A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványnak gyűjtöttek digitális adományozással

2021. 03. 07., 18:00

Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja, amellyel a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére gyűjtött Bizalompontokat a vásárlók és munkatársak bevonásával. Az Auchan harmadszor használta a saját fejlesztésű, egyedi online adományozási módszerét, amelynek az idei kedvezményezettje A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány volt, akik több mint 37 millió Bizalompontos adományban részesültek az Auchan és a vásárlók összefogásának köszönhetően. Az adományozást a vállalat összekötötte a belső egészségmegőrző programjával is, amelynek az egészséges életmódra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos célja az volt, hogy a munkatársak által összegyűjtött sportos percek forintosított értékével támogassák az Alapítvány munkáját.

Február 28-án lezárult az Auchan digitális adománygyűjtése, amelyet a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére indított. Az aktivitáshoz ismét azt az egyedi, digitális gyűjtési módot alkalmazta a vállalat, ami az áruházlánc hűségprogramján keresztül valósulhat meg.

A vásárlók a saját Bizalomkártya fiókjukban a vásárlásaik után járó Bizalompontjaikból ajánlhattak fel csupán néhány kattintással, online az Alapítványnak, ami aztán egy erre létrehozott, levásárolható Bizalomkártyán gyűlt össze az Alapítványnak. A vállalat ezúttal is saját felajánlásával nyitotta meg a gyűjtést és 10 millió Bizalomponttal hívta csatlakozásra a vásárlóit. Ez az újfajta adományozási módszer előző évben lett nagy siker az Auchannál, hiszen számos előnye van; egyrészt az adományozóknak kevésbé megterhelő, hogy nem közvetlenül a saját pénztárcájukhoz kell nyúlniuk, nem időigényes, ugyanakkor biztonságos a folyamat, amivel az is nagyon jól követhető, hogy hogyan ér célba a felajánlás.

Az év első gyűjtése rekorderedménnyel zárult, az Auchan a vásárlóival közösen több mint 37 millió Bizalompontot gyűjtött össze, ami több mint 18,5 millió forintot jelent. Az adományból az Alapítvány nagyon sok hasznos és szükséges eszközt tud majd vásárolni a GOKVI Gyermekszív Központnak.

A kampány ideje alatt a vállalat a munkatársai számára egészségprogramot hirdetett Auchan Fitt néven, amellyel a kedvezményezett szervezet profiljához igazítva a szív egészségének megőrzésére szerették volna felhívni a figyelmet.

A munkatársak három héten keresztül minden nap különböző online sportlehetőségek közül választhattak, kipróbálhatták például a bodyartot, pilatest vagy a funkcionális edzést. Ehhez egy „kisokost” is készítettek, amelyben szerepeltek azok az egészséges életmód tanácsok is, amelyeket a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége a vállalat felkérésére állított össze, továbbá digitális kuponok, amelyekkel kedvezményesen vásárolhattak egészséges termékeket.

A táplálkozásra és a sportra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos cél az volt, hogy a munkatársak 144 ezer percet mozogjanak közösen három héten keresztül és ezzel járuljanak hozzá a gyűjtéshez. A munkavállalók lelkes részvételének köszönhetően a kitűzött célt sikerrel teljesítette az Auchan-csapat, és ezzel nem csak saját egészségüknek tettek jót, hanem további 144 ezer forinttal gazdagították A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványt.

„Nagyon örülünk, hogy vásárlóinkkal és munkatársainkkal közösen támogathatjuk a Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványt. Bízunk benne, hogy olyan eszközöket, valamint játékokat tudnak majd vásárolni az Auchan adományából, amelyek otthonosabbá teszik a gyermekek számára a kórházi körülményeket. Az Auchan Fitt vállalati programmal pedig a munkatársainkat szerettük volna motiválni az egészséges életmódra és a gyűjtésre egyaránt. Ismét kiderült, hogy mindig számíthatunk rájuk a jó cél érdekében” mondta Yann Oudeard, az Auchan Magyarország Vásárló, Márka & e-kereskedelem igazgatója.

„Ma Magyarországon minden századik gyermek szívhibával születik. A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány 30 éve segíti a veleszületett szívbeteg újszülöttek, csecsemők és gyermekek gyógyulását. Alapítványunk fő célkitűzéseként számos olyan orvosi eszköz beszerzéséhez tudott anyagi hátteret biztosítani az elmúlt 30 évben, amely segített abban, hogy a GOKVI Gyermekszív Központ mára európai színvonalú, évente sok száz gyermeknek gyógyulást adó kórházzá válhasson.

Hálásan köszönjük az Auchannak és vásárlóiknak, hogy megtisztelték Alapítványukat bizalmukkal és Bizalompont-felajánlásukkal. Az adományozási program keretében összegyűlt Bizalompontok felhasználásával olyan termékeket, eszközöket vásárolhatunk, amelyek a Gyermekszív Központ osztályain fekvő gyermekek és a mellettük lévő szüleik komfortszintjét emelik majd. Köszönjük!”mondta dr. Ablonczy László, az Alapítvány elnöke, a GOKVI Gyermekszív Központ gyermekellátásért felelős orvosigazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 05. 23., 15:23
Nagy Ferenc Gábor, az NFG Badboys Kft. tulajdonosa reméli, hogy a VOSZ-on belül is sok céghez eljuthatnak, egyre többen ismerik majd meg programjukat és filozófiájukat. A VOSZ Sportvállalkozási Szekciójának új tagjával eddigi eredményeiről és terveiről is beszélgettünk.
2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.
2023-05-29 14:35:00
Több hatóság egyszerre tartott revíziót a nagybani piac kereskedőinél. A NAV alapos ellenőrzését a rendőrség és a NÉBIH is segítette. A nagyszabású akcióban az árusokat, a termékek eredetét és a forgalmat is kontrollálták.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS