Hidvégi Krisztina

Itt találod az összes cikket a „Hidvégi Krisztina” témában!

Generációs kihívások a marketingben

Generációs kihívások a marketingben

A Lounge Group által készített esettanulmányból kiderül, hogy milyen módszereket és eszközöket érdemes ma használni arra, hogy a fiatalokat aktivizálni tudjuk és kialakítsunk egyfajta engagementet velük.
2022. 10. 27., 11:47
A VALMAR-ral kampányol a STABILO

A STABILO-nak alap célkitűzése, hogy ügynökségi bevonással egy olyan kampányt hozzon létre, amely során a STABILO márka és azon belül a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait lehetséges növelni a középiskolások és egyetemisták körében.

2022. 10. 03., 15:48
„A mentálisan stabil munkaerő a hatékony munkaerő”

Ha egy ember mentálisan nincs rendben, az egy vállalat működését tekintve is probléma, ami kiemelten érinti a gazdaság mozgatórugójaként számon tartott kkv-k mindennapi működését – hívja fel a figyelmet Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

2022. 09. 15., 08:30
Otthonról is élvezheted: vár a Lounge Live a Marketing Summiton!

Greenmarketingről, márkaépítésről, fenntarthatóságról és hasonló forró témákról fognak beszélgetni a hazai top marketingesek az idei Marketing Summit Hungary online felületén, az eszmecserét pedig a Lounge Group látványstúdiójából streamelik élőben szeptember 15-én.

2022. 05. 03., 18:21
Ne izgulj azon, hogy izgulsz, add elő, amiért jöttél!

Ugye milyen egyszerűnek tűnik? Ám az idevezető útig sokat kell tanulnia minden előadónak, aki valóban meg szeretné nyerni a közönségét. Kérdés az is, hogy a forma vagy a tartalom ragad meg erősebben a hallgatóságban egy prezentáció végén.

2021. 10. 25., 16:45
Milyen személyiségjegyek segítik a vezetőket válsághelyzetben?

A járványhelyzethez hasonló, a korábbitól szélsőségesen eltérő szituációkban elsősorban az újító és felfedező személyiségjegyek segítenek a helyes vállalatvezetői döntések meghozatalában – derül ki a Lounge Group egyedi szimulációs kutatásából.

2021. 09. 08., 20:30
A reklámokat is átalakította a járvány

Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el, mi történt.

2021. 05. 20., 16:20
Magyarországi partnerrel bővített a TikTok

Több milliós hazai elérésű csatornával erősíti digitális palettáját a New Land Media. A Lounge Group részeként működő médiaügynökség a TikTok partnerévé vált. Az itthon is robbanásszerűen bővülő közösségi videós platformon a magyarországi felhasználók már ma is havi mintegy tízmilliárd videómegtekintést generálnak.

2021. 02. 03., 09:15
Február 3-án debütál a Márkamonitorban a Lounge Group marketingkommunikációs blokkja, az L20

A Lounge Group és a 90.9 Jazzy Rádió közötti koprodukció keretében a Márkamonitor című műsorban február 3-án 19 órakor lesz először hallható az új marketingkommunikációs műsorblokk, az L20, amely a cégcsoport podcast sorozatának nevét viseli. Ezt követően kéthetente szerdánként jelentkezik majd a 20 perces program egész órás változata kiváló zenével fűszerezve.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.
2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.

  Rovathírek: GUSTO

Nekem nagyon tetszik, annyira, hogy kiálltam mellette főszerkesztőnkkel szemben is, aki szerint csak szokványos ipari képlettel van dolgunk.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS