Szépségipar

Itt találod az összes cikket a „szépségipar” témában!

Összefogtak a magyar kozmetikumok sikeréért

Összefogtak a magyar kozmetikumok sikeréért

A Magyar Termék Nonprofit Kft. új terület felé fordul, egyértelmű szándéka, hogy segítse a hazai kozmetikai és szépségipari gyártókat a minél jobb piaci eredmények elérésében. A paletta igencsak széles, hiszen kétszáznál is több különböző hazai gyártó kozmetikai termékéből és szolgáltatásából választhatnak a fogyasztók.
2022. 02. 04., 14:02
ITM: nem mondtak zöldeket a zöld termékek jelölésével

A samponok, balzsamok, hajkondicionálók és hajfestékek őszi áttekintése a korábbiakhoz hasonló eredményt hozott: több mint 80 készítményből mindössze hármat tűntettek fel rossz színben – ismertette pénteki közleményében az ITM.

2021. 11. 11., 09:55
Kósa Anita: Egy-egy dicsérő szó csodákat tud tenni

Igyekszem minden kisebb-nagyobb eredményt elismerni, csapat vagy akár vállalati szinten kiemelni, köszönetet mondani érte – mondta az Üzletemnek Kósa Anita, az AVON Magyarország PR és digitális csapatának vezetője.

2021. 08. 28., 09:00
Külföldön terjeszkedik a magyar kozmetikai vállalat

Csíkszeredán épít termelői egységet a magyar tulajdonban lévő Caola Zrt. kozmetikai vállalat. A cég képviselői, a városvezetés és a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Csíkszeredai Kara augusztus 27-én pénteken írta alá az erről szóló szándéknyilatkozatot.

2021. 05. 21., 09:15
Molnár Ferenc: Az Ilcsi a nyolcadik gyermekem

Szeretnénk tovább fejleszteni a bio ültetvényünket, amely természetesen megőrzi az évszázados hagyományokat, amit ötvözni kívánunk a 21. század technológiájával – mondta az Üzletemnek Molnár Ferenc, az Ilcsi Szépítő Füvek Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

2021. 04. 08., 19:30
A pandémia alatt is erősödött az Ilcsi

Továbbfejlesztik az Ilcsi webshopot, melynek révén egyre több külföldi vásárló számára teszik elérhetővé az otthoni felhasználásra szánt natúrkozmetikai cikkeiket.

2020. 08. 06., 13:45
Szépségipari trendek, változó fogyasztói szokások

Hogyan tudott a svéd szépségipari óriás alkalmazkodni a jelenlegi nehéz időszak kihívásaihoz? A FOREO kelet-európai piacokért felelős vezérigazgatója, Vladimir Cuturilo beszél a cég stratégiájáról.

2019. 12. 19., 13:30
A PETA elismerése az AVON-nak

Az amerikai állatvédő szervezet, a PETA bejelentette, hogy az Avon Product Inc. felkerült a „Az állatkísérletek megszüntetésén és kiváltásán dolgozó vállalatok” listájára.

2019. 07. 24., 10:15
A The Body Shopnál az üzlet nem a pénzről, hanem a felelősségről szól

Alig néhány hét alatt rekord számú, ezernél jóval több cégértékelést gyűjtött be a The Body Shop Hungary a Bizalmi Indexen. Ez egyértelmű jelzés, hogy a vásárlók szeretik és valóban értékelik a munkájukat. A miértekről beszélgettem Banga Ildikó és Banga Sándor cégtulajdonossal.

2018. 12. 20., 10:00
Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS