Miért célszerű tudatos figyelmet szentelned a cégen belül használt különféle szoftverek integrációjának? Milyen előnyei lehetnek a sikeresen beállított integrációknak, akár a hatékony működésre, akár a bevételszerzésre nézve?
A cikkben ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk kiemelten, méghozzá konkrét gyakorlati példákon keresztül.
A naptár és a CRM szoftver integrációjának lehetőségei
A hosszú távon is hatékony működés alapja a rendelkezésre álló erőforrások tudatos kiaknázása és optimális elosztása. Ha nem duplikálod a feladatokat, az idődből pedig a legtöbbet hozod ki, az már eleve komoly lépésnek számíthat.
Pontosan ebből a szempontból hasznosulhat a CRM szoftver és a naptár integrációja. Vehetjük példaként a MiniCRM szoftverét. Ha mondjuk a MiniCRM-ben hozol létre magadnak vagy a csapatodnak teendőt, akkor az integrációnak köszönhetően az adott feladat kapásból bekerülhet az általad használt naptár alkalmazásodba, legyen az éppenséggel Google, Outlook, iOS vagy Android szoftver.
E-kereskedelmet folytatva kiemelkedően fontos az integrációk alkalmazása
Webáruházat üzemeltetve integrációk nélkül cefet nehéz az élet. Viszont az egymással szinkronban működő szoftverekkel egy-egy beérkezett megrendelés teljesítése automatizált módon működhet, beleértve ebbe a kiszállítás és a számlaküldés teendőit is.
Nem beszélve arról, hogy az egymással integrált szoftverek a bevételgenerálás szempontjából is kiválóan hasznosulhatnak. Vagyis a webáruházaddal integrált programok segítségével az egyszeri vásárlókból visszatérő vevőket konvertálhatsz.
Nem beszélve a különféle e-mail automatizmusok beállításáról vagy pedig a kosárelhagyások hatékony kezeléséről, egytől egyig a bevételek növelését, illetve a profit maximalizálását megcélozva és eredményesen támogatva.
A szoftverek integrációja a lead generálás szempontjából is hasznosítható
Szintén a MiniCRM segítségével tudtok többet kihozni abból a gyakorlatból, ha Facebook űrlapot használtok a bejövő érdeklődők gyűjtésére. Amennyiben a szoftverek közötti integráció flottul működik, akkor az így összegyűjtött leadek azonnal bekerülhetnek a MiniCRM-be.
A legjobb, hogy ez még csak a folyamat belépő szintjét jelenti. Ezenfelül ugyanis a különböző kampányokhoz egyedi teendőtípusokat tudsz állítani. Ennek köszönhetően pedig az értékesítők dolgát, egyúttal az értékesítés hatékonyságát tudod komoly mértékben megtámogatni.
Vagyis a sales munkatársak számára automatikusan kerülnek be az új érdeklődők, egyúttal megadva az eredményes kezelésükhöz szükséges valamennyi információt. Innentől kezdve stabil alap áll majd rendelkezésre annak érdekében, hogy a begyűjtött leadek minél nagyobb arányban váljanak vásárlóvá, majd újbóli vásárlóvá.
A világ TOP 5 építőipari nehézgépgyártó vállalata között számon tartott kínai Zoomlion 105 millió euró értékben Magyarországon építi fel harmadik európai gyáregységét.
„Egy nukleáris létesítmény megtámadása abszolút elfogadhatatlan, ilyesminek nem szabad megtörténnie.”