Kozák Danuta az AVON magyarországi nagykövete lett

2020. 03. 05., 17:30

Az AVON 2020-ban egy teljesen új piaci szegmensbe, az étrendkiegészítők piacára lépett be. A jelenlegi fogyasztói trendeket szem előtt tartva a Liiv termékcsalád bevezetésével a vállalat célja, hogy széles portfóliójában újabb terméket kínáljon az egészségtudatos vásárlóknak, az AVON Tanácsadóknak pedig újabb lehetőséget üzletük növelésére.

Az egészséges életmódra való törekvés napjaink egyik legmeghatározóbb trendje. A vásárlók fogékonyabbak a holisztikus, wellness orientált megközelítésekre, amely már nem csupán a fizikai egészséget foglalja magába, hanem a szellemi és mentális jólétet, sőt a külső szépséget is.

Azt a nézetet, miszerint a megfelelő táplálkozás szorosan összefügg az egészséggel és a külső szépséggel, csak erősíti, hogy a fogyasztók 25 százaléka rendszeresen vásárol étrendkiegészítőket annak érdekében, hogy javítsa bőrének állapotát. Az előrejelzések szerint az étrendkiegészítők piaca 2020-ra világszerte elérheti a 220 milliárd dollárt (+70 százalék vs. 2016) és nem meglepő, hogy az egészégmegőrző termékek legfőbb felhasználói a nők, akik a WHO (World Health Organisation) jelentése szerint egyre nagyobb szerepet játszanak majd a jövő generációinak egészségmegőrzésében is.

Az AVON ezért döntött úgy, hogy 2020 januárjában egy teljesen új piaci szegmensbe lép be, és a modern kor kihívásaira válaszolva, célzottan a hölgyek számára fejlesztette ki a Liiv étrendkiegészítő családot. A Liiv termékek hatékony és innovatív megoldást nyújtanak a hölgyeknek, hogy a rohanó hétköznapokban is megadják maguknak mindazt, amire a szervezetüknek szüksége van.

A termék bevezetése és disztribúciója

A Liiv három taggal debütált a magyar piacon; az Étkezéshelyettesítő shake-kel, a Rest and relax étrendkiegészítővel és a Szépítő kollagénes italporral.

A fejlesztés igazi kihívást jelentett a vállalat számára, hiszen az étrendkiegészítők forgalmazása nagyban eltér az eddig megszokott AVON termékektől. Szükség volt az élelmiszer típusú termékek forgalmazásához előírt Disztribúciós Központ Veszélyelemzés Kritikus Szabályozási Pont (HACCP – Hazard Analysis Critical Control Point) élelmiszerbiztonsági rendszerének kiépítésére. Ez az átfogó, biztonsági rendszer kiterjed a kereskedelmi termékek és csomagolóanyagok beszerzésére, tárolására, a kereskedelmi tevékenység technológiájának minden lépésére, a raktározásra és az értékesítésre, a berendezések karbantartására és tisztítására, valamint a személyi és környezeti higiéniára egyaránt.

„A Liiv termékek kapcsán szigorú jogszabályi előírásokat kell betartanunk. Ez többek között azt is jelenti, hogy dolgozóink kizárólag csak akkor érintkezhetnek a termékekkel, ha érvényes egészségügyi lappal és a szükséges személyi higiéniai ismeretekkel rendelkeznek. A termékek a Disztribúciós Központon belül dedikált helyet kaptak, olyan területen, ahol a hőmérséklet és páratartalommal kapcsolatos előírásokat biztosítani tudjuk. A szigorú előírások betartását rendszeresen ellenőrizzük, adminisztráljuk, emellett minden dolgozó rendszeres oktatásban részesül”– nyilatkozta Radeczky Zoltán, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.

A vállalat nagyon bízik az új termékek sikerében. „A Liiv család kapcsán a következő három hónapban üzleti célunk, hogy a lehető legtöbb AVON Tanácsadó megismerje és megszeresse, illetve hogy tanácsadóink rendszeresen meg is rendeljék azokat. Vállalati szinten egy stabil, az üzleti eredményekhez szignifikánsan hozzájáruló termékkategóriát szeretnénk magunkénak tudni a már meglévő, magában is igen széles portfóliónkon belül”– mondta Radeczky Zoltán.

Az új termékcsalád minél szélesebb körben való ismertté tételét egy ismert és nemzetközi arccal is segíti. A Liiv magyarországi nagykövete Kozák Danuta, ötszörös olimpiai-, tizennégyszeres világ- és tizenhatszoros Európa-bajnok kajakozó, aki sportolóként, anyaként és feleségként pontosan tudja, hogy mennyire fontos a kiegyensúlyozott életmód egy nő életében.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen sikeres sportolónő áll a Liiv család mellet. Bízunk benne, hogy nem csupán szakmai eredményeivel, hanem a női szerepekben való helytállásával is motiválja majd a magyar hölgyeket arra, hogy foglalkozzanak magukkal, és külső szépségük érdekében tegyenek egészségükért is”– tette hozzá Radeczky Zoltán.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 03., 23:03
Közzétették az ESG törvény újabb módosításának tervezetét, amely jelentős egyszerűsítéseket ígér a vállalkozások számára a fenntarthatósági célú átvilágítási kötelezettségek teljesítésének területén. A változások – a módosító törvény elfogadása esetén – a kihirdetés után 30 nappal lépnének hatályba, míg a módosult bírságolási rendelkezések csak 2026-tól válnának alkalmazhatóvá. A javaslat által bevezetni kívánt legfőbb változtatásokról a DLA Piper Hungary készített összefoglalót.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS