A reklámokat is átalakította a járvány

A reklámokat is átalakította a járvány
2021. 09. 08., 20:30

Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el, mi történt.

Különleges eseményre gyűlnek össze a marketing és az üzleti élet legfontosabb hazai képviselői szeptember közepén. A járványhelyzet utáni időszak üzleti és kommunikációszakmai lehetőségeit fókuszba helyező Marketing Summit Hungary, a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén egy különleges, online tudásbázissal egészül ki.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group idén először hozta létre a konferencia online, videós felületét a Summit Play-t. A döntés alapja nemcsak az, hogy mára minden üzleti és főként marketingtevékenység alapjává váltak a digitális megoldások, de az is jól látszik, hogy az elmúlt, pandémiás időszak minden korábbinál fontosabbá tette a szakmai tudásmegosztást. A Summit Play nemcsak egy exkluzív streaming felület, ahova a konferencia előadásai felkerülnek. A szervezők célja, hogy egy egyedülálló tudásbázist hozzanak létre, ahol számos, aktuális kérdéseket feszegető tartalom is megjelenik. Az előadásokon kívül, máshol nem látható interjúk, backstage pillanatok, valamint a szakma legfontosabb szakértőit megszólaltató kerekasztal-beszélgetések is készülnek erre a platformra. A szakmai kerekasztal-beszélgetéseket Simon Krisztián, a Marketing és Média főszerkesztője, az RTL Klub Brandmánia című műsorának házigazdája moderálja.

„Sokak szerint semmi sem lesz már a régi. Ezzel én is egyetértek. És azt szeretném is, ha nem lenne már a régi. Számos olyan üzenetnek kell előtérbe kerülnie a marketingben, ami arra vonatkozik, hogyan vigyázzunk a Földünkre, legyünk környezettudatosak, éljünk és gazdálkodjunk fenntartható módon, a körforgásos gazdaság jegyében. A márkák számára nagy kihívást jelent majd mindez. Változnunk kell, hogy változtatni tudjunk. A megoldások már megvannak, csak meg kell valósítani őket” – mondta Simon Krisztián, a Summit Play felületén már elérhető, Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója által készített exkluzív interjúban.

A hét exkluzív kerekasztal-beszélgetéseken különböző ágazatok kiemelkedő cégeinek kommunikációs vezetői – ilyen formában a pandémia kezdetete óta először – vitatják meg saját szektoruk legfontosabb tanulságait és kihívásait. Hogyan éledt újjá a kreativitás a járvány okozta lefagyást követően? Kinek szólt a túlélésről, kinek a lehetőségekről ez az időszak? Fontosabb lett a társadalmi felelősség? Változtak az ügyféligények? – ilyen és hasonló kérdésekre is választ kaphatnak a különleges videókból az érdeklődők, akiket a szakértők az eddig adott, illetve a jövőben adandó válaszokba, legjobb gyakorlatokba is beavatnak majd. Az FMCG, a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar legfontosabb szereplői mellett a pénzügyi szektor és a közlekedés képviselői is jelen lesznek, de az innováció szerepéről, valamint a marketingágazat legfontosabb kérdéseiről is első kézből értesülhetnek a nézők a Summit Play Kerekasztal rovatában.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 20., 10:05
Mikro-, kis- vagy középvállalkozása kihasználná a digitalizációban rejlő lehetőségeket, és ehhez kedvező finanszírozást keres? Akkor megoldást nyújtanak a Magyar Fejlesztési Bank december 5-én indult, 0 százalékos kamatozású hiteltermékei, kisebb projekteknél akár 50% vissza nem térítendő támogatással! Az európai uniós társfinanszírozású Digitális Megújulás Operatív Program (DIMOP) PLUSZ keretében két új konstrukción keresztül, összesen mintegy 34,7 milliárd forintos keretösszeg áll rendelkezésre.
2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-22 10:05:00
A Közös Agrárpolitika Stratégiai Terven alapuló, európai uniós társfinanszírozással megvalósuló, a vidéki közösségeket segítő felhívások közül az első kettőt a Hévíz-Balaton-Zalai Dombhátak LEADER Egyesület és a Szatmári Síkság LEADER Egyesület tette közzé.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS