Kozák Danuta az AVON magyarországi nagykövete lett

2020. 03. 05., 17:30

Az AVON 2020-ban egy teljesen új piaci szegmensbe, az étrendkiegészítők piacára lépett be. A jelenlegi fogyasztói trendeket szem előtt tartva a Liiv termékcsalád bevezetésével a vállalat célja, hogy széles portfóliójában újabb terméket kínáljon az egészségtudatos vásárlóknak, az AVON Tanácsadóknak pedig újabb lehetőséget üzletük növelésére.

Az egészséges életmódra való törekvés napjaink egyik legmeghatározóbb trendje. A vásárlók fogékonyabbak a holisztikus, wellness orientált megközelítésekre, amely már nem csupán a fizikai egészséget foglalja magába, hanem a szellemi és mentális jólétet, sőt a külső szépséget is.

Azt a nézetet, miszerint a megfelelő táplálkozás szorosan összefügg az egészséggel és a külső szépséggel, csak erősíti, hogy a fogyasztók 25 százaléka rendszeresen vásárol étrendkiegészítőket annak érdekében, hogy javítsa bőrének állapotát. Az előrejelzések szerint az étrendkiegészítők piaca 2020-ra világszerte elérheti a 220 milliárd dollárt (+70 százalék vs. 2016) és nem meglepő, hogy az egészégmegőrző termékek legfőbb felhasználói a nők, akik a WHO (World Health Organisation) jelentése szerint egyre nagyobb szerepet játszanak majd a jövő generációinak egészségmegőrzésében is.

Az AVON ezért döntött úgy, hogy 2020 januárjában egy teljesen új piaci szegmensbe lép be, és a modern kor kihívásaira válaszolva, célzottan a hölgyek számára fejlesztette ki a Liiv étrendkiegészítő családot. A Liiv termékek hatékony és innovatív megoldást nyújtanak a hölgyeknek, hogy a rohanó hétköznapokban is megadják maguknak mindazt, amire a szervezetüknek szüksége van.

A termék bevezetése és disztribúciója

A Liiv három taggal debütált a magyar piacon; az Étkezéshelyettesítő shake-kel, a Rest and relax étrendkiegészítővel és a Szépítő kollagénes italporral.

A fejlesztés igazi kihívást jelentett a vállalat számára, hiszen az étrendkiegészítők forgalmazása nagyban eltér az eddig megszokott AVON termékektől. Szükség volt az élelmiszer típusú termékek forgalmazásához előírt Disztribúciós Központ Veszélyelemzés Kritikus Szabályozási Pont (HACCP – Hazard Analysis Critical Control Point) élelmiszerbiztonsági rendszerének kiépítésére. Ez az átfogó, biztonsági rendszer kiterjed a kereskedelmi termékek és csomagolóanyagok beszerzésére, tárolására, a kereskedelmi tevékenység technológiájának minden lépésére, a raktározásra és az értékesítésre, a berendezések karbantartására és tisztítására, valamint a személyi és környezeti higiéniára egyaránt.

„A Liiv termékek kapcsán szigorú jogszabályi előírásokat kell betartanunk. Ez többek között azt is jelenti, hogy dolgozóink kizárólag csak akkor érintkezhetnek a termékekkel, ha érvényes egészségügyi lappal és a szükséges személyi higiéniai ismeretekkel rendelkeznek. A termékek a Disztribúciós Központon belül dedikált helyet kaptak, olyan területen, ahol a hőmérséklet és páratartalommal kapcsolatos előírásokat biztosítani tudjuk. A szigorú előírások betartását rendszeresen ellenőrizzük, adminisztráljuk, emellett minden dolgozó rendszeres oktatásban részesül”– nyilatkozta Radeczky Zoltán, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.

A vállalat nagyon bízik az új termékek sikerében. „A Liiv család kapcsán a következő három hónapban üzleti célunk, hogy a lehető legtöbb AVON Tanácsadó megismerje és megszeresse, illetve hogy tanácsadóink rendszeresen meg is rendeljék azokat. Vállalati szinten egy stabil, az üzleti eredményekhez szignifikánsan hozzájáruló termékkategóriát szeretnénk magunkénak tudni a már meglévő, magában is igen széles portfóliónkon belül”– mondta Radeczky Zoltán.

Az új termékcsalád minél szélesebb körben való ismertté tételét egy ismert és nemzetközi arccal is segíti. A Liiv magyarországi nagykövete Kozák Danuta, ötszörös olimpiai-, tizennégyszeres világ- és tizenhatszoros Európa-bajnok kajakozó, aki sportolóként, anyaként és feleségként pontosan tudja, hogy mennyire fontos a kiegyensúlyozott életmód egy nő életében.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen sikeres sportolónő áll a Liiv család mellet. Bízunk benne, hogy nem csupán szakmai eredményeivel, hanem a női szerepekben való helytállásával is motiválja majd a magyar hölgyeket arra, hogy foglalkozzanak magukkal, és külső szépségük érdekében tegyenek egészségükért is”– tette hozzá Radeczky Zoltán.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-31 10:44:05
Alig egy hét alatt több mint 330 milliárd forintnyi fogyott el az inflációt követő hozamú Prémium Magyar Állampapírból. Már csaknem 4600 milliárd forint van ebben a befektetésben, amely egyértelműen az új szuperállampapírrá vált.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS