Itt találod az összes cikket a „GLAMI” témában!
A jelenlegi gazdasági helyzetben 42 százalék nyitottabbnak mutatkozik, hogy jobb minőségű ruhákat vásároljon.
Annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20 százaléka igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához – derül ki a GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felméréséből.
A közép-kelet-európai piacokon működő ruházati- és divatcikkeket forgalmazó webshopok 70 százaléka nem számít 2023-ban a forgalom visszaesésére.
A GLAMI Ventures olyan keresési, illetve mesterséges intelligencia technológiákba és szoftverekbe kíván befektetni, amelyek a teljes e-kereskedelmi ökoszisztéma fejlődését támogatják.
A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést.
Az európai divat e-kereskedelmi piac meghatározó tech vállalata, a csehországi székhelyű GLAMI, felvásárolta a Stileo olasz divataggregátor céget.
A GLAMI divatkereső partnereinek körében végzett kutatása szerint a hirdetési költségek emelkedése jelenti 2022 legnagyobb kihívását a divat e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára, ezért a versenyképesség érdekében a cégeknek növelniük kell az ügyfélhűségre szánt erőforrásokat. Az egyik legköltséghatékonyabb ilyen megoldás a hiperperszonalizált marketinget lehetővé tévő okos algoritmusok használata lehet.
A magyarok 68 százaléka novemberben vagy december első hetében tervezte beszerezni az ajándékokat. A GLAMI divatkereső szakértői összehasonlították a 2020-as és 2021-es magyarországi keresési adatokat.
A GLAMI keresőplatform legfrissebb statisztikái lehetővé teszik a divatcikkek online kereskedelmével foglalkozó magyar webáruházak számára a hazai fizetési szokások áttekintését, és azok ismeretében az értékesítési tevékenységük optimalizálását.
A GLAMI divatböngésző ünnepi vásárlási szokásokat vizsgáló felmérése szerint a magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni.
A fenntarthatóság igénye az elmúlt években egyre meghatározóbbá vált a divatiparban, és a fogyasztók gondolkodásában is.
Az intelligens személyre szabási megoldások használata egyre inkább szükségszerűvé válik a divat e-kereskedelemben, mivel segítségükkel nem csak a vásárló számára válik könnyebbé a releváns tartalmak megtalálása, de kedvező hatással vannak a webáruház értékesítési mutatóira is
A Glami.hu divatkereső platform felmérést készített arról, hogy a koronavírus-járvány alatt hogyan változtak a magyarok divatcikkvásárlási szokásai, valamint a kutatás tárgya volt az is, hogy a magyar fogyasztók hogyan terveznek költeni ruházkodásra a nyitás utáni a hónapokban.
A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban.
A Glami.hu divatkereső adatai szerint Magyarországon január óta érzékelhető, hogy nő a szándék az elmaradt vásárlások bepótlására és a ruházati termékek szélesebb körének megvásárlására.
A GLAMI divatkereső platform iparági jelentése szerint a ruházati- és divatárucikkek online kereskedelemével foglalkozó vállalkozások körében egyre nagyobb szerephez jut a mesterséges intelligencián alapuló eszközök használata. A jelentés négy területet jelöl meg, amelyeken a kereskedelmi platformok számára kiemelt jelentőségű lehet az MI-eszközök használata.
Gyökeresen átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik. Az online kereskedők helyzeti előnye megkérdőjelezhetetlen, a kereskedelmi láncok több ezer offline üzletet zártak be és jelentős összegeket fektetnek e-kereskedelembe.
Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról. A beszámoló átfogó áttekintést nyújt a magyar divat e-kereskedelem hosszú távú fejlődéséről.
Bár a koronavírus-járvány kitörése után az eladások drasztikusan csökkentek, a magyar fogyasztók lassan visszatérnek a járvány előtti vásárlási szokásaikhoz – állapítják meg a GLAMI divatkereső platform friss kutatásában. Fordulóponthoz érkezett a divatcikkek online kereskedelme.
Megjelent a GLAMI Fashion (Re)search piackutatás-sorozat legújabb felmérése, amely a koronavírus magyar lakosságra gyakorolt hatásával és jövőbeni vásárlási szokásaival foglalkozik.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.