Bárki milliókat gyűjthet egy magyar weboldalon

2019. 10. 07., 13:15

Írásban, fotókon és videókon mondhatják el a segítségkérők a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon, hogy miért van szükségük anyagi támogatásra. A kampányok sikere főként azon múlik, hogy a létrehozók aktívan foglalkozzanak vele és minél több potenciális támogatóhoz eljuttassák kampányuk linkjét.

A GiveMyChance közösségi oldal Magyarországon elsőként teremti meg a lehetőséget magánszemélyeknek arra, hogy támogatók segítségét kérjék problémáik megoldására.

Maga a rendszer rendkívül egyszerű, nem kell hozzá komolyabb számítógépes tudás. A kampányok néhány kattintással létrehozhatók, a támogatók pedig bankkártyával vagy a PayPal biztonságos fizetési felületén keresztül járulhatnak hozzá egy-egy számukra szimpatikus ügy beteljesüléséhez. A kitűzött célok eléréshez viszont energiabefektetésre is szükség van, hiszen igazi sikert csakis az tud elérni, aki foglalkozik is a saját kampányával.

A honlapon mindenki számára adott a lehetőség, hogy segítséget kérjen ismerősöktől és ismeretlenektől egy adott cél megvalósításához. A kampányolóknak viszont aktívnak kell maradniuk egészen addig, míg össze nem gyűlik az adott összeg. A tapasztalatink szerint minél több embernek el kell küldeni a kampány linkjét, mert csak így tud eljutni az információ a potenciális támogatókhoz” – magyarázta Nagy Adrienn, a GiveMyChance ötletgazdája és társalapítója.

Hozzátette azt is, ha valakinek tényleg létfontosságú, hogy a kampány teljesüljön, akkor az ügy terjesztésével lehetséges akár néhány hét alatt is teljesíteni a kitűzött, akár több millió forintos célt.

Példaként említette Esztert, aki súlyos betegsége külföldi gyógykezelésére gyűjtött a honlapon, és a támogatóknak hála hamar meg is lett a tervezett összeg, ami új esélyt adott a számára.

A GiveMyChance honlapján számtalan témakörben, így oktatás, kultúra, művészet, sport, állatok és család területén is lehet támogatás kérni, de az oldal megálmodói gondoltak a friss házasokra is, akik a közös élet kezdetén sok esetben anyagi nehézségekbe.

Üzleti kampányoknak is helyet adnak a honlapon, ezt erősíti a nemrég indult jutalmazási rendszer, melynek keretein belül a vállalkozó kedvű kampányolók jutalmakkal, ajándékokkal motiválhatják a támogatóikat.

Mindenkit arra bíztatunk, hogy bátran kampányoljon, ha olyan élethelyzetbe kerül, amin egyedül már nem tud átlendülni. A felhasználóink kiállnak a jó ügyek mellett, és ha valaki igazán elszánt, a reális keretek közt kitűzött cél alighanem teljesülni fog” – nyilatkozta Klement-Simon Krisztina, a GiveMyChance társalapítója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-15 13:10:00
2024 márciusában tovább emelkedtek a lakbérek, országosan 0,8, Budapesten 1,8 százalékkal nőttek egy hónap alatt – derül ki a KSH–ingatlan.com-lakbérindex friss adataiból.
2024-04-15 08:53:10
Az élesztőről kevesen tudják, hogy nem valami furcsa vegyi anyag, hanem zseniális kis élőlény: a sarjadzógombák közé tartozik és gyakorlatilag mindenütt ott van a környezetünkben. Aki már készített cefrét, kelesztett tésztát vagy véletlenül megerjesztett egy gyümölcslét a konyhapulton, direkt vagy véletlenül már találkozott vele.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Az élesztőről kevesen tudják, hogy nem valami furcsa vegyi anyag, hanem zseniális kis élőlény: a sarjadzógombák közé tartozik és gyakorlatilag mindenütt ott van a környezetünkben. Aki már készített cefrét, kelesztett tésztát vagy véletlenül megerjesztett egy gyümölcslét a konyhapulton, direkt vagy véletlenül már találkozott vele.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS