Online kereskedelem

Itt találod az összes cikket a „online kereskedelem” témában!

A tudatosabb vásárlókra kevésbé hatnak a celebek

A tudatosabb vásárlókra kevésbé hatnak a celebek

„Az érzelmek helyett sokkal inkább racionális szempontból közelítjük meg a vásárlást.”
2023. 07. 12., 17:51
Így figyeli a „NAV-testvér” az online piactereket

A NAV szünet nélkül monitorozza az online piactereket, közösségi oldalakat, amelyeken egyre nagyobb volumenű az e-kereskedelem, az utóbbi években ipari méreteket öltött az a sajátos reklámözön, amivel a virtuális médiában igyekeznek megszólítani a vásárlókat.

2021. 08. 06., 10:30
Keresik az év webshopját

Ötödik alkalommal küzdenek meg a magyarországi webáruházak Az Év Webshopja címért. A verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri.

2021. 05. 12., 16:45
Egyszerűsödik az áfafizetés az online kereskedelemben

Az e-kereskedelem európai uniós szabályozásában két lényeges változás lép életbe júliustól. Az Európai unión kívülről érkező, 22 eurót meg nem haladó értékű áruk áfamentessége megszűnik, de az áfafizetés egyszerűbbé válik – hívja fel a figyelmet a NAV.

2020. 12. 16., 19:15
Online kereskedelmi piacelemzést indít a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít, hogy feltárja, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben.

2020. 09. 28., 14:30
A vásárlási szokásokat is átalakította a koronavírus-járvány

Kevesebb időt töltenek az élelmiszerboltokban a vásárlók, és céltudatosabban vásárolnak. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképe azt mutatja, hogy ugyan valamelyest visszaalakultak a járvány megjelenése előtt megszokott vásárlási szokások, de bizonyos változások megmaradtak.

2020. 05. 21., 17:22
Online kereskedők megadóztatása: versenyhátrányban a magyarok?

Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) nemrégiben kiadott elemzésében új, az online kereskedőket célzó adó(k) bevezetését szorgalmazta. A Niveus Consulting Group szerint nem biztos, hogy ez a helyes irány. Sokkal inkább az eddigi gazdaságpolitikába illeszkedő adó- és adminisztráció-csökkentés lehetne valódi segítség, feltéve, hogy erre van mozgástér a költségvetésben.

2019. 03. 18., 18:00
Rákaptak a magyarok kártyás fizetésre

Nőtt a magyarországi kibocsátású betéti kártyák száma, ugyanakkor csökkent a hitelkártyák száma Magyarországon tavaly a negyedik negyedévben.

2018. 11. 23., 15:00
Kinőtte bérelt raktárait a MediaMarkt

A MediaMarkt 2014 és 2016 között megduplázta bérelt raktárterületeinek méretét. A most bejelentett kapacitásnövelés a közeljövőben nyíló új áruházakat is támogatja.

2018. 11. 21., 10:00
Gázpedálra lépnek az online autókereskedők

Webshopban konfigurált egyedi autó? Online fizetés, online adásvételi szerződés? Házhozszállítás néhány napon belül? Az online autókereskedelem hamarosan forradalomhoz érkezik.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS