Elindult Magyarország első közösségi adománygyűjtő honlapja

2019. 05. 17., 10:15

Május 17-én élesben is elstartolt a GiveMyChance nevű új közösségi adománygyűjtő weboldal. A honlap Magyarországon elsőként teremti meg a lehetőséget magánszemélyeknek arra, hogy támogatók segítségét kérjék problémáik megoldására.

Írásban, fotókon és videókon keresztül mondhatják el a segítségkérők, hogy mihez kérnek támogatást a hosszas előkészületek után elindult GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon.

A nemzetközi minta alapján megálmodott weboldalon bárki regisztrálhat és anyagi támogatást kérhet, akinek problémája merült fel az életben. A kampányhoz ezután bárki önkéntesen hozzájárulhat egy általa meghatározott összeggel, és sok ember összefogásával akár néhány hét alatt is teljesülhet a kitűzött cél.

Az adakozók pár kattintással támogathatják a számukra legszimpatikusabb ügyeket, sőt, egyszerűen felvehetik a kapcsolatot a segítségkérőkkel, hogy a megadott információkon túl még többet megtudjanak az illetőről.

„A honlapon mindenki számára megnyílik a lehetőség, hogy segítséget kérjen ismeretlenektől egy adott cél megvalósításához. A rendkívül egyszerű és bármely korosztály számára könnyen kezelhető rendszeren és felületen) a segítségkérő bőven kifejtheti, hogy miért fontos számára az ügy, ráadásul képekkel és videókkal színesítheti a felhívást. Ezen funkciók használatára a legtöbb esetben szükség is van, hiszen a sikeres kampányok ismertető jele, hogy végig gondoltak és részletgazdagok” – fogalmazott Nagy Adrienn, a közösségi adománygyűjtő weboldal ötletgazdája és társalapítója.

A fizetés bankkártyával vagy a PayPal biztonságos kifizetési felületén keresztül történik, a támogatás pedig azonnal jelentkezik a rendszerben és a segítségkérő számláján. A kezdeményezőnek meg sem kell várnia, hogy a teljes célösszeg összegyűljön.

Klement-Simon Krisztina, a GiveMyChance társalapítója arról beszélt, szeretnének minél több embernek segíteni álmaik megvalósításában vagy élethelyzetük javításában.

Napról napra folyamatos nő az előregisztráltak száma, és a tesztidőszak alatt rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a felhasználóktól. A kampányok elkészítésében természetesen igény esetén segítünk, hogy a lehető legtöbbet hozza ki belőle a segítségkérő. Célunk, hogy idén legkevesebb száz sikeres kampányt vigyünk végig, ami nem tűnik irreális elvárásnak önmagunk felé” – fogalmazott.

A honlapon ezek a kategóriák szerepelnek: Vészhelyzet, Orvosi, Oktatás, Jótékonyság, Friss házasok, Gyerekek, Család, Sport, Zöld, Állatok, Üzleti

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS