A STABILO-nak alap célkitűzése, hogy ügynökségi bevonással egy olyan kampányt hozzon létre, amely során a STABILO márka és azon belül a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait lehetséges növelni a középiskolások és egyetemisták körében.
„A kreatív médiaeszközök, platformok használata specifikus, jelen esetben középiskolásokból, főiskolásokból álló célcsoportnál kifejezetten fontos. A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns és inkluzív tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak. Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel, kreatív kihívásokkal összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány egy mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat. Ez a megoldás lehetőséget ad arra, hogy a célcsoport saját nyelvén interpretálja az üzenetünket, amiről úgy gondoljuk, hogy sokkal erősebb engagementet teremthet” – mondta el Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.
A STABILO, a VALMAR és Lounge Group együttműködésében létrejött kreatív koncepció és alapötlet az, hogy a kampányidőszak erejéig személyesebbé és szórakoztatóbbá tegyék a STABILO point 88 tűfilc színpalettáját. Erre az időszakra új, játékos, szórakoztató neveket és jelentést kapnak a színek, a márka célcsoportja és a VALMAR segítségével. A művészek közül a dalszövegírók, rapperek köthetők leginkább a kézzel jegyzeteléshez, hiszen e műfajok sajátossága a pillanatnyi benyomásokból, ötletekből, témákból táplálkozó szövegírás. Ezért a VALMAR duó bevonásával és a kampányra írt számukkal mutatják be, hogy a STABILO és a kreativitás mire képes együtt. A VALMAR a kampány keretében megalkotott egy új zenét és videoklipet, amelyet a tőlük jól megszokott stíluson és témán kívül a színek is inspiráltak. Ezen felül pedig a VALMAR TikTok tartalmakon keresztül felhívja követőit, hogy ők is inspirálódjanak a színekből, és adjanak új, egyedi, kreatív, asszociatív nevet kedvenc point 88 színüknek, vagy írjanak néhány sor rapszöveget egy szín említésével és posztolják ki #stabiloszinesszavak hashtaggel TikTokra. A nyertesek személyesen találkozhatnak az énekesekkel, és emellett izgalmas nyereményekkel is gazdagodhatnak.
Adott volt a TikTok platform használata, ahol a havi felhasználók 60 százaléka 16 és 24 év között van, ezen belül a Hashtag Challenge megoldás, amivel a kreatív koncepciót az influencerek bevonásával egy természetes és könnyed kihívás támogatja. Magyarországon a TikTok Hashtag Challenge-dzsel kapcsolatban minimális a tapasztalat, a trendek, kihívások is igen gyorsan jönnek-mennek, de a kampány kidolgozása alatt egyre inkább körvonalazódott (kiszínesedett), hogy jelenleg ez a megfelelő tartalomtípus és megközelítés, ami sikerhez vezethet” – emelte ki a Lounge Group Head of Digital szakembere, Tóth Adrienne.
A STABILO point 88 őszi kampánya október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, úgymint Instagram, Facebook, Youtube, Google. Ezen kívül a kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.