ügyfélelégedettség-mérés

Itt találod az összes cikket a „ügyfélelégedettség-mérés” témában!

Gyors és hatékony, mégsem jó mindenre: a kiszervezett szoftvertesztelés előnyei és hátrányai

Gyors és hatékony, mégsem jó mindenre: a kiszervezett szoftvertesztelés előnyei és hátrányai

Az ügyfélhűség kialakításának fontos előfeltétele, hogy a szoftverfejlesztők pontosan felmérjék a felhasználói igényeket, és ezeknek megfelelően fejlesszék termékeiket, egyre elterjedtebb a crowdtesting (tömegtesztelés) gyakorlata – írják a Deloitte szakértői.
2022. 08. 02., 11:23
Világelsők között vannak a magyar eladók

Kapcsolt értékesítés tekintetében az élmezőnybe tartoznak a magyar eladók – derült ki a Smiling Report idei felméréséből, amelyben 30 ország több mint 700 ezer jelentését dolgozták fel.

2022. 06. 23., 15:57
Már nem az idő a fő tényező az ügyfél elégedettségnél

Egyre népszerűbb az önkiszolgálás, miközben nagyobb hangsúlyt kell fektetni az ügyfélkezelésre. Az északi országokban a legmagasabb az ügyfél- és munkavállalói elégedettség, a közép-európai országok is jól állnak ügyfél-elégedettséggel, viszont lényegesen alacsonyabb az alkalmazottak elégedettsége.

2021. 05. 11., 11:30
Ezt várja a 21. századi ügyfél a biztosítóktól

A digitalizáció a biztosítási szektorban is egyre hatalmasabb szerepet tölt be: a szolgáltatók egyre több információt érhetnek el életmódunkról, vezetési stílusunkról, egészségügyi adatainkról.

2019. 10. 19., 11:30
A B2B marketing titkos fegyvere: a social proof

Minden vásárlói döntés, amivel egy új cég vagy szolgáltatás mellett tesszük le a voksunkat, a megelőlegezett bizalomra épül. Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél legyőzze a bizalmatlanságát és átlendüljön a holtponton?

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS