Manapság az online marketing egyik alapköve a közösségi média platformokon, azok között is a Facebookon keresendő. Annak, aki megfelelően tudja használni, egy valódi aranybányát rejt az, ami másnak csak egy könnyed délutáni képernyőgörgetés.
A következő cikkben megláthatod, mennyire könnyű is valójában megtalálni a célközönséged a Facebookon, utána pedig már nincs más dolgod, mint felvenni velük a kapcsolatot. Szóval, ha szeretnél Te is hamarosan több mint 1000 fő számára posztolni, olvass tovább, hogy megtudhasd az első lépéseket!
Hozz létre egy csoportot!
Persze, ilyenkor egyből felmerül a kérdés: mégis milyen csoportot? Számos szempontot körbejárva, ha nagy közösséget szeretnél építeni, érdemes egy nyílt vagy nyilvános csoporttal indítanod, ugyanis így nem zárod ki a lehetőségét annak, hogy a tartalmaidat a csoporttagok megosszák, ezzel pedig további ismerőseiket hozzák be a csoportodba. Így pedig lényegesen több embert érhetsz el lényegesen kevesebb idő, pénz és energia befektetésével.
A zárt csoportoknak is megvannak a maguk előnyei, de olyankor, amikor még a létszám feltornázása a lényeg, nem érdemes ezzel szégyenlősködni.
Találd meg a célpiacod!
Nagy valószínűséggel azzal tisztában vagy, hogy kiknek tudsz könnyen értékesíteni, kik a vevőid. Gondold végig azt is, hogy ők vajon milyen csoportokban tömörülhetnek a közösségi média felületeken. Lépj be ezekbe a csoportokba és aktivizáld magad! Kezdeményezz beszélgetéseket, majd jelöld ismerősnek az ottani beszélgető partnereket, így biztosan olyan embereket hívhatsz meg a csoportodba, akiknek az érdeklődési körébe esik a témád.
Szeretnéd, ha a több mint 1000 fős Facebook-csoport nem csak egy álom lenne, hanem maga a valóság? Nézd meg a SalesKurzus.hu weboldalán található ingyenes videósorozatot a Facebook-csoport építéséről, és légy Te is a téma koronázatlan királya!
Légy jelen!
Ne várj azzal, hogy majd, amikor 100-an, 200-an vagy 500-an lesznek, elkezdesz posztolni! Ha 2 embernek, akkor kettőnek, de a lényeg, hogy legyél folyamatosan jelen! Ez egyrészt rettenetesen hasznos, ha az új belépők nem az üres üzenőfalat látják, hanem van mit végiggörgetni, másrészt pedig beépülsz a csoporttagok tudatába, mint a téma szakértője.
A régi időkben az volt a lényeg, hogy a közvetített tartalom, legyen szó akár tévéről vagy rádióról, bármennyi idő alatt is készül el, egy magas minőséget kellett, hogy képviseljen. Mára viszont nem érünk rá erre. Az embereket nem is kötik le a 2 percnél hosszabb tartalmak, és ha őszintén végiggondolod, nem is feltétlenül vannak kiéhezve a csúcsminőségre. A beszédhibás rádiósok, iskolázatlan tévés szereplők és tetoválószalonból bejelentkező influenszerek között biztosan tudsz valami kiemelkedőt adni a közösségednek.
A világ TOP 5 építőipari nehézgépgyártó vállalata között számon tartott kínai Zoomlion 105 millió euró értékben Magyarországon építi fel harmadik európai gyáregységét.
„Egy nukleáris létesítmény megtámadása abszolút elfogadhatatlan, ilyesminek nem szabad megtörténnie.”