Itt találod az összes cikket a „adománygyűjtés” témában!
„Egy csomag szeretet” szlogennel indul el a Magyar Vöröskereszt és az Auchan Magyarország közös országos karácsonyi adománygyűjtési akciója. Az áruházlánc összes üzletében december első és harmadik hétvégéjén 10-től 18 óráig várják az adományokat, amiket még az ünnepek előtt rászorulóknak oszt szét a karitatív szervezet.
Rekord mennyiségű felajánlás, 348 tonna tartós élelmiszer gyűlt össze a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi adománygyűjtő akciójában, amit a hétvégén bonyolítottak le az ország 160 településén 315 áruházban 6500 önkéntes részvételével.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület idén is megszervezi Karácsonyi Adománygyűjtését, a szolidaritás és az összefogás jegyében. A háromnapos tartósélelmiszer-gyűjtő akció 160 településen, 315 áruház részvételével, 300 karitatív szervezet közreműködésével és 6500 önkéntes odaadó munkájával valósul meg.
Megkezdte működését a Magyar Élelmiszerbank Egyesület új telephelye Miskolcon. A helyi Élelmiszerbank célja, hogy közelebb vigyék a segítséget a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei nélkülözőkhöz.
Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja, amellyel a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére gyűjtött Bizalompontokat a vásárlók és munkatársak bevonásával. Az Auchan harmadszor használta a saját fejlesztésű, egyedi online adományozási módszerét.
Országszerte 160 településen, több mint 250 helyszínen zajló hétvégi akció során összesen mintegy 250 tonna tartós élelmiszert gyűjtött a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közel 6.000 önkéntese segítségével. Az adományokból közel 50 ezer élelmiszercsomag készül, amely segítséget nyújt a nélkülözőknek.
A Generosity Network nevű szolgáltatásban különböző opciókat adhatunk meg, hogy milyen módon támogatnánk számunkra fontos ügyeket.
„A nagy tettek kis gesztusokkal kezdődnek” – ezt üzeni az Auchan év végi kampánya, amely a tavalyihoz hasonlóan ismét adakozásra szólítja fel a vásárlóit.
Október első két hetében újra összefog a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás és a nélkülözés ellen. Október 1. és 14. között a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt, meghatározott termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlja fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít.
Az Európai Bizottság közreműködésével szervezett online adományozói konferencián 6,16 milliárd euró gyűlt össze a koronavírus elleni oltóanyagra szombaton.
Az Auchan vásárlói több mint 26 millió bizalomponttal egészítették ki a vállalati támogatást, amelyet levásárolható kártyákon kapnak meg a mentők.
A Pajzos-Tokaj Zrt. új, MEGYER TOKAJ márkájú adománygyűjtő borral jelenik meg a piacon.
A Kutyaszemmel program 2019-ben 40 állatvédő szervezet 4600 kutyáján segített.
Idén is óriási mennyiségű adománnyal támogatja a rászorulókat a METRO. A nagykereskedelem ráadásul saját munkavállalóit is aktivizálja ezeken a gyűjtéseken, akik önkéntes feladatokat is végeznek.
A Vatikán az elesettek megsegítésére felajánlott adományok, az úgynevezett péterfillérek legnagyobb részét költségvetési hiánya betömésére használja fel – írta exkluzív tudósításában szerdán éjjel internetes oldalán a The Wall Street Journal amerikai lap.
Írásban, fotókon és videókon mondhatják el a segítségkérők a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon, hogy miért van szükségük anyagi támogatásra.
Az alapítók egyikeként mindig is „saját gyermekemként” tekintek az Élelmiszerbankra – mondja az Üzletemnek Cseh Balázs. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke hisz a kölcsönös bizalom erejében.
A VOLT, a Balaton Sound a Sziget és a Strand látogatói minden feltöltött képpel 500 forinttal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.
Szlovákiában elfogadták a választási kampányról és a pártok finanszírozásáról szóló törvény módosítását.
Donald Trump amerikai elnök újraválasztási kampányának számlájára a kedd este Floridában tartott választási nagygyűlés óta szerda estig 24,8 millió dollár érkezett.
Minden tanításnak megvolt a maga helye és ideje az életemben – mondja az Üzletemnek Nagy Adrienn, a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő weboldal ötletgazdája és társtulajdonosa.
Május 17-én élesben is elstartolt a GiveMyChance nevű új közösségi adománygyűjtő weboldal.
Az államfőjelöltek maximum félmillió eurót költhetnek az elnöki kampányra Szlovákiában. A költségkeret mindkét fordulóra vonatkozik.
Minden második ember adakozott az idén, közülük a legtöbben pénzt és ruhaneműt adtak a rászorulóknak.
Több mint 284 tonna élelmiszer gyűlt össze a 22. alkalommal megszervezett Adni Öröm! akcióban.
Kétszáz méter hosszú és több ezer tétel szerepel az Ország Bevásárlólistáján.
Már elindult az előregisztráció a GiveMyChance nevű új közösségi adománygyűjtő weboldalra.
A „Magyarok Kenyere – 15 millió Búzaszem” idei programjában minden eddiginél több, 4600 – 2700 magyarországi és 1900 határon túli – magyar gazda ajánlott fel búzaadományt.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.