Ügyfélelégedettségi igazgatóságot alapított a Yettel

2022. 03. 17., 19:05

Az új márka indulásával párhuzamosan hozta létre a Yettel a Várkonyi Loránd vezetésével induló ügyfélelégedettségi igazgatóságát (Customer Experience Department). A mobiltársaság célja, hogy az új igazgatóság aktív és cégen belül kiterjedt részvételének eredményeként magasabb szintre emelje az ügyfelek elégedettségét, ami az új márka egyik kiemelt céljaként az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt kap a szolgáltatónál.

Várkonyi Loránd 8 évvel ezelőtt projektmenedzserként csatlakozott a vállalathoz, ahol különböző üzleti, műszaki és transzformációs programokban töltött be vezető szerepet. Többek között részt vett hálózatmegosztási együttműködés koordinálásában más szolgáltatókkal, valamint programmenedzserként felelt a vállalat GDPR megfeleléséért.

2018-tól egészen mostanáig a digitális területen töltött be vezető pozíciót, aktív szerepet vállalva a webshop és más, digitális ügyfél-érintkezési pontok megújításában, új műszaki képességek bevezetésében. 2019 nyarától a közép-kelet-európai operációk digitális működésének és jövőbeni fejlesztési irányainak összehangolását vezette regionális szinten. Várkonyi Loránd a telekommunikációs szektort megelőzően az energetika iparágban dolgozott, ahol üzleti és informatikai tanácsadóként multinacionális cégek rendszerbevezetéseit és folyamatfejlesztéseit támogatta.

A Várkonyi Loránd vezetésével alapított igazgatóság a cég kereskedelmi divíziójához tartozik, fő célja, hogy elősegítse a már elérhető, ügyfelek által kedvelt megoldások szélesebb körű felhasználását, beazonosítsa a cég termékein, szolgáltatásain és ügyfél-érintkezési pontjain az ügyfelek kényelme érdekében fejleszthető elemeket, és új képességek bevezetésével növelje az ügyfélelégedettséget.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS