Március első hetei egyértelműen a vegyiáruk felhalmozásáról szóltak itthon a Nielsen kutatása szerint.
A Nielsen március 5. és 12. közötti felmérésében a válaszadók több mint egynegyede tett lépéseket járványkamrája feltöltéséért, ekkor jellemzően tartós élelmiszert (82 százalék), gyógyszert (67 százalék) és higiéniai termékeket (65 százalék) vásároltak – írja a Kreatív Online.
Míg a február végi (február 24.-március 1.) első felvásárlási roham a tartós élelmiszerek betárazásáról szólt, addig a 11. hét a vegyi áruk felhalmozását is magával hozta.
„A vizsgált hétben 56,9 milliárd forintot hagytunk ott a boltokban” –mondta Szűcs-Villányi Ágnes, a Nielsen Connect ügyvezető igazgatója.
A vitaminok is taroltak: értékbeli eladásuk megnégyszereződött a 11. héten tavalyhoz képest, a tisztítószerek és szappanok fértek még fel a dobogóra, hasonló forgalmi trenddel. A vécépapír forgalma, bár a 9. és 10. héten még nem ugrott meg kiugróan, a 11. héten csúcsot döntött: 196 százalékkal többet költöttünk a kategóriára 2019 11. hetéhez képest.
A Gourmet egy óriási szabadtéri sétálókóstoló, ahol elveszhetünk a legjobb fővárosi és vidéki éttermek kínálatában.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.