Onlinemarketing-trendek 2020-ban

2020. 08. 15., 06:00

Az online marketing egyes tevékenységeinek alkalmazása mára elengedhetetlen ahhoz, hogy versenyben maradjunk. Természetesen a trendek és a szokások évről évre változnak. Éppen ezért nézzük meg, hogy mire van szükségünk ahhoz 2020-ban, hogy sikeresek legyünk az online marketing terén, amelyek ráadásul az üzleti eredményeinken is javítanak. 

Élen az Instagram és a Facebook

Nincs olyan vállalkozás, amely ne rendelkezne Facebook-oldallal. Magyarországon közel 6 millió felhasználót tudhat magának a közösségi oldal, amely a reklámtevékenység szerves részét is képezi. 

Az Instagram is egyre növekvő felület, habár ennél még alacsonyabb a felhasználói arány. 

Bármelyik mellett is döntünk, először is rendelkeznünk kell céges oldallal, azt meg kell töltenünk releváns tartalmakkal. Nem kötelező több százezres követőtáborral rendelkeznünk, sokkal fontosabb a naprakészség, a jelenlét. 

A kapcsolattartásra mindkét felület alkalmas, azonban ennél is lényegesebb, hogy folyamatosan dolgozzunk a tartalmakon. A Faceookon leginkább a képek, cikkek, míg az Instagramon a képek a nyerőek. A releváns tartalmak biztosan növelni fogják a márkánk iránti elköteleződést. 

Hirdetések az online marketing világában

A Facebook és Instagram hirdetéskezelőjével nagyon könnyen célozhatunk, hiszen ez kor, nem vagy akár érdeklődési kör alapján is megoldható. Különleges stratégiát alakíthatunk ki a célzási beállításokkal és a remarketing hirdetések segítségével, így könnyen a weboldalra terelhetőek a látogatók. 

A Google Ads-hirdetések a kulcsszavas célzási lehetőségeket tárják elénk, hiszen a célcsoportot csak akkor szólíthatjuk meg, ha pontosan arra keresnek rá, amit mi kínálunk neki. Ezek a látogatók azért is a legértékesebbek, mert többnyire a vásárlási út végén járnak, így ez esetben is jó, ha a weboldalunkon landolnak. 

Mennyire fontos a weboldal készítés?

Manapság a weboldalt is sokan csak amolyan kötelező jelenléttel hozzák összefüggésbe, és szinte minden vállalkozás rendelkezik honlappal. Viszont egyáltalán nem mindegy, hogy milyen a weboldalad felépítése, mennyire tudja megszólítani a vevőket. 

A weboldal azért számít az online marketing kulcsfontosságú elemének, mert a hirdetéseket megtekintő látogatók mind-mind ide érkeznek, és nem mindegy, mivel kell szembesülniük, legyen szó designról vagy marketingről. 

Az Adnet Media a marketingvezérelt weboldal készítés nagykövete, hiszen hitvallásuk, hogy csupán ezen típusú online felületek működhetnek hatékonyan. Ez röviden annyit jelent, hogy a honlap felépítésének megtervezését hosszas kutatás előzi meg. 

Ha ezekkel tisztában vagy, és megfelelően alkalmazod a különböző eszközöket, akkor sikeres lehetsz idén az online marketing területén!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 21., 09:25
A tavalyi évben benyújtott egységes kérelmek után 27 jogcímen 500 milliárd forintot folyósított a Magyar Államkincstár. A végkifizetéseket márciustól ütemesen fogják teljesíteni, összesen még mintegy 300 milliárd forint érkezik a gazdákhoz – mondta Feldman Zsolt mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkár a Gödöllőn megrendezett II. Gazda Információs Napon.
2025. 02. 21., 16:10
Óriásit ugrott egy év alatt a lízingre vásárolt személykocsik száma. Ennyi autót a járvány előtti években finanszíroztattak utoljára a vevők, akikért akciókkal és kedvezményes kamatokkal is versenyeztek az autókereskedők – derül ki a Bank360.hu elemzéséből. Más eszközöknél viszont látszik a vállalatok beruházási óvatossága, kivéve az építőipari gépek lízingjét, ami csúcsot döntött 2024-ben.
2025-02-21 18:10:00
A NAV Ügyfélportálon gyorsan és egyszerűen érhetők el a foglalkoztatási adatok. Mindössze néhány kattintással ellenőrizheti bárki aktuális jogviszonyadatait, hogy bejelentették-e, hány órában, és mióta él a jogviszonya, illetve a korábbi, már lezárt foglalkoztatások is listázhatók – hívja fel a figyelmet az adóhivatal.
2025-02-20 16:05:00
A 2024 végén kihirdetett jogszabálymódosítások jelentősen átalakították az érvényben lévő kiterjesztett gyártói felelősségre (EPR) és termékdíjra vonatkozó előírásokat. A változás amellett, hogy csökkenti a társaságok adminisztratív terheit, egyértelműsítette az EPR-rendszerhez kapcsolódó szankciók rendszerét, újraszabályozta a termékdíj és az EPR kapcsolatát is – hívják fel a figyelmet a Deloitte szakértői.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.
A magyarok először idén tehetik meg, hogy ingatlan célra fordítsák a nyugdíjpénztári megtakarításaikat. Herman Bernadett, a Bank360 vezető szakértője ennek a lehetőségnek az előnyeiről és hátulütőiről, valamint a pénztárakra gyakorolt jelenlegi és távlati következményeiről is beszélt a BizniszPlusznak. Szóba került az is, hogy milyen hatással volt a nyugdíjvagyonokra a részvénypiacok tavalyi sikere, illetve hogy milyen tényezőktől függ a gyarapodás az idei évben.
2025. 01. 17., 08:20
epizód: 2025 / 2   |   hossz: 24:49
A kiskorú gyermeket nevelő szülők adóalapját csökkentő családi kedvezmény mértéke 2025. július 1-jétől 50 százalékkal nő, így a kétgyerekes családok az év második felében már nem havi 40 ezer, hanem 60 ezer forint adót és járulékot takarítanak meg. Nem mindegy azonban, hogy mikor és hogyan nyilatkoznak erről a dolgozók, miközben a munkáltatóknak is érdemes odafigyelni az ezzel kapcsolatos változásokra. A legfontosabb tudnivalókról Honyek Pétert, a PwC Magyarország személyi jövedelemadóval foglalkozó területének igazgatóját kérdeztük.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS