Bárki milliókat gyűjthet egy magyar weboldalon

2019. 10. 07., 13:15

Írásban, fotókon és videókon mondhatják el a segítségkérők a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon, hogy miért van szükségük anyagi támogatásra. A kampányok sikere főként azon múlik, hogy a létrehozók aktívan foglalkozzanak vele és minél több potenciális támogatóhoz eljuttassák kampányuk linkjét.

A GiveMyChance közösségi oldal Magyarországon elsőként teremti meg a lehetőséget magánszemélyeknek arra, hogy támogatók segítségét kérjék problémáik megoldására.

Maga a rendszer rendkívül egyszerű, nem kell hozzá komolyabb számítógépes tudás. A kampányok néhány kattintással létrehozhatók, a támogatók pedig bankkártyával vagy a PayPal biztonságos fizetési felületén keresztül járulhatnak hozzá egy-egy számukra szimpatikus ügy beteljesüléséhez. A kitűzött célok eléréshez viszont energiabefektetésre is szükség van, hiszen igazi sikert csakis az tud elérni, aki foglalkozik is a saját kampányával.

A honlapon mindenki számára adott a lehetőség, hogy segítséget kérjen ismerősöktől és ismeretlenektől egy adott cél megvalósításához. A kampányolóknak viszont aktívnak kell maradniuk egészen addig, míg össze nem gyűlik az adott összeg. A tapasztalatink szerint minél több embernek el kell küldeni a kampány linkjét, mert csak így tud eljutni az információ a potenciális támogatókhoz” – magyarázta Nagy Adrienn, a GiveMyChance ötletgazdája és társalapítója.

Hozzátette azt is, ha valakinek tényleg létfontosságú, hogy a kampány teljesüljön, akkor az ügy terjesztésével lehetséges akár néhány hét alatt is teljesíteni a kitűzött, akár több millió forintos célt.

Példaként említette Esztert, aki súlyos betegsége külföldi gyógykezelésére gyűjtött a honlapon, és a támogatóknak hála hamar meg is lett a tervezett összeg, ami új esélyt adott a számára.

A GiveMyChance honlapján számtalan témakörben, így oktatás, kultúra, művészet, sport, állatok és család területén is lehet támogatás kérni, de az oldal megálmodói gondoltak a friss házasokra is, akik a közös élet kezdetén sok esetben anyagi nehézségekbe.

Üzleti kampányoknak is helyet adnak a honlapon, ezt erősíti a nemrég indult jutalmazási rendszer, melynek keretein belül a vállalkozó kedvű kampányolók jutalmakkal, ajándékokkal motiválhatják a támogatóikat.

Mindenkit arra bíztatunk, hogy bátran kampányoljon, ha olyan élethelyzetbe kerül, amin egyedül már nem tud átlendülni. A felhasználóink kiállnak a jó ügyek mellett, és ha valaki igazán elszánt, a reális keretek közt kitűzött cél alighanem teljesülni fog” – nyilatkozta Klement-Simon Krisztina, a GiveMyChance társalapítója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS