Itt találod az összes cikket a „ügyfélelégedettség-mérés” témában!
Töretlenül növekszik a kimagasló ügyfélélmény iránti vágy: a cégvezetők és a vásárlók számára is megkerülhetetlen fogalommá nőtte ki magát – derül ki az NRC kutatásából.
Az új márka indulásával párhuzamosan hozta létre a Yettel a Várkonyi Loránd vezetésével induló ügyfélelégedettségi igazgatóságát.
A digitalizáció a biztosítási szektorban is egyre hatalmasabb szerepet tölt be: a szolgáltatók egyre több információt érhetnek el életmódunkról, vezetési stílusunkról, egészségügyi adatainkról.
Minden vásárlói döntés, amivel egy új cég vagy szolgáltatás mellett tesszük le a voksunkat, a megelőlegezett bizalomra épül. Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél legyőzze a bizalmatlanságát és átlendüljön a holtponton?
Egyetlen vásárlói panasz mögött 26 elégedetlen ügyfél lehet, csak ők nem ezt nem teszik szóvá – írja Gangel Péter a Lee Resources tanácsadó cég statisztikája alapján.
A fröccsbor rég elveszítette pejoratív jelentését, már az sem kérdés, hogy jó fröccsöt csak jó borból lehet készíteni. Összegyűjtöttük a tíz legjobb fröccsnek valót.
A paksi bővítés szeptemberben átléphet a második, létesítési fázisba, ugyanekkor a Paks II. Zrt. irányítását Jákli Gergely veszi át.