Itt találod az összes cikket a „online kereskedelem” témában!
A vállalkozás megtévesztő árfeltüntetési gyakorlatával és a weboldalon megjelenő sürgető üzenetekkel tévesztette meg a fogyasztókat.
Három vizsgálatot is indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a hazai online ruha- és cipőkereskedelem jelentős szereplőivel szemben. Vélhetően mindhárom cég a vásárlók számára megtévesztő módokon tünteti fel az akciós áraikat.
A NAV szünet nélkül monitorozza az online piactereket, közösségi oldalakat, amelyeken egyre nagyobb volumenű az e-kereskedelem, az utóbbi években ipari méreteket öltött az a sajátos reklámözön, amivel a virtuális médiában igyekeznek megszólítani a vásárlókat.
Az „online ellenőrzési akció” során átvilágított 399 európai webáruházból 148 alkalmazott manipulatív gyakorlatot.
Ötödik alkalommal küzdenek meg a magyarországi webáruházak Az Év Webshopja címért. A verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri.
Az e-kereskedelem európai uniós szabályozásában két lényeges változás lép életbe júliustól. Az Európai unión kívülről érkező, 22 eurót meg nem haladó értékű áruk áfamentessége megszűnik, de az áfafizetés egyszerűbbé válik – hívja fel a figyelmet a NAV.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít, hogy feltárja, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben.
Csaknem félmilliárd forint befektetéssel online borkereskedést indít egy magánberuházói csoport – jelentette be a befektetők képviseletében Váradi József.
Kevesebb időt töltenek az élelmiszerboltokban a vásárlók, és céltudatosabban vásárolnak. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképe azt mutatja, hogy ugyan valamelyest visszaalakultak a járvány megjelenése előtt megszokott vásárlási szokások, de bizonyos változások megmaradtak.
Bár a koronavírus-járvány kitörése után az eladások drasztikusan csökkentek, a magyar fogyasztók lassan visszatérnek a járvány előtti vásárlási szokásaikhoz – állapítják meg a GLAMI divatkereső platform friss kutatásában. Fordulóponthoz érkezett a divatcikkek online kereskedelme.
A koronavírus-járvány Szlovákiában is formálta a vásárlási szokásokat. Jóval többen részesítik előnyben a hazai élelmiszereket, és a járvány okozta gazdasági nehézségek miatt az árakra is jobban odafigyelnek.
Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) nemrégiben kiadott elemzésében új, az online kereskedőket célzó adó(k) bevezetését szorgalmazta. A Niveus Consulting Group szerint nem biztos, hogy ez a helyes irány. Sokkal inkább az eddigi gazdaságpolitikába illeszkedő adó- és adminisztráció-csökkentés lehetne valódi segítség, feltéve, hogy erre van mozgástér a költségvetésben.
Az eMAG Marketplace ősztől elindítja az „Account Health” programot, a futárcégek integrációját és az eMAG Akadémiát.
A tavalyi év első feléhez képest 16,4 százalékos növekedési ütemmel, idén nettó 207,5 milliárd forintot ért el az internetes kiskereskedelem féléves forgalma a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felmérés szerint.
A tanulásról viszont nem beszélek sohasem múlt időben, hiszen ez folyamatos – mondja az Üzletemnek Papp Máté, az eMAG Marketplace üzletágának vezetője.
Nőtt a magyarországi kibocsátású betéti kártyák száma, ugyanakkor csökkent a hitelkártyák száma Magyarországon tavaly a negyedik negyedévben.
A MediaMarkt 2014 és 2016 között megduplázta bérelt raktárterületeinek méretét. A most bejelentett kapacitásnövelés a közeljövőben nyíló új áruházakat is támogatja.
Tippek, amelyekkel tudatosabban és még olcsóbban juthatunk hozzá a kiszemelt termékekhez.
A kifejezetten a Black Friday-ra létrehozott hamis webáruházak hihetetlennek tűnő ajánlatokkal kecsegtetnek.
Webshopban konfigurált egyedi autó? Online fizetés, online adásvételi szerződés? Házhozszállítás néhány napon belül? Az online autókereskedelem hamarosan forradalomhoz érkezik.
Az online élelmiszer-kereskedelem a magyar kereskedelem legdinamikusabb területe, 2017-ben 22,5 százalékkal növekedett, és hasonló bővülés várható az elkövetkező időkben is.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.