Magyarországi partnerrel bővített a TikTok

2021. 05. 20., 16:20

Több milliós hazai elérésű csatornával erősíti digitális palettáját a New Land Media. A Lounge Group részeként működő médiaügynökség a TikTok partnerévé vált. Az itthon is robbanásszerűen bővülő közösségi videós platformon a magyarországi felhasználók már ma is havi mintegy tízmilliárd videómegtekintést generálnak.

Májustól az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi alkalmazás, a TikTok magyarországi partnerévé vált a New Land Media. A videómegosztó platform 2017-ben indult el, idén áprilisban pedig a játékok kategóriáján kívül globálisan ezt az alkalmazást töltötték le a legtöbben. Tavaly már itthon is a második leggyakrabban letöltött app reklámpiaci jelentőségét jelzi, hogy hazai aktív felhasználói bázisa jelenleg több millió fő, meghatározó arányban szerepelnek a nehezebben megszólítható fiatalabb célcsoportok (13-24 év közöttiek). A TikTok-felhasználók számának bővülése ráadásul a 25–35 évesek körében a leggyorsabb, az új userek zöme ebből a korosztályból kerül ki, így az online kommunikációban széles spektrumú felhasználói bázist tudunk segítségével megszólítani.

A magyar felhasználók átlagosan akár napi több mint 1 órát is eltölthetnek a platformon, havonta több milliárd videómegtekintés kapcsolódik hozzájuk.

A TikTokon – ellentétben a Facebookkal vagy a Google Ads szolgáltatásával – csak a szerződött partnerügynökségek hozhatnak létre hirdetési fiókot. A Lounge Group tagjaként működő New Land Media digitális divíziója ezzel egy, világviszonylatban is szűk körű ügynökségi hálózat részesévé vált.

A médiafogyasztás élére törő közösségi térben egyre nagyobb reklámzajban az egyes célcsoportok, ezen belül is főként a fiatalok elérése különleges kihívást jelent. A hirdetőknek olyan platformokon kell jelen lenniük, ahol az elérni kívánt korcsoportokat, számukra legrelevánsabb információval szólíthatják meg. A TikTok a hagyományos médiaformátumoktól eltérő egyedisége és az ott elérhető célközönségnek köszönhetően remekül használható a márka iránti elköteleződés erősítésére, és a performanciacélok támogatására. A hirdetési lehetőséget Magyarország számára csak nemrégiben megnyitó platformmal kötött partnerségi együttműködésünkkel ügyfeleink teljes körű kiszolgálása egy eddig még kevesek számára hozzáférhető, más közösségimédia-felületekhez képest kisebb reklámzajjal rendelkező, egyedülálló hirdetési lehetőséggel bővül” – mondta Hidvégi Krisztina, a New Land Media médiaigazgatója.

A New Land Media kiemelt partnere minden nagyobb közösségi platformnak, szorosan együttműködik a Google, a Facebook és a LinkedIn csapatával. Jelenleg több mint 170 Facebook-, 190 Google Ads- és 70 Instagram-fiókot kezel, eddig több mint 9,2 milliárd hirdetésmegjelenést menedzseltek le szakértői, hazai és nemzetközi kampányokban. A New Land Media hazai, régiós és európai szinten is a legnagyobb hirdetők közé tartozik a Facebook és Google felületein. A két legnagyobb hirdetéskezelőben már közel ötmilliárd forint reklámköltés kapcsolódik az ügynökséghez.

A mostani partnerséggel a New Land Media a TikTok Partner logót használó ügynökségek globálisan is exkluzív csapatának tagjává válik.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.
2024-05-22 10:50:14
Ahhoz, hogy a Föld még az unokáinknak is élhető maradjon, elengedhetetlen a biológiai sokszínűség, aminek ma, május 22-én van a világnapja: a biodiverzitást fenyegető veszélyeket nem vehetjük félvállról!
2024-05-22 10:30:59
Michelin-csillagos ételek menzai áron, gasztro-béke Kína és Tajvan között, latin hangulat az Őrségből, japán-magyar rántotthús rokonság, erdélyi ízek, kockásabroszos legendák, tepertő, malacfül, labneh és remek vegán fogások.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Ahhoz, hogy a Föld még az unokáinknak is élhető maradjon, elengedhetetlen a biológiai sokszínűség, aminek ma, május 22-én van a világnapja: a biodiverzitást fenyegető veszélyeket nem vehetjük félvállról!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS