Bárki milliókat gyűjthet egy magyar weboldalon

2019. 10. 07., 13:15

Írásban, fotókon és videókon mondhatják el a segítségkérők a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon, hogy miért van szükségük anyagi támogatásra. A kampányok sikere főként azon múlik, hogy a létrehozók aktívan foglalkozzanak vele és minél több potenciális támogatóhoz eljuttassák kampányuk linkjét.

A GiveMyChance közösségi oldal Magyarországon elsőként teremti meg a lehetőséget magánszemélyeknek arra, hogy támogatók segítségét kérjék problémáik megoldására.

Maga a rendszer rendkívül egyszerű, nem kell hozzá komolyabb számítógépes tudás. A kampányok néhány kattintással létrehozhatók, a támogatók pedig bankkártyával vagy a PayPal biztonságos fizetési felületén keresztül járulhatnak hozzá egy-egy számukra szimpatikus ügy beteljesüléséhez. A kitűzött célok eléréshez viszont energiabefektetésre is szükség van, hiszen igazi sikert csakis az tud elérni, aki foglalkozik is a saját kampányával.

A honlapon mindenki számára adott a lehetőség, hogy segítséget kérjen ismerősöktől és ismeretlenektől egy adott cél megvalósításához. A kampányolóknak viszont aktívnak kell maradniuk egészen addig, míg össze nem gyűlik az adott összeg. A tapasztalatink szerint minél több embernek el kell küldeni a kampány linkjét, mert csak így tud eljutni az információ a potenciális támogatókhoz” – magyarázta Nagy Adrienn, a GiveMyChance ötletgazdája és társalapítója.

Hozzátette azt is, ha valakinek tényleg létfontosságú, hogy a kampány teljesüljön, akkor az ügy terjesztésével lehetséges akár néhány hét alatt is teljesíteni a kitűzött, akár több millió forintos célt.

Példaként említette Esztert, aki súlyos betegsége külföldi gyógykezelésére gyűjtött a honlapon, és a támogatóknak hála hamar meg is lett a tervezett összeg, ami új esélyt adott a számára.

A GiveMyChance honlapján számtalan témakörben, így oktatás, kultúra, művészet, sport, állatok és család területén is lehet támogatás kérni, de az oldal megálmodói gondoltak a friss házasokra is, akik a közös élet kezdetén sok esetben anyagi nehézségekbe.

Üzleti kampányoknak is helyet adnak a honlapon, ezt erősíti a nemrég indult jutalmazási rendszer, melynek keretein belül a vállalkozó kedvű kampányolók jutalmakkal, ajándékokkal motiválhatják a támogatóikat.

Mindenkit arra bíztatunk, hogy bátran kampányoljon, ha olyan élethelyzetbe kerül, amin egyedül már nem tud átlendülni. A felhasználóink kiállnak a jó ügyek mellett, és ha valaki igazán elszánt, a reális keretek közt kitűzött cél alighanem teljesülni fog” – nyilatkozta Klement-Simon Krisztina, a GiveMyChance társalapítója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-09-23 11:30:00
A Komáromban készült és nyár elején a Dunán, majd a Sió-csatornán a Balatonhoz szétszerelt állapotban eljuttatott hajók közül egy kompot és egy katamaránt már sikerült összeszerelni, de még hátravan a beüzemelés, a hatósági szemlék, és a személyzet betanítása – tájékoztatott Veigl Gábor, a Balatoni Hajózási Zrt. vezérigazgatója.
2023-09-22 19:22:00
Szeptember 21-én hatályba lépett a chipekről szóló európai jogszabály, amelynek célja, hogy a félvezető-technológiák és -alkalmazások terén biztosítsa az EU ellátásbiztonságát, rezilienciáját és technológiai vezető szerepét.
2023-09-22 15:22:03
Számos, egymást kiegészítő technológia fejlődésének köszönhetően az Internet of Things (IoT) egyre gyorsuló növekedési pályán halad. Az 5G megjelenése zökkenőmentesebb végfelhasználói élményt biztosít a nagyobb számú összekapcsolt eszköz számára – állítják a Deloitte szakértői.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egy igazán kreatív szakács, Szatmári Ferenc, alias Főzelékes Feri elárulja, hogyan építi forradalmi megoldásokkal a vállalkozását. A hartai gasztroblogger és influenszer több szakácskönyvvel a háta mögött, unokatestvérével közösen hívta életre a HIPPEACE főzelékbárt, amelynek alapjait a vásárlók is segítenek lerakni, közösségi finanszírozással. Ez az a helyzet, amikor a kedves vendég a receptet is hazaviheti az étteremből, de bőven van még újítás, amivel a franchise-ban szintén gondolkodó szakács előállt. Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
2023. 09. 04., 12:00
epizód: 2023 / 13   |   hossz: 27:16
Az epizódban cégvezető- és szervezetfejlesztésről, a munkahelyi kommunikáció gyógyításáról és csapatok összehangolásáról beszélgetünk Szopkó Beatrixszal. Az [eureka] consulting üzletágvezetője 20 év szakmai tapasztalattal rendezi vállalatok működési struktúráját és konfliktushelyzeteit, vagy hozza helyre a döntések lehetséges negatív következményeit.
2023. 08. 06., 10:25
epizód: 2023 / 12   |   hossz: 28:19
Vajon hogyan vizsgázunk napjainkban stresszkezelésből és időmenedzsmentből – pont akkor, amikor a karrierünkre gazdasági nehézségek lehetnek hatással? Hogyan segíthet ezen az irányított játék, az ún. gamifikált fejlesztési folyamat, és hogyan gyógyít vele munkahelyi közösségeket, döntéshozó stratégiákat, karrier és magánélet egyensúlyában keletkezett zavarokat a „Mit játsszunk?” vlog egyik vezetője, Győri-Nádai Réka? A kreatív szakembert a vállalati soft skill tréningek és a játszva megoldható céges folyamatok sajátosságairól is faggattuk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS