Júlio után idén Júliával hódít az Auchan

2020. 10. 28., 15:15

„A nagy tettek kis gesztusokkal kezdődnek” – ezt üzeni az Auchan év végi kampánya, amely a tavalyihoz hasonlóan ismét adakozásra szólítja fel a vásárlóit. Múlt évben Júlio, a játékhód megvásárlása utáni 500 forintokból a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikájának vásárolt az Auchan egy 21 millió forint értékű röntgenkép-erősítő berendezést. Idén pedig Júlio „testvérén”, Júlián a sor, hogy jótékonyságra buzdítsa a vásárlókat. Minden plüsshód megvásárlása után most is 500 forinttal támogatja az Auchan a gyermekklinikát egy életmentő műszer megvásárlásában.

Tavaly nagy sikere volt Júliónak, az Auchan hódfigurájának. Minden eladott kis hód után 500 forintot kapott a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikája, így az Auchan 21 millió forinttal járult hozzá az életmentő beavatkozásoknál nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés megvásárlásához. 

Idén Júlio mellé Júlia is megérkezett az Auchanba. Az aranyos hódlány legalább akkora sikerre és adományra számít, mint tavaly a testvére. Az 1 990 forintért kapható plüssfigura árából most is 500 forintot fordít a klinika támogatására az áruházlánc. Az eladott játékok után befolyt összegből megint egy olyan életmentő eszközt vásárolnak majd, amelyre a gyermekklinikán a legnagyobb szükség van.

„Évente 150-200 kisgyerek diagnosztizálását és műtéti ellátását könnyíti meg az Auchan tavalyi adományából megvásárolt röntgenkép-erősítő berendezés. Hálásak vagyunk érte, mert ezzel az eszközzel az eddigiekhez képest is célzottabban tudjuk végezni a munkánkat, és a kicsiknél talán még fontosabb, mint a felnőtteknél, hogy elnyerjük a bizalmukat és a gyógyításuk a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon. Bízunk abban, hogy idén is sikerül egy hasonlóan nélkülözhetetlen orvosi berendezést megvásárolnunk az Auchan és vásárlói segítségével” – mondta Prof. Dr. Kovács Gábor klinikaigazgató.  

„Óriási öröm volt látni tavaly Júlio népszerűségét! Az emberek szívesen segítenek, nagy lelkesedéssel vitték haza a kis hódot, így izgatottan várjuk, hogy kistestvére, Júlia sorsa hogyan alakul majd. Megható látni, hogy ezek a helyes, egyfogú plüssfigurák, akik egyébként a szabálytalanság elfogadását is hirdetik, nem csak azokba a családokba hoznak örömet, ahova kerülnek, hanem azoknak a gyerekeknek is, akiknek a gyógyulásához ezzel hozzájárulnak a vásárlóink. Az idei szlogenünk az lesz, hogy ’a nagy tettek kis gesztusokkal’ kezdődnek, és mi úgy gondoljuk, hogy nem árt, ha Júliával ezt már a kicsik is megtanulják” – mondta Széll Hajnalka, az Auchan Retail HR igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 22., 15:10
A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.
2024-04-23 10:10:00
Kevesebbet költenek a cégek reklámra a Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynökségének legfrissebb elemzése szerint, amely közel száz, a legnagyobb hirdető reklámköltési- és pénzügyi adatait vizsgálta, kiegészítve a Kantar Media Adex és a Nielsen közönségméréseinek adataival.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.