A VOLT, a Balaton Sound a Sziget és a Strand látogatói minden feltöltött képpel 500 forinttal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.
A 2019-es fesztiválszezonban is meghirdeti jótékonysági akcióját az Út a Mosolyért Alapítvány – írja a Kreatív Online.
A VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand fesztivál látogatói az egy hashtaggel oszthatják meg képeiket, s minden feltöltött kép után 500 forint adományban részesül az alapítvány. Az Út a Mosolyért az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozására fordítja az így befolyó összeget.
A fesztiválokon hostesseket és a nagyméretű fényképkereteket kell keresni.
„Az autizmussal élő embereket leginkább a fiatalok érthetik meg, hiszen ők alkotják a társadalom legnyitottabb csoportját. Ezért is számítunk rájuk, hogy a fesztiválozás egyszerre szóljon a szórakozásról és a jótékonykodásról” – nyilatkozta Szijjártó-Nagy Szilvia alapítványi elnök.
A magyarországi üzleti szolgáltató központok több mint 3 százalékkal járulnak hozzá a hazai GDP-hez, kulcsfontosságú az iparág – mondta Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója a szervezet „Business Services Hungary 2025” konferenciáján.
Orbán Viktor washingtoni sajtótájékoztatóján bejelentette: az amerikai szankciós akadályokat átadtuk a múltnak.