A számlanyitók megkezdték a költözést az online térbe

2021. 11. 16., 17:45

A bankszámlanyitások jelentős része az online térbe költözött. A K&H-nál a harmadik negyedévben az összes bankszámlanyitás 33 százaléka digitálisan, a mobilapplikáción keresztül történt - közölte a pénzintézet. Idén szeptemberben egyébként összesen 467 ezer, mobilbankot használó ügyfele volt a K&H-nak, azaz ennyien használták rendszeresen az alkalmazást.

A K&H-nál összesen több mint 20 ezer bankszámlát nyitottak az ügyfelek július eleje és szeptember vége között – vagyis a harmadik negyedév során –, ami 4 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

Ezresével nyílnak az online számlák

A szóban forgó időszakra jutó bankszámlanyitások harmada digitális úton, a mobilbanki applikáción keresztül történt. Ez egyben azt is jelenti, hogy fokozódott az igény az online nyitásokra.

„Február közepe óta érhető el az online bankszámlanyitás applikáció, amely nagyon népszerűnek bizonyul. Június végéig, négy és fél hónap alatt közel 6 ezer online számlanyitás történt meg. A harmadik negyedévben - azaz három hónap alatt - pedig már inkább a 7 ezerhez voltunk közelebb” – mondta Árva András, a K&H lakossági szegmens marketing vezetője.

Hozzátette: „Az online számlanyitásokra vonatkozó adatok meghaladják a terveinket, az év eleji indulástól október végéig több mint 18 ezer számla rajtolt el az online csatornán keresztül.”

(Árva András is részt vett az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában. A sorozat 168. interjúját IDE KATTINTVA olvashatja el.)

Több 100 ezres tábor

Az online számlanyitás sikere is hozzájárul a mobilbankot aktívan használó, jelenleg 467 ezres tábor bővüléséhez.

Számuk pedig a digitalizáció térnyerése és az egyre bővülő szolgáltatási paletta miatt várhatóan növekedni fog a jövőben is. A K&H mobilbankján keresztül ugyanis a számlanyitás mellett többek között személyi kölcsönt is lehet igényelni, de a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás megkötésére is használható az alkalmazás.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS