1 +1 most sokkal több, mint 2

2019. 09. 26., 14:00

Szeptember 26. és október 9. között újra összefog a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen. A kampányidőszakban a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlja fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít.

Az akcióban az összes magyarországi Tesco hipermarket részt vesz, így a vásárlók az ország minden területéről támogathatják az Élelmiszerbank munkáját a kampányban résztvevő édességek, kávé, babatápszer, állateledel és egyéb termékek megvásárlásával.

Az akcióban részt vevő márkák és termékek teljes listája elérhető a Tesco és a Nestlé Hungária weboldalán. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, a vállalati partnerei által adományozott termékeket tartalmazó élelmiszercsomagot állít össze és juttatja el azok számára, akik igazán rászorulnak a segítségre.

„Sokat jelent számunkra, hogy összefoghatunk vállalati partnereinkkel, és még több mentett élelmiszert tudunk eljuttatni nélkülöző családok, gyermekek és még sok más rászorulói csoport számára. A Nestlével és a Tescóval az élelmiszermentésben folyamatos partnerségben állunk, ez az akció most extra erőforrást biztosít a rászorulók segítéséhez. Köszönjük előre is a vásárlóknak, hogy gondolnak a nehéz körülmények közt élőkre vásárlásuk során" – mondta Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke.

A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesznek részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Országosan a 204 Tesco áruházból jelenleg több mint 170-ben folyik a napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése és a rászorulók támogatása. A programban részt vevő áruházak idén augusztus végéig közel 23 ezer tonna élelmiszert ajánlottak fel jótékony célra, ami több mint 57 millió adag ételnek felel meg.

„Szerencsére egyre több vállalat ismeri fel, hogy működése során mennyi mindent tehet élelmiszer-pazarlás ellen. Felelősségteljes vállalatként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy felhívjuk erre mások figyelmét is, az Élelmiszerbankkal közös tevékenységünkkel pedig bebizonyítsuk, hogy odafigyeléssel és együttműködéssel mindez a mindennapokban is kivitelezhető. Partnerünkkel, a Nestlével való összefogás kiváló példa arra, hogy közös erővel még többet tehetünk a cél elérésében” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.

„Fontosnak tartjuk, hogy különböző együttműködésekkel folyamatosan támogassuk az élelmiszerhiány felszámolásáért küzdő szervezetek munkáját. A Nestlé Hungária 2008 óta a Magyar Élelmiszerbank Egyesület stratégiai partnere, 2018-ban közel 35 millió forint értékben adományoztunk terméket számukra. Nagyon örülünk annak, hogy a termékeken felül most a vásárlók segítségével extra erőforrással is hozzájárulhatunk az egyesület munkájához” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária kommunikációs igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 07. 16., 15:40
Az inflációérzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben a munkaerőpiaci hangulat tartósnak látszik. Talán a beruházások volumene is visszaáll az egy évvel ezelőtti szintre – hangzott el a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) üzleti hangulat-indexének második negyedéves felmérésének eredményeit bemutató beszélgetésen.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A szeptemberben induló qvik elektronikus fizetési alternatíva szolgáltatási díjtól és tranzakciós illetéktől mentesen, egyfajta átutalási formaként nyújthat kedvezőbb feltételeket a vevőknek, míg a boltok, webáruházak is jobban járnak vele – állítja ebben az epizódban Luspay Miklós. A Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi infrastruktúrák és pénzforgalom igazgatóságának vezetője egyértelművé tette: az új rendszernek fontos célja a banki verseny élénkítése, amit kiválóan szolgálhat a bankkártyától független, számlák közötti, azonnali, biztonságos és olcsó fizetési megoldást kínáló qvik infrastruktúra. Hogyan teheti ez könnyebbé mindenki életét?
2024. 07. 03., 08:25
epizód: 2024 / 13   |   hossz: 20:51
Az OFA Nonprofit Kft. „Az év felelős foglalkoztatója” pályázat keretében évről évre összegyűjti és díjazza azokat a hazai munkáltatókat, akik kiemelkedő tevékenységet folytatnak a foglalkoztatás területén. A cég közzé is teszi azokat a jó gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak a terület fejlődéséhez. A díjakat, amelyekre 2024-ben július 19-ig lehet pályázni, öt kategóriában osztják ki: kisvállalkozások, középvállalkozások, nagyvállalatok I-II., illetve egyéb gazdálkodó szervezetek. Kiosztanak különdíjakat is, amelyek különösen érdekesek, hiszen gyakran olyan innovatív ötleteket takarnak, amelyeket nem feltétlenül a pénz motivált – mondta el Endrész Alexandra programvezető.
2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS