már televízióstúdiókban – elkezdtek szelfiket készíteni a stand körül, úgy tekintettek a látványstúdióra, mint egy új dologra. Emellett igazán ötletes napindító és napzáró program volt, hogy az érdeklődők reklámfilmeket narrálhattak újra a saját hangjukkal, így egy igazi szinkronélményben lehetett részük” – tette hozzá Csermely Ákos, a konferencia producere.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 20., 10:05
Mikro-, kis- vagy középvállalkozása kihasználná a digitalizációban rejlő lehetőségeket, és ehhez kedvező finanszírozást keres? Akkor megoldást nyújtanak a Magyar Fejlesztési Bank december 5-én indult, 0 százalékos kamatozású hiteltermékei, kisebb projekteknél akár 50% vissza nem térítendő támogatással! Az európai uniós társfinanszírozású Digitális Megújulás Operatív Program (DIMOP) PLUSZ keretében két új konstrukción keresztül, összesen mintegy 34,7 milliárd forintos keretösszeg áll rendelkezésre.
2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS