Ötmilliárd forintos forgalomnövekedésre számít idén Magyarország legnagyobb online piactere, az eMAG Marketplace. A cég a hazai kis- és középvállalkozások számára további teret kínál a növekedésre, ugyanis idén ősztől elindítja az „Account Health” programot, a futárcégek integrációját és az eMAG Akadémiát.
Az eMAG Marketplace az idei évben több mint 4300 fejlődni vágyó, hazai kis- és középvállalkozást támogat. Ez a fejlődés régiós szinten is jelentős, megközelítőleg 400 magyar eladó értékesíti termékeit Romániában, Bulgáriában és Lengyelországban is. A felületen megvásárolt áruk száma közel kétszeresére emelkedett a tavalyi évhez képest, így összesen közel 2 millió termék cserélt gazdát a piactéren.
„Havonta megközelítőleg 350 új partnert regisztrálunk, biztosítva nekik a szükséges tudást, eszközöket és képzési programokat, hogy olyan üzleti vállalkozásokat építsenek, amelyek a helyi közösségeket építik. Becslések szerint mintegy 4000 munkahely jött létre a Marketplace ökoszisztéma körül” – hangsúlyozta Papp Máté, az eMAG.hu Marketplace menedzsere.
Sellers’ Day: az eMAG-on értékesítő vállalkozások napja
Az eMAG először szervezett Magyarországon továbbképzést a Marketplace eladók számára. A zártkörű rendezvényen szakértők bátorították a megjelent közel 300 magyar KKV-vezetőt a további üzletfejlesztésre, terjeszkedésre, vagy akár a külföldi piacra lépésre. Nemcsak a jövő sikertörténeteit támogatták, de a legjobb teljesítményeket is díjazták a rendezvényt lezáró díjátadó gálán, ahol összesen 90 ezer eurónak megfelelő marketingtámogatást kaptak a legnagyobb éves fejlődést, a legjobb vásárlói elégedettséget és a legjobb szolgáltatási színvonalat elérő eladók.
Innovatív fejlesztések a Marketplace-en
Az eseményen ismertették a közeljövő újdonságait: az elmúlt három évben az eMAG több mint 12 millió eurót fektetett be a Marketplace platformjába és a technológia hátterének fejlesztésébe, amelynek köszönhetően számos új innováció kerül bevezetésre.
Ilyen az „Account Health” program, ami az eladók által kínált termékek állapotának ellenőrzésével a jobb minőség elérését szolgálja. A másik fejlesztés a futárcégek integrálása a Marketplace felületébe. Így az eladók leszerződött, kipróbált futárcégekkel dolgozhatnak, gyorsabb termékkiszállítást biztosítva a vevőknek. A harmadik újítás az eMAG Akadémia elindítása, ami egy közel 100 videóból és 130 cikkből álló, a piactér működésével kapcsolatos oktatóanyagot tartalmazó felület. A kezdeményezés célja az eladók üzleti folyamatainak optimalizálása az ügyféligények szem előtt tartásával.
„Az online vásárlás egyre nagyobb teret hódít Magyarországon is, évente megközelítőleg 4 millió ügyfél vásárolja 60 000 vállalat termékét online. Több mint ezer fejlesztőmérnök munkája járul hozzá, hogy az eMAG Marketplace a legfrissebb technológiai újításokat állítsa partnerei szolgálatába, hogy így nyújtson biztos alapot a növekedéshez. Nem kizárólag hozzáférést biztosítunk Magyarország legnagyobb vásárlóbázisához, de támogatjuk is az eladókat, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassák vevőiknek. Kétségtelenül az előttünk álló Black Friday időszak a legzsúfoltabb vevőszám tekintetében, de a fent említett tényezők egész évben a mindennapjaink részét képezik” – mondta Catalin Dit, az eMAG Marketplace ügyvezető igazgatója, hozzátéve, nemcsak a saját ajánlataik, de a partnerek által biztosított szolgáltatások minősége is kiemelt figyelmet kap ebben az időszakban.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.