Innovatív online felülettel újít a Marketing Summit Hungary

2021. 08. 25., 15:30

A digitális megoldások jelentősége soha nem látott módon értékelődött fel az elmúlt időszakban. A mögöttünk hagyott másfél év, a járvánnyal és a fogyasztói szokások változásával megköveteli azt a rugalmasságot, amit a technológia biztosít. Idén először a Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group egy online platformmal egészíti ki a marketingszakma legfontosabb eseménye, a Marketing Summit Hungary repertoárját. A Summit Play egy innovatív, online konferencia-streaming felületet kínál a kommunikációs szakmának, exkluzív tartalmakkal kiegészítve, amelyek a tudásmegosztást támogatják.

Közös fejlesztést hajtott végre a Magyar Marketing Szövetség és az egyik legnagyobb hazai kommunikációs ügynökség, a Lounge Group. A szintén együttműködésben megvalósított Marketing Diamond Awards verseny után idén közösen hozták létre és vezetik be a marketing- és üzleti döntéshozók csúcstalálkozója, a Marketing Summit Hungary online csatornáját, a Summit Play-t.

Itt számos exkluzív szakmai tartalmat érhetnek majd el az érdeklődők, ezeket kizárólag a Summit Play felületén publikálják. A konferencia előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések, előadói interjúk és exkluzív backstage pillanatok is megjelennek majd.

Az online platform életre hívásának alapja a felértékelődő rugalmasság. Az, hogy mára szinte semmilyen üzleti vagy marketingtevékenység nem nélkülözheti a digitális megoldásokat, a sokszínű alternatívák és részvételi lehetőségek felkínálását. A Marketing Summit rendezvény idén először ezért egészül ki online felülettel, az ide kerülő tartalmak koncepciójának megalkotását és azok gyártását a Lounge Group szakértői végzik.

A Lounge Csoport 360 fokos kommunikációs praxisával az új, online csatorna létrehozásához szükséges tudást és megoldásokat biztosítja, legyen szó akár tartalomgyártásról, interjúkészítésről, forgatókönyvírásról, akár az online, audiovizuális tartalmak teljes körű menedzseléséről.

„A Marketing Summit Hungary, mint a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén a koronavírus-járvány utáni időszak üzleti és szakmai lehetőségeit helyezi a fókuszba” – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

„A marketing ma időszerűbb, mint valaha, az iparág gazdaságot motorizáló szerepe elvitathatatlan. A Summit Play tartalmai abban nyújtanak segítséget, hogy megértsük a marketing e szerepét, illetve, hogy minél több marketingorientált szervezet és megoldás szülessen a lehetőségek időszakában” – tette hozzá.

„A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group szoros szakmai partnersége, a Marketing Diamond Awards sikere után nem volt kérdés, hogy örömmel állunk a rendezvény mellé. Az együttműködés, közös újítás annyiban is szívügyünk, hogy a Summit Play létrehozását olyan alapvető értékek hívták életére, amelyek ügynökségünk szervezeti kultúrájának is szerves építőkövei: a rugalmasság, a folyamatos fejlődés, illetve a nyitottság”– hangsúlyozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

Az idei Marketing Summitot egy új, különleges helyszínen rendezik meg szeptember 16-án, a budai Haris Parkban. A Summit Play platformon számos egyedi, extra tartalom válik elérhetővé az eseményt megelőzően és azt követően is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS