Barkácsáruház

Itt találod az összes cikket a „barkácsáruház” témában!

Új ügyvezető igazgató a Praktikernél

Új ügyvezető igazgató a Praktikernél

Pártos Zsoltot nevezték ki a Praktiker új ügyvezető igazgatójának, a közgazdász szakember az új pozíciójában felelős a Praktiker Áruházlánc teljes magyarországi működésért, illetve feladata a jövőbeni növekedés feltételeinek megteremtése.
2021. 08. 25., 19:00
Tudatosabban készülnek a szülők az őszi iskolakezdésre

A koronavírus okozta járvány miatt az elmúlt időszakban ideiglenesen bevezetett otthoni oktatás és tanulás alapvetően befolyással volt az iskolai kellékek értékesítésére, ugyanakkor a Praktiker idén forgalomnövekedéssel számol,.

2021. 01. 14., 14:00
Folytatja áruházfelújítási programját a Praktiker

A Praktiker várakozással tekint 2021 első negyedévére a kormányzat által bejelentett otthonfelújítási program miatt, amely szerint épp azok a termékcsoportok után lesz visszaigényelhető a támogatás, amire a Praktiker kínálata épül.

2020. 06. 22., 13:15
Rekordforgalom a Praktikernél

Magyarországi történetének legjobb évét zárta a Praktiker 2019-ben. A legjelentősebb árbevételt a szaniter, a kert, az építőanyag és a hidegburkolás kategóriák generálták. A webshop forgalma továbbra is dinamikusan fejlődött.

2020. 01. 23., 09:30
Márton Katalin: A 3 év mindig MOST kezdődik

Egy jó erős, menő és humorral is fűszerezett HR szakmai blog még a terveim között van – mondta az Üzletemnek Márton Katalin, a Praktiker HR és CSR igazgatója.

2020. 01. 14., 15:30
Újabb női felsővezető a Praktiker menedzsmentjében

Márton Katalin HR és CSR igazgató is tagja lett január 1-től a magyar tulajdonú Praktiker menedzsmentjének, mivel a HR terület és a társadalmi felelősségvállalás kiemelt szerepet kap a jövőben a barkácsáruház-lánc életében.

2019. 11. 22., 15:30
Már több a női munkavállaló a Praktikernél

Több mint 50 százalék fölé emelkedett az elmúlt években a női munkavállalók aránya a Praktikernél. A barkácsáruház-lánc a jövőben is igyekszik megőrizni a nők magas arányát, kiemelt célként megjelölve, hogy a karrier és a család egyaránt megőrizhesse fontosságát.

2019. 10. 07., 10:15
Vass Tamara: Semmit sem szeretek feladni

Hiszem, hogy Magyarországon is lehet alkotni, s a gyorsuló digitális világ ehhez kitűnő lehetőséget biztosít – mondja az Üzletemnek Vass Tamara, a Praktiker beszerzési igazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS