Az Üzletem.hu összefoglalója.
Nagy Péter: Maradj hiteles és következetes!
- Az ügyfélnek azt kell éreznie, hogy szinte az ő csapatának a tagjai vagyunk, az ő érdekrendszerét működtetjük – mondta az Üzletemnek Nagy Péter, a Flanker értékesítési igazgatója.
Javultak márciusban a munkaerő-piaci mutatók
- 2021 márciusában a munkanélküliségi ráta 4,0 százalék, a foglalkoztatottak aránya 72,5 százalék volt – tájékoztatott a statisztikai hivatal.
A kisebb cégek kapacitáskihasználtsága még jelentősen elmarad a járvány előtti szinttől
- Az MNB vállalati konjunktúra indexe az elmúlt 3 hónapban fokozatosan javult. December óta az index értéke mínusz 14 pontról mínusz 2 pontra emelkedett márciusra.
A hazai vállalatok többsége nem változtat a meglévő irodaterületén
- A saját tulajdonú irodaterülettel rendelkező vállalkozások 92 százaléka nem tervez változtatni a meglévő területén, 3 százalékuk csökkenteni és 5 százalékuk növelni tervezi – derül ki a GKI legfrissebb kutatásából.
Milliónyian termelnek zöldséget saját célra
- Az elmúlt hetekben csaknem egymillióan kezdték meg a tavaszi munkákat mintegy 600 ezernyi kiskertben, ahol összesen közel 40 ezer hektáron termelnek zöldséget és gyümölcsöt, elsősorban saját fogyasztásra. Az Agroinform.hu felmérése azt mutatja, hogy a legtöbben kikapcsolódásként tekintenek a kiskert gondozására.
A 30-as évek végére 300-zal roboghatnak a vonatok a „visegrádi” vonalakon
- A visegrádi országok fővárosait felfűző nagysebességű összeköttetés egy osztrák leágazással kapcsolhatja be a térséget a nyugat-európai gyorsvasúti hálózatba.
THE BOSS: a Viagránál is erősebb a kínai „étrendkiegészítő”
- Újabb, férfiaknak ajánlott étrend-kiegészítő kapszulában mutatott ki szildenafil és tadalafil gyógyszer-hatóanyagot a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal laboratóriuma.
Az Európai Parlament elfogadta a „történelmi hiba” következményeit csillapító megállapodást
- Az Európai Parlament április 28-án nagy többséggel hozzájárult az unió és az Egyesült Királyság közötti jövőbeli kapcsolatot meghatározó megállapodáshoz.
Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése
- Bőven a szegmens összes hirdetési kiadására becsült 4 százalék feletti ütemben, éves szinten 7 százalékkal növelhetik a digitális csatornákra fordított reklámköltéseiket 2023-ig az FMCG szektorhoz tartozó étel- és italmárkák.
Nem trendi a dízel autó Romániában
- Romániában még mindig sokan vásárolnak használt gépkocsit, de egyre kevesebben dízelt.