Magyar termék

Itt találod az összes cikket a „Magyar termék” témában!

Négy helyszínen népszerűsítik a helyi termékeket

Négy helyszínen népszerűsítik a helyi termékeket

A helyi termékek lesznek a középpontban a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat április végi, május eleji rendezvényein.
2022. 08. 24., 17:48
A hazai termékek mellett kampányolt az agrárminiszter

A hazai agrárium a kiváló alapanyagokat előállító mezőgazdaság és a fejlődő, versenyképességét növelő élelmiszeripar együttműködésével képes jó minőségű magyar élelmiszerekkel ellátni a lakosságot.

2021. 11. 24., 12:57
„Ünnepeljünk hazai termékekkel!”

A Magyar Termék védjegyhasználók akciójában az érdeklődők dönthetik el, hogy melyik szervezet kapja meg a támogató cégek adományait.

2021. 09. 25., 12:00
Öko Zsibongót rendeznek a Fűvészkertben

Ökológiailag tiszta alapanyagok, növények, glutén-, laktóz- és cukormentes élelmiszerek, valamint interaktív programok várják az érdeklődőket szeptember 26-án a Füvészkertben, a második alkalommal megrendezett Öko Zsibongón.

2021. 05. 10., 10:00
Goda Szilárd: Az egészséget nem lehet megvenni!

Azt szeretnénk elérni, hogy a kisebb élelmiszer-kiskereskedők is digitalizálódjanak, a vásárlók pedig minél többet vásárolhassanak otthonról, ami járványhelyzetben különösen fontos – mondta Goda Szilárd, a zöldséges.com alapítója az Üzletem Nincs megállás sorozatának 4. interjújában.

2021. 03. 31., 17:30
A home office faház mindent vitt

Kert végébe felépíthető home office faházat, erotikus pózokat bemutató sütiformázót és dizájnos fürdőszobai dézsát keresnek a magyarok karantén idején. Egy éve indult útjára a #vegyélhazait kezdeményezés, amely most összegyűjtötte, hogy az elmúlt tizenkét hónapban milyen termékekre és üzletekre kattintottak leginkább a felhasználók.

2021. 02. 12., 15:15
Innovatív magyar termékek juthatnak az üzletek polcaira a Cápák segítségével

A SPAR Magyarország régóta elkötelezte magát a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett. Őket támogatja és hozza helyzetbe a magyar piacon a kiskereskedelmi vállalat Hungaricool by SPAR kezdeményezése, amely csatlakozott a Cápák között című üzleti show-hoz.

2021. 02. 10., 16:00
„A vásárlás a járvány ellenszere”

Mást és másként vásárlunk a járvány idején a boltokban. Félértékelődött annak fontossága, mit teszünk a kosarunkba, ugyanis a hazai gyártók számára a fogyasztók vásárlásai jelentik a járvány legjobb ellenszerét – derült ki a #veddahazait akció 2021-es folytatásáról tartott sajtótájékoztatón.

2020. 10. 12., 15:15
Egyre több magyar beszállítót vonna be az ALDI

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara az ALDI vezetőivel egyeztetett arról, hogy tovább növeljék a magyar beszállítók arányát. Az áruházlánc nyitott újabb hazai termelők, élelmiszer-előállítók befogadására, a kamara pedig segíti a kapcsolatok létrehozását.

2019. 02. 27., 17:03
Hajlandó többet fizetni a hazai termékért a magyar vásárló

Ma már a vásárlók jelentős része hajlandó akár többet is fizetni a magyar eredetű áruért, ha pedig Magyar Termék védjegy van rajta, az még többet ér számukra – derült ki az InnoFood Marketing Kft. által végzett kutatásból.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS