„Ünnepeljünk hazai termékekkel!”

„Ünnepeljünk hazai termékekkel!”
2021. 11. 24., 12:57

Gyártók és kereskedelmi láncok összefogásával karácsonyi kampány indul annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a hazai áruk vásárlására. A Magyar Termék védjegyhasználók akciójában az érdeklődők dönthetik el, hogy melyik szervezet kapja meg a támogató cégek adományait.

„Ünnepeljünk hazai termékekkel!” címmel karácsonyi kampányt indítanak gyártó és kereskedőcégek a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében. Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére, mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A Magyar Termék partnereivel összefogva első alkalommal indított karácsonyi kampányt a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” újabb akciójaként. A járvány kitörése után életre hívott mozgalom rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett, amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak akcióikban.

A #veddahazait népszerűségére alapozva az idén augusztusban először megrendezett Hazai Termékek Hónapját, most a karácsonyi kampány követi, szintén több gyártó és kereskedő cég részvételével. Utóbbiak között a fő támogató ezúttal a CBA. Noszlopy Zoltán, a bolthálózat kereskedelmi igazgatója arra hívta fel a figyelmet, hogy a karácsony előtti hetekben a legnagyobb a forgalom az élelmiszerüzletekben, a vevők ilyenkor többet költenek, ezért ebben az időszakban a hazai termékek vásárlásával az átlagosnál is jobban tudják támogatni a magyar gyártóvállalatokat, termelőket.

Noszlopy Zoltán szerint a CBA nemcsak arra buzdít, hogy „Ünnepeljünk hazai termékekkel!”, hanem boltjai kínálatával lehetővé is teszi ezt. A vásárlóik ugyanis gond nélkül megoldhatják a teljes ünnepi bevásárlásukat az üzleteikben kapható hazai árukból. Az akció keretében a Príma webáruházában, az online.prima.hu-n a Magyar Termék védjegyes árukat tartalmazó megrendelések mellé karácsonyi mesefüzetet is adnak ajándékba.

Az „Ünnepeljünk hazai termékkel!” reklámjai tévében, óriásplakátokon, valamint a közösségi médiában is láthatóak lesznek. A „Magyar a nyerő” Facebook-oldalon a látogatók arról is szavazhatnak, hogy melyik szervezet kapja a 22 támogató gyártó és kereskedelmi lánc védjegyes termékeiből összeállított adományokat.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-02-06 20:47:44
Magyarországon a sertéshúsfogyasztás az utóbbi időben növekedett. Mostanra elérte az évi 30 kilogrammot személyenként, második helyen van a baromfiágazat után – mondta Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára.
2023-02-06 19:47:00
„331 millió euró összegű új beruházás fogja támogatni a nagy kockázatú, mélytechnológiás induló vállalkozásokat, hogy innovációikat piacra dobják és felfuttassák.”

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.