Szépségipar

Itt találod az összes cikket a „szépségipar” témában!

Összefogtak a magyar kozmetikumok sikeréért

Összefogtak a magyar kozmetikumok sikeréért

A Magyar Termék Nonprofit Kft. új terület felé fordul, egyértelmű szándéka, hogy segítse a hazai kozmetikai és szépségipari gyártókat a minél jobb piaci eredmények elérésében. A paletta igencsak széles, hiszen kétszáznál is több különböző hazai gyártó kozmetikai termékéből és szolgáltatásából választhatnak a fogyasztók.
2022. 02. 04., 14:02
ITM: nem mondtak zöldeket a zöld termékek jelölésével

A samponok, balzsamok, hajkondicionálók és hajfestékek őszi áttekintése a korábbiakhoz hasonló eredményt hozott: több mint 80 készítményből mindössze hármat tűntettek fel rossz színben – ismertette pénteki közleményében az ITM.

2021. 11. 11., 09:55
Kósa Anita: Egy-egy dicsérő szó csodákat tud tenni

Igyekszem minden kisebb-nagyobb eredményt elismerni, csapat vagy akár vállalati szinten kiemelni, köszönetet mondani érte – mondta az Üzletemnek Kósa Anita, az AVON Magyarország PR és digitális csapatának vezetője.

2021. 08. 28., 09:00
Külföldön terjeszkedik a magyar kozmetikai vállalat

Csíkszeredán épít termelői egységet a magyar tulajdonban lévő Caola Zrt. kozmetikai vállalat. A cég képviselői, a városvezetés és a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Csíkszeredai Kara augusztus 27-én pénteken írta alá az erről szóló szándéknyilatkozatot.

2021. 05. 21., 09:15
Molnár Ferenc: Az Ilcsi a nyolcadik gyermekem

Szeretnénk tovább fejleszteni a bio ültetvényünket, amely természetesen megőrzi az évszázados hagyományokat, amit ötvözni kívánunk a 21. század technológiájával – mondta az Üzletemnek Molnár Ferenc, az Ilcsi Szépítő Füvek Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

2021. 04. 08., 19:30
A pandémia alatt is erősödött az Ilcsi

Továbbfejlesztik az Ilcsi webshopot, melynek révén egyre több külföldi vásárló számára teszik elérhetővé az otthoni felhasználásra szánt natúrkozmetikai cikkeiket.

2020. 08. 06., 13:45
Szépségipari trendek, változó fogyasztói szokások

Hogyan tudott a svéd szépségipari óriás alkalmazkodni a jelenlegi nehéz időszak kihívásaihoz? A FOREO kelet-európai piacokért felelős vezérigazgatója, Vladimir Cuturilo beszél a cég stratégiájáról.

2019. 12. 19., 13:30
A PETA elismerése az AVON-nak

Az amerikai állatvédő szervezet, a PETA bejelentette, hogy az Avon Product Inc. felkerült a „Az állatkísérletek megszüntetésén és kiváltásán dolgozó vállalatok” listájára.

2019. 07. 24., 10:15
A The Body Shopnál az üzlet nem a pénzről, hanem a felelősségről szól

Alig néhány hét alatt rekord számú, ezernél jóval több cégértékelést gyűjtött be a The Body Shop Hungary a Bizalmi Indexen. Ez egyértelmű jelzés, hogy a vásárlók szeretik és valóban értékelik a munkájukat. A miértekről beszélgettem Banga Ildikó és Banga Sándor cégtulajdonossal.

2018. 12. 20., 10:00
Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS