Online vásár indult a lezárás idejére, a Vegyél tavaszit! digitális felületén hazai vállalkozók mutatják be termékeiket, az érdeklődők pedig számos kategóriában válogathatnak közülük. Gyantába zárt kincsekből készült ékszerek? Drótból gyártott kézműves fülbevalók? Limitált szériás magyar prémium táskabrand? „Úriemberdoboz” egyedi felújított órával? Menő házi faliszőnyegek klasszikus technikával? Igen, ezek mind szembejönnek a kínálatban. Az akció a #vegyélhazait kezdeményezés második eseménye, az első, „pilot” verziót adventkor rendezték meg.
A Vegyél tavaszit! célja, hogy a közönség a járványhelyzet alatt is biztonságosan vásárolhasson és ezzel támogassa a hazai vállalkozásokat. Manufaktúrák, kézműves műhelyek, designerek, családi üzletek túlélését segíti az online vásár ezekben a nehéz időkben. A program április 5-ig tart, a termékpaletta folyamatosan bővül.
Közeleg a húsvét, az Anyák napja, mindjárt itt a Gyermeknap, a Vegyél tavaszit! vásár pedig remek kreatív, szerethető ajándékötleteket kínál. A tapasztalatok szerint a vásárlók imádják az egyedi, kézműves termékeket. Különleges textúrájú dísztárgyakat, vidék legjavát felvonultató ajándékkosarakat éppúgy találni a felületen, mint jógás mesekönyvet, tíz perc alatt elkészíthető BBQ vacsorát, vagy szerelmeseknek szóló (karantén) társasjátékot.
A #vegyélhazait a Marquard Media legfrissebb terméke. A kezdeményezés célja, hogy a médiavállalat bemutassa a hazai márkák mögött álló arcokat, a termékeiket, közösséget építsen és így segítsen a magyar divatvilágnak, kultúrának és a gasztroélet szereplőinek. A #vegyélhazait Facebook csoportja közel 400 ezer tagot számlál.
„A Vegyél tavaszit! felületén csupa kedves, szívvel-lélekkel készült terméket találunk, ráadásul új, izgalmas hazai márkákat ismerhetünk meg, akiktől biztonságos körülmények között szemezgethetünk. A járvány alatt sem kell lemondanunk az ajándékozásról, illetve ami nekünk hangulatjavító vásárlás, az a magyar vállalkozóknak fontos támogatás, főleg az újabb korlátozások és bezárások fényében” – mondta Alberti Petra, a #vegyélhazait alapítója.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.