Itt találod az összes cikket a „Ékes Ákos” témában!
A távoli munkavégzés miatt az alkalmazottak közti folyamatos kommunikáció közel kétharmada megszűnt. A K&H családi vállalatok klub rendezvényén kiderült, hogy rövidtávú célokkal és nagyobb bizalommal tehetünk azért, hogy ennek ne lássa kárát a szervezeti kultúra és a termelékenység.
Minden harmadik családi cég növelte bevételeit tavaly, derült ki a K&H családi vállalatok kutatásából.
A családi vállalatoknak idén az infláció, a munkaerő- és az alapanyaghiány jelenti a legnagyobb kihívást – derült ki a K&H családi vállalatok klub legutóbbi rendezvényén.
Míg öt éve a családi vállalatok 13 százaléka számára volt aktuális a generációváltás kérdése, jelenleg ez már 23 százalékuknál megtörtént vagy éppen folyamatban van.
A K&H felmérése szerint a következő 3-5 évben a családi vállalkozások majdnem 80 százaléka számít saját cége növekedésére.
A hazai vállalkozások 40 százalékát képviselő családi tulajdonú vállalatok példamutató intézkedéseit K&H családi vállalatok kiválósági díjjal ismerték el.
A családi vállalatok képesek fejlődni, ha a koronavírus-járvány okozta kihívásokból tanulnak, és nehézségeiket az előnyükre fordítják – mondta az Üzletemnek adott interjúban Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője.
A K&H Bank a K&H családi vállalatok kiválósági díjjal idén azokat a cégeket ismeri el, amelyek a koronavírus-járvány kihívásaira adtak példamutató fenntartható megoldást.
A 20. K&H családi vállalatok klub tudástára segítséget nyújt a családi vállalkozások számára, hogy könnyen átlátható szakmai információkat és gyors megoldásokat kapjanak a vírushelyzet hatékony kezelésére, a jogi tanácsoktól a krízishelyzetben alkalmazható kommunikációs taktikákig.
Igyekszem megteremteni kollégáimnak a feltételeket, megadni a szabadságot és a felelősséget, hogy kihozhassák magukból a legjobbat – mondta az Üzletemnek Ékes Ákos, a K&H vállalati üzletfejlesztési igazgatója, a K&H családi vállalatok központ vezetője.
A K&H negyedik alkalommal keresi azokat a családi cégeket, akik az üzleti szektor számára példát mutathatnak a generációváltás sikeres levezénylésében, a hosszú távú fenntartható működésben, a társadalmi felelősségvállalásban, valamint idei újdonságként az innováció területén tett törekvéseikkel.
Nemcsak a magánéletben, de a munkaerőpiacon is meghatározó az első benyomás. Az élményszerűségre azonban nem csak a felvételi eljárás során érdemes törekedni – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubon.
Amúgy a siller, úgy tűnik, a magyar közönség számára értelmezhetetlen kategória.
Minden akadály elhárult a Paks II. beruházás megvalósítása elől, és minden feltétel adott ahhoz, hogy az építkezés megfelelő ütemben haladjon – mondta Alekszej Lihacsov, a Roszatom vezérigazgatója.