Gerlóczi Judit: Célom a vállalati és kulturális szféra innovatív összekapcsolása

Gerlóczi Judit: Célom a vállalati és kulturális szféra innovatív összekapcsolása
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 10. 19., 10:19

Azt tervezem, hogy minél több partnerrel alakítunk ki dedikált együttműködést a közeljövőben – mondta Gerlóczi Judit, a Delta Produkció ügyvezetője.

Gerlóczi Judit a Delta Produkció létrehozójaként a színház élményét szeretné minél szélesebb körben megkedveltetni, példát mutatva a független, de fenntartható működésre. Ebben az üzleti élet szereplőit is szeretné partnerül hívni. A Delta Produkció családi vállalkozás, 2010 óta működik elsősorban színházi produkciós irodaként. A mennyiség helyett színvonalas és igényes alkotásokra, élvonalbeli előadókra helyezik a hangsúlyt. Judit azt mondja: előadásaik utóélete ugyanannyira fontos, mint azok létrehozása és bemutatása. Olyan produkciókat képviselnek, amelyek különlegessége műfajában, színpadi nyelvezetében és látványában eltér a megszokottól, mégsem válik idegenné.

Ha érdekli, hogy Judit kiktől tanulta eddig a legtöbbet, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 490. interjújában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt, hogy ki tudtam lépni a komfortzónámból, ott mertem hagyni az ismert közegemet azért, hogy vállalkozóként megmérkőztessem az elképzeléseimet a kulturális szférában, és mindennek a létjogosultsága most visszaigazolódni látszik. Ha pedig konkrétumokat keresek az elmúlt évből, akkor az, hogy Darázs című előadásunk kiérdemelte a Fidelio díját, valamint az UNICEF Magyarország szakmai támogatását, továbbá, hogy vállalkozási ötleteimmel nyertem a SEED Alapítvány üzletfejlesztési pályázatán.

– Milyen távra tervez?

– Színházi évadokban gondolkozom elsősorban, de elég nehéz a kulturális szférában tervezni magán- és egyben független színházi vállalkozásként, így reálisan nagyjából fél évre látok előre. Nagyszerű lenne, ha hosszabb távon is tudnék tervezni egy vagy akár két évre előre a költségvetéssel, vidéki játszóhelyeken lekötött előadásokkal és üzleti partnerekkel való hosszabb távú együttműködéssel. Most ezen dolgozom.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Kiemelt célom a vállalati és kulturális szféra innovatív összekapcsolása, hogy a Delta Produkció hidat képezzen annak szereplői között a cégekre szabott egyedi kulturális tartalomfejlesztéssel és CSR tevékenységeivel. Ezen kívül tervben van minél több partnerrel dedikált együttműködések kialakítása, amelyeket remélem, hamarosan nyilvánosságra is hozhatunk.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nehéz a dolgom, ha ki kell emelnem egyvalakit. Vállalkozónőként példaképként biztosan az élen jár Rozgonyi-Kulcsár Viktória (a Füge Alapítója és a Jurányi Ház vezetője), és éles helyzetekben sokszor eszembe jut Nádor Lili (a Katona József Színház egykori művészeti titkára) is. Vállalkozói létemnek is meghatározó szereplője az édesanyám, aki három gyerek mellett működtetett több sikeres vállalkozást, illetve a legfontosabbak egyike munkatársam és barátom, Virányi Orsi is, akiből mindennap erőt és inspirációt merítek.

– Mivel motiválja a kollégáit?

– Célom egy olyan vállalati kultúra megteremtése, ahol a legfontosabb a bizalom és az egymás iránti tisztelet. Azt hiszem, ha sikerül olyan környezetet teremtenem, ahol ezek az alapok megvannak – bármilyen elfuseráltnak, közhelyesnek is tűnnek ma ezek a szavak –, akkor ott minden számomra fontos érték meg tud valósulni: őszinteség, önálló munkavégzés, proaktivitás és lojalitás. 

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Pontosan ott vagyok, ahol lennem kell. Ezen a komplex területen fejlődnék és tanulnék tovább.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Elsősorban személyes kapcsolatépítés révén, amelyeket vagy én indikálok, vagy engem találnak meg egy-egy előadás kapcsán. Most kezdem ezeket a kapcsolatokat sokkal tudatosabban keresni, kezelni és építeni, illetve betörni a for-profit világba.

– Mire sajnálja az idejét?

– Az utánkövetésre és a precizitás hiányából adódó ügyek, extra feladatok megoldására, különösen most, hogy egy kisbabával vagyok otthon.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Pontatlanságokkal és inkorrektséggel.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Tulajdonképpen a Delta Produkció CSR tevékenységeivel pontosan azokat a missziós célkitűzéseimet valósítom meg, amelyek érdekelnek és amelyekben hiszek. Legfőképp mindazt, amiért fontosnak tartom a kiállást és a cselekvést. Tevékenységeink elsősorban a diákokra és kisgyermekekre fókuszálnak, de igyekszem az előadásainkat úgy kitalálni, hogy azok sokrétűen létezzenek és túlmutassanak a hagyományos színházcsinálás keretein. Ezen belül valósult meg például a már említett Darázs című előadásunkhoz kapcsolódó podcastsorozat és feldolgozó program az UNICEF Magyarország szakértőivel és népszerű közszereplőkkel, amely az iskolai bántalmazás, azaz a bullying kortárs problémáját járja körül.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Új utak és ötletek kipróbálására.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A sorozatok és a hollywoodi mozik, főképp a fantasyk. Vállalom, hogy feltölt és kikapcsol, ha szuperhősök küzdelmeiben, varázslatos univerzumokban merülhetek el. Ha pedig emellé egy kis sushi is jut, az maga a mámor!

(Fotó: Gordon Eszter)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS