Folytatja áruházfelújítási programját a Praktiker

2021. 01. 14., 14:00

A Praktiker várakozással tekint 2021 első negyedévére a kormányzat által bejelentett otthonfelújítási program miatt, amely szerint épp azok a termékcsoportok után lesz visszaigényelhető a támogatás, amire a Praktiker kínálata épül.

Átépítette Budapest, Bécsi úti áruházát a Praktiker mintegy 200 millió forintos beruházás keretében, ezzel is folytatva áruházmodernizációs programját. A III. kerületi üzletegység 20 éve nyitotta meg kapuit, azóta a környék lakberendezési és barkács központjává nőtte ki magát, jelenleg 100 embernek ad munkát. A felújításnak köszönhetően a barkácsáruház eladótere tágasabb lett, megújult a belső arculata, illetve mivel több területen megváltozott a Praktiker kínálata, a berendezéstechnikai eszközöket is bővíteni, cserélni kellett.

„Belvárosi áruház lévén nagyobb látogatottsággal bír a Bécsi úti üzletünk, mint a külső területeken elhelyezkedő áruházak. Évről évre növekvő vásárlási kedvet tapasztalunk Budán, ahol komoly érdeklődés van az exkluzív termék iránt is, így jelentős forgalmat bonyolítunk az egyedi vevőrendeléses termékekkel. A Praktiker áruházai nem csak a barkácsolásban, hanem a renoválásban, az otthonok legújabb trendek szerinti berendezésében is segítenek, ennek megfelelően változtattunk az összes osztály felépítésén, sőt, áruházon belül több osztály helyet is cserélt” – mondta Németh Gyula, a Praktiker értékesítési igazgatóhelyettese.

Hozzátette: a Bécsi úton az árucsoportos forgalom alapvetően tükrözi az összes Praktiker áruház szortimentjének forgalmát, de az átlagnál erősebb az elektromos felszereléssel kapcsolatos termékkörök forgalma, mint például világítás és kiegészítői. Jelentős részaránnyal bírnak a fürdőszobával kapcsolatos témakörök csaptelepek, kiegészítők, valamint viszonylag magas a festéssel, tapétázással kapcsolatos árucsoportok forgalma is.

A Praktiker várakozással tekint 2021 első negyedévére a kormányzat által bejelentett otthonfelújítási program miatt, amely szerint épp azok a termékcsoportok után lesz visszaigényelhető a támogatás, amire a Praktiker kínálata épül, legyen szó energetikai korszerűsítésről, vagy fürdőszoba, konyha és önálló otthon felújításáról.

A Praktikerben hagyományosan a felújító és a belső ipari munkákhoz kapcsolódó áruköröket keresi a lakosság országszerte, de egyre hangsúlyosabbak a szortimentben az otthonszépítéssel és lakberendezéssel kapcsolatos termékek is. A Praktikernél összesen mintegy 30 ezer féle árucikk érhető el a polcokon, illetve a webshopban. 

Nettó 67,88 milliárd forintos árbevételt ért el a Praktiker 2019-ben. A Praktiker 20 áruházzal rendelkezik Magyarországon, mintegy 130.000 négyzetméternyi értékesítési területet működtet, s csaknem 1600 embernek ad munkát. Az 1998-as hazai piacra lépése óta a 2019-es volt a legeredményesebb üzleti év a Praktiker számára. A nettó 190 milliárd forintosra becsült barkácspiacon a Praktiker 33 százalékos részesedéssel a második legnagyobb szereplő. A Praktiker mintegy 340 beszállítóval dolgozik, a magyar beszállítók aránya meghaladja a 80 százalékot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS