Cseh Balázs: Az elégedett partnerek és ügyfelek további partnereket és ügyfeleket szülnek

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 09. 27., 09:30

Az alapítók egyikeként mindig is „saját gyermekemként” tekintek az Élelmiszerbankra – mondja az Üzletemnek Cseh Balázs. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke hisz a kölcsönös bizalom erejében.

Cseh Balázs az Élelmiszerbank alapító elnöke. Mint a honlapjukon írja, szabadideje nagy részét ez az önkéntes munka köti le, a nagyszerű csapatban rengeteg a sikerélménye. Az egyesület jelenlegi akciójában két vállalati partnerrel fogott össze, hogy még több mentett élelmiszert juttassanak el nélkülöző családoknak, gyermekeknek és sok más rászoruló csoportnak. Az akcióhoz Ön is csatlakozhat! Addig pedig olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 105. interjúját!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Magyar Élelmiszerbank Egyesület elindítását 2005-ben és azt, hogy azóta is évről évre növekszünk. Természetesen ez egy csapatmunka, és én csak egy tagja vagyok a csapatnak, de mint az alapítók egyike, azért mindig is a „saját gyermekemként” tekintek az Élelmiszerbankra, és mindig büszkeséggel tölt el, hogy milyen szép eredményeket értünk el az elmúlt 14 évben.

Milyen távra tervez?

– Csakis hosszú távra, és tervem és ötletem sok van, sajnos vagy szerencsére mindig több annál, mint amennyire erőm, hogy ezeket mindet meg is tudjam valósítani.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Gyerekkorom óta szeretnék buszvezető lenni, valahogy mindig másfelé sodor az élet, de még nem adtam fel, hogy egyszer megszerezzem hozzá a jogosítványt!

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A szüleimtől. Főként az élethez, a munkához és az emberekhez való hozzáállásról.

Szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Magyarországon, mert itt még rengeteg teendőnk van abban a témában, amiben dolgozom, külföldről pedig nagyon sok jó példát és tapasztalatot lehet szerezni, amit itthon tudunk kamatoztatni.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szívesen lennék séf, mert maga a főzés is érdekel, és a konyhai folyamatok hatékony szervezése is egy olyan kihívás, amiben szívesen kipróbálnám magam egyszer.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Én hiszek abban, hogy az elégedett partnerek és ügyfelek további partnereket és ügyfeleket szülnek, illetve hiszek a kölcsönös bizalom és a „gentlement agreement” erejében, szerintem hosszú távon ezek a dolgok fejlesztik az igazi és korrekt üzleti kapcsolatokat.

Mire sajnálja az idejét?

– A felesleges mítingekre, parttalan vitákra, értelmetlen adminisztrációra, és minden másra, ami nem visz előre, csak az időt rabolja.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Az élmények szerzésére, mert ezek örökre megmaradnak.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha valaki más szemében a szálkát is meglátja, de a sajátjában még a gerendát sem. Főleg, amikor a „más szeme” az enyém…

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Mármint az Élelmiszerbankon kívül – ha még lenne időm, szívesen végeznék valamilyen fizikai munkát, például egy építkezésen vagy házfelújításon.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Egy ebéd utáni alvás vagy ahogy édesapám szokta nevezni: a „kispolgári szundi”.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-06 18:05:00
Sághi Attila lett az Év Projektmenedzsere, aki a hagyományokat a funkcionalitással ötvöző Magyarország Háza Brüsszelben projekttel nyerte el a hazai projektmenedzsment szakma egyik legrangosabb elismerését.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS