A VOLT, a Balaton Sound a Sziget és a Strand látogatói minden feltöltött képpel 500 forinttal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.
A 2019-es fesztiválszezonban is meghirdeti jótékonysági akcióját az Út a Mosolyért Alapítvány – írja a Kreatív Online.
A VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand fesztivál látogatói az egy hashtaggel oszthatják meg képeiket, s minden feltöltött kép után 500 forint adományban részesül az alapítvány. Az Út a Mosolyért az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozására fordítja az így befolyó összeget.
A fesztiválokon hostesseket és a nagyméretű fényképkereteket kell keresni.
„Az autizmussal élő embereket leginkább a fiatalok érthetik meg, hiszen ők alkotják a társadalom legnyitottabb csoportját. Ezért is számítunk rájuk, hogy a fesztiválozás egyszerre szóljon a szórakozásról és a jótékonykodásról” – nyilatkozta Szijjártó-Nagy Szilvia alapítványi elnök.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.