Február 3-án debütál a Márkamonitorban a Lounge Group marketingkommunikációs blokkja, az L20

2021. 02. 03., 09:15

A Lounge Group és a 90.9 Jazzy Rádió közötti koprodukció keretében a Márkamonitor című műsorban február 3-án 19 órakor lesz először hallható az új marketingkommunikációs műsorblokk, az L20, amely a cégcsoport podcast sorozatának nevét viseli. Ezt követően kéthetente szerdánként jelentkezik majd a 20 perces program egész órás változata kiváló zenével fűszerezve.

A technológiai fejlődésnek, az egyre gyorsabb életritmusnak köszönhetően a felhasználók zöme rövid idő alatt, felszínesen fogyaszt hatalmas mennyiségű információt, sokféle felületen. A legtöbb tartalomszolgáltató emiatt a piaci helyzetnek megfelelve, nagy mennyiségű, gyorsan, könnyen fogyasztható tartalommal igyekezett célközönségének figyelmét lekötni, leginkább a minél magasabb elérést szem előtt tartva.

A piac ebből a mennyiségalapú helyzetből jelenleg úgy próbál kilábalni, hogy egyre inkább felértékeli a minőségi tartalmakat, elérve ezáltal azt a célcsoportot, aki befogadója is ezen színvonalas témáknak. A podcast ennek a piaci igénynek megfelelve az egyik pozitív válasz, és megoldást jelent azok számára, akik szeretnének alaposabban elmerülni egy-egy témában, szakértők által közvetítve. 

A 2020 őszén indult sorozatot a Lounge Group USA-ban és Magyarországon párhuzamosan végzett reprezentatív kutatása hívta életre. A podcast ugyan eredetileg egy olyan hanganyag, amit készítője az interneten tesz közzé és online hallgatható, ám a részenként átlagosan 10 000 hallgatót vonzó csatorna hatalmas sikerre tett szert, így egy szélesebb közönséget elérő platformon, a 90.9 Jazzy Rádión is hallhatóvá válik.

„A podcast, mint műfaj leginkább a rádiós beszélgetésműsorokból eredeztethető. Így mikor megszületett az ötlet a sorozatunk továbbfejlesztésére, egyértelmű volt, hogy ezen csatorna kiemelkedő szereplői közül választunk partnert. A Márkamonitor régóta felkeltette az érdeklődésünket, hiszen több alkalommal foglalkoztak az ügynökségünk számára is kiemelten fontos területekkel.” – fejtette ki Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

A jövőben az L20 blokkokban a területükön – ügyfél és ügynökségi oldalon – kiemelkedő szakemberekkel beszélget majd Szakács László műsorvezető is egy-egy érdekes marketingkommunikációs témáról, a televíziózástól kezdve az online rendezvényeken át egészen a médiajog változásáig. A tervek szerint több résztvevős, interaktív beszélgetésekre is sor kerül, amint a járványhelyzet engedi. Az első adásban Kelemen Zsolt, a Lounge Group Head of Digital szakembere beszél a közösségi felületek jelenéről, az új év trendjeiről és az oldalak véleményformáló szerepéről, így például a Facebookról és a LinkedInről is.

„A 90.9 Jazzy Rádió a kezdetektől a minőségi időtöltés és a tartalmas kikapcsolódás, a szórakoztatva informálás csatornája. A rádió elkötelezett amellett, hogy az idehaza egyedi zenei kínálatát olyan beszélgetésekkel egészítse ki, amelyek egyrészt a hallgatókat érdekes, változatos témákkal szolgálják ki, másrészt fontosak, értékesek annyira, hogy a műsorokról időben leválva, az online térben podcastok formájában is visszahallgathatók legyenek. Egy ilyen kommunikációs szakmai közös projekt létrehozására teszünk kísérletet a Lounge Grouppal. Ehhez optimális keretet nyújt a marketingkommunikáció világát kiválóan ismerő Szakács László és az általa vezetett Márkamonitor.” – mondta Suri Imre, a 90.9 Jazzy Rádió ügyvezető igazgatója.    

A rádiós adások podcast verziói a sugárzást követő napon a Lounge Group online felületein is elérhetővé válnak, ahol a régebbi műsorok is visszahallgathatók.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.
2023-03-30 17:11:06
Magyarország 2030-ra saját forrásokból fedezheti a teljes áramszükségletét, beleértve az addig kiépülő új ipari kapacitások szükségletét is – mondta az Energiaügyi Minisztérium közigazgatási államtitkára a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetségének (MGYOSZ) csütörtöki rendezvényén Budapesten.
2023-03-30 15:11:00
Az szja-bevallási tervezetet mindenképpen érdemes átnézni, szükség esetén módosítani. A jóvá nem hagyott tervezet – az egyéni vállalkozók, a mezőgazdasági őstermelők és az áfás magánszemélyek tervezetének kivételével – május 22-ével automatikusan bevallássá válik – figyelmeztet a NAV.
2023-03-30 14:41:00
A munkavállalók és képviselőik egyértelmű és teljes körű tájékoztatásra jogosultak az egyéni és az átlagos bérszintekről, nemek szerinti bontásban. A munkaszerződésekben nem lehet megtiltani, hogy egy adott munkavállaló nyilvánosságra hozza, mennyit keres, illetve mások fizetéséről tájékozódjon.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  Rovathírek: GUSTO

A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS