Itt találod az összes cikket a „Árva András” témában!
A lakás mellett népszerű megtakarítási cél az autóvásárlás és az utazás.
A lakásvásárlást csak kevesen engedhetik meg maguknak, a saját háztartásra vágyó fiatalok fele bérelt lakásba költözne.
A tartalékkal rendelkező huszonévesek 36 százaléka csak egy hónapig tudná finanszírozni az életét bevételek nélkül.
A K&H-nál a fiatalok számláihoz köthető kártyás tranzakciók száma tavaly meghaladta a 10 milliót, ami 86 százalékos éves növekedésnek felel meg.
A K&H-nál a babaváró támogatások túlnyomó részét lakáscélra fordították az érintettek. Az elmúlt 3,5 évben a pénzintézet több mint 225 milliárd forint értékben folyósított babaváró kölcsönt.
Emelkedő pályára kerültek a kamatok a felgyorsuló infláció eredményeként, ám a K&H-nál az év első hat hónapjában 13 százalékkal nőtt a személyi kölcsön-folyósítások összege.
A gyorsuló infláció alapvetően átírja a korábbi években megszokott családi költségvetéseket, és a megtakarítási magatartásra is hatással van mindenkinél, így a fiataloknál is.
A kártyakibocsátók adatai szerint idén az első félévben rekordmértékben növekedett a SZÉP-kártya forgalma.
Sokkal többet költöttek az első negyedévben a bankkártyázó K&H-sok, mint egy évvel korábban: 40 százalékkal, közel 345 milliárd forintra nőtt a hozzájuk köthető forgalom.
Bevált az ATM-ek fejlesztése: az automatás készpénzbefizetés nagyon népszerűvé vált az elmúlt évek során. Az idén négy hónap alatt a K&H-s automaták több mint 64 milliárd forintot fogadtak be, ami éves szinten 18 százalékos növekedés.
A tavalyi fordulat után az idén is nyeregben maradtak a kártyás vásárlások. A K&H-sok a harmadik negyedévben 26 százalékkal többször fizettek kártyával, mint egy évvel korábban. A kártyás vásárlások idén is megtartották fölényüket a készpénzfelvételekkel szemben.
Az államilag támogatott lakásfelújítási hitelre a K&H-hoz közel 10 milliárd forint összegben érkezett érdeklődés, 9 milliárd forintot már igényeltek, 4,3 milliárd forint pedig már az érintetteknél van.
A bankszámlanyitások jelentős része az online térbe költözött. A K&H-nál a harmadik negyedévben az összes bankszámlanyitás 33 százaléka digitálisan, a mobilapplikáción keresztül történt.
A K&H több milliárd forintos kihelyezésre számít.
A járványhelyzet enyhülése miatt az idén várhatóan többeknek van lehetősége külföldre látogatni, mint tavaly, így az országon kívüli bankkártyás költéseknél is növekedés várható.
Erős a kereslet a K&H hitelei iránt. A folyósított lakáshitelek összege az év első négy hónapjában 39 százalékkal nőtt, miközben a teljes piac csak 7 százalékos növekedést mutatott.
Bár a teljes magyarországi lakáshitelpiacon az új szerződések összege 4,7 százalékkal csökkent az első negyedévben, a K&H-nál az új lakáshitel-szerződések volumene 33 százalékkal emelkedett.
A megkérdezettek közel fele tervez idén felújítást, a legtöbben pedig 1 és 3 millió forint közötti összeget költenének erre – derült ki a felújítási támogatás bejelentése után a K&H ügyfelei körében végzett felmérésből.
A K&H folyamatosan fejleszti digitális megoldásait, a K&H mobilbankon elérhető személyi kölcsön is egyike azon innovációknak, amik megkönnyítik a mindennapi bankolást.
Egy-egy alkalommal átlagosan több, mint 7600 forintot fizettek bankkártyával belföldön a K&H ügyfelei az év első öt hónapjában, amely 8 százalékos növekedést jelent éves szinten.
A bankszektor nagyon érdekes világ, mert szolgáltatásokat hozunk létre, nem pedig kézzel fogható termékeket – mondta az Üzletemnek Árva András, a K&H Bank lakossági szegmens marketing vezetője.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.