A home office faház mindent vitt

2021. 03. 31., 17:30

Kert végébe felépíthető home office faházat, erotikus pózokat bemutató sütiformázót és dizájnos fürdőszobai dézsát keresnek a magyarok karantén idején. Egy éve indult útjára a #vegyélhazait kezdeményezés, amely most összegyűjtötte, hogy az elmúlt tizenkét hónapban milyen termékekre és üzletekre kattintottak leginkább a felhasználók.

Sokat elárul az elmúlt évről, hogy a termékek listáját egy home office hangszigetelt kerti faház vezeti, a 16 négyzetméteres miniotthon elvonulási lehetőséget biztosít – ha például család mellett dolgozna az ember.

A leginkább sújtott iparágakat támogatja

Egy évvel ezelőtt indította útjára a Marquard Media a #vegyélhazai kezdeményezést, hogy felületet biztosítson a hazai márkáknak maguk és termékeik bemutatására, közösséget építsen és így segítsen a magyar kultúrának, divat- és gasztrovilágnak, vagyis azon szektoroknak, amelyekre a járvány különösen keményen sújtott le.

Azóta több mint 400 ezer felhasználó csatlakozott a csoporthoz, rengeteg magyar termelő, manufaktúra és kézművesműhely kínálja itt a portékáit. Az évfordulón az is kiderült, hogy mely vállalkozások adatlapja vonzotta a leginkább a nézelődőket.

Híres magyar találékonyság

Bár a listára nem kerültek fel, a #vegyélhazait közössége körében nagy népszerűségnek örvendenek az egyedi, jópofa termékek. Ilyen például a párok kifejlesztett kesztyű, azaz a pártyű. Egy ötvösmester feldobható érmét tervezett civakodó szerelmeseknek: akik biztosra akarnak menni, mindkét oldalra a saját nevüket íratják. A járvány negatív mentális hatásai ellen a legjobb védekezés a humor és a kreativitás: a csoportban találunk vakcinás fülbevalót, valamint karantén ihlette vázát – fertőtlenítőszer motívumokkal.

Ritka ronda gepárd és a bárányos WC-papír tartó

A #vegyélhazait különlegessége, hogy a szolgáltatásokat keresők is feltehetik kérdéseiket. Az egyik felhasználó egy, mémekben is látható kitömött gepárd mását szerette volna megvarratni. Sikerült neki és azóta mások is akarják a mémből valósággá vált gepárdot, ahogyan a bárányos WC-papír tartó is életre kelt és hatalmas népszerűségnek örvend. 

A legkeresettebb termékek listája:

  1. Home-office kerti faház
  2. Pózos kiszúró sütikhez
  3. Műanyagból készült fürdődézsa
  4. Kézzel húzott rétes
  5. Rókakoma figurák
  6. Gyurmából készült flamingós bögre
  7. Mézeskalács bölcső
  8. Okos befőttesüveg
  9. Magyar üdítőital
  10. Kézműves kokárda
Fotó: www.tamasfahaz.hu
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS