Írásban, fotókon és videókon mondhatják el a segítségkérők a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon, hogy miért van szükségük anyagi támogatásra. A kampányok sikere főként azon múlik, hogy a létrehozók aktívan foglalkozzanak vele és minél több potenciális támogatóhoz eljuttassák kampányuk linkjét.
A GiveMyChance közösségi oldal Magyarországon elsőként teremti meg a lehetőséget magánszemélyeknek arra, hogy támogatók segítségét kérjék problémáik megoldására.
Maga a rendszer rendkívül egyszerű, nem kell hozzá komolyabb számítógépes tudás. A kampányok néhány kattintással létrehozhatók, a támogatók pedig bankkártyával vagy a PayPal biztonságos fizetési felületén keresztül járulhatnak hozzá egy-egy számukra szimpatikus ügy beteljesüléséhez. A kitűzött célok eléréshez viszont energiabefektetésre is szükség van, hiszen igazi sikert csakis az tud elérni, aki foglalkozik is a saját kampányával.
„A honlapon mindenki számára adott a lehetőség, hogy segítséget kérjen ismerősöktől és ismeretlenektől egy adott cél megvalósításához. A kampányolóknak viszont aktívnak kell maradniuk egészen addig, míg össze nem gyűlik az adott összeg. A tapasztalatink szerint minél több embernek el kell küldeni a kampány linkjét, mert csak így tud eljutni az információ a potenciális támogatókhoz” – magyarázta Nagy Adrienn, a GiveMyChance ötletgazdája és társalapítója.
Hozzátette azt is, ha valakinek tényleg létfontosságú, hogy a kampány teljesüljön, akkor az ügy terjesztésével lehetséges akár néhány hét alatt is teljesíteni a kitűzött, akár több millió forintos célt.
Példaként említette Esztert, aki súlyos betegsége külföldi gyógykezelésére gyűjtött a honlapon, és a támogatóknak hála hamar meg is lett a tervezett összeg, ami új esélyt adott a számára.
A GiveMyChance honlapján számtalan témakörben, így oktatás, kultúra, művészet, sport, állatok és család területén is lehet támogatás kérni, de az oldal megálmodói gondoltak a friss házasokra is, akik a közös élet kezdetén sok esetben anyagi nehézségekbe.
Üzleti kampányoknak is helyet adnak a honlapon, ezt erősíti a nemrég indult jutalmazási rendszer, melynek keretein belül a vállalkozó kedvű kampányolók jutalmakkal, ajándékokkal motiválhatják a támogatóikat.
„Mindenkit arra bíztatunk, hogy bátran kampányoljon, ha olyan élethelyzetbe kerül, amin egyedül már nem tud átlendülni. A felhasználóink kiállnak a jó ügyek mellett, és ha valaki igazán elszánt, a reális keretek közt kitűzött cél alighanem teljesülni fog” – nyilatkozta Klement-Simon Krisztina, a GiveMyChance társalapítója.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.