Itt találod az összes cikket a „Nielsen” témában!
A Nielsen Közönségmérés megvizsgálta a televíziós reklámokkal kapcsolatos változásokat 2019 és 2020 első 35 hete között. Az elemzés szerint a piac még augusztusra sem érte utol magát.
A lakosság nagy része a tévéhez fordult információkért a rendhagyó helyzetben – derül ki a Nielsen 2020 első féléves elemzéséből.
A Covid-19 pandémia hatására 2019 utolsó negyedévéhez képest globálisan 14 pontot zuhant a fogyasztók bizalma világszerte: 107-ről 92-re esett vissza; Európában 74 ponton állt 2020 második negyedévében. A magyar mutató 11 pontos eséssel 66 pontra süllyedt.
Március első hetei egyértelműen a vegyiáruk felhalmozásáról szóltak itthon a Nielsen kutatása szerint.
A teljes magyar népesség naponta átlagosan 4 óra 39 percet töltött a tévékészülékek előtt tavaly, 1 perccel kevesebbet, mint az előző évben.
A magyarok 15 százaléka ragaszkodik a megszokott termékekhez, míg a világban csupán 8 százalékos a márkahűség.
Az idei első negyedévben a teljes népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt Magyarországon: a nők 5 óra 22 percet, míg a férfiak 4 óra 35 percet.
Kávéval töltik meg az Akváriumot október 8-án.
Befejezték annak a tíz kútnak a kialakítását a Zaporizzsjai Atomerőmű közelében, amelyekkel az erőmű hűtővízellátása hosszú távon megoldható – tájékoztatott a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség.