Kozák Danuta az AVON magyarországi nagykövete lett

2020. 03. 05., 17:30

Az AVON 2020-ban egy teljesen új piaci szegmensbe, az étrendkiegészítők piacára lépett be. A jelenlegi fogyasztói trendeket szem előtt tartva a Liiv termékcsalád bevezetésével a vállalat célja, hogy széles portfóliójában újabb terméket kínáljon az egészségtudatos vásárlóknak, az AVON Tanácsadóknak pedig újabb lehetőséget üzletük növelésére.

Az egészséges életmódra való törekvés napjaink egyik legmeghatározóbb trendje. A vásárlók fogékonyabbak a holisztikus, wellness orientált megközelítésekre, amely már nem csupán a fizikai egészséget foglalja magába, hanem a szellemi és mentális jólétet, sőt a külső szépséget is.

Azt a nézetet, miszerint a megfelelő táplálkozás szorosan összefügg az egészséggel és a külső szépséggel, csak erősíti, hogy a fogyasztók 25 százaléka rendszeresen vásárol étrendkiegészítőket annak érdekében, hogy javítsa bőrének állapotát. Az előrejelzések szerint az étrendkiegészítők piaca 2020-ra világszerte elérheti a 220 milliárd dollárt (+70 százalék vs. 2016) és nem meglepő, hogy az egészégmegőrző termékek legfőbb felhasználói a nők, akik a WHO (World Health Organisation) jelentése szerint egyre nagyobb szerepet játszanak majd a jövő generációinak egészségmegőrzésében is.

Az AVON ezért döntött úgy, hogy 2020 januárjában egy teljesen új piaci szegmensbe lép be, és a modern kor kihívásaira válaszolva, célzottan a hölgyek számára fejlesztette ki a Liiv étrendkiegészítő családot. A Liiv termékek hatékony és innovatív megoldást nyújtanak a hölgyeknek, hogy a rohanó hétköznapokban is megadják maguknak mindazt, amire a szervezetüknek szüksége van.

A termék bevezetése és disztribúciója

A Liiv három taggal debütált a magyar piacon; az Étkezéshelyettesítő shake-kel, a Rest and relax étrendkiegészítővel és a Szépítő kollagénes italporral.

A fejlesztés igazi kihívást jelentett a vállalat számára, hiszen az étrendkiegészítők forgalmazása nagyban eltér az eddig megszokott AVON termékektől. Szükség volt az élelmiszer típusú termékek forgalmazásához előírt Disztribúciós Központ Veszélyelemzés Kritikus Szabályozási Pont (HACCP – Hazard Analysis Critical Control Point) élelmiszerbiztonsági rendszerének kiépítésére. Ez az átfogó, biztonsági rendszer kiterjed a kereskedelmi termékek és csomagolóanyagok beszerzésére, tárolására, a kereskedelmi tevékenység technológiájának minden lépésére, a raktározásra és az értékesítésre, a berendezések karbantartására és tisztítására, valamint a személyi és környezeti higiéniára egyaránt.

„A Liiv termékek kapcsán szigorú jogszabályi előírásokat kell betartanunk. Ez többek között azt is jelenti, hogy dolgozóink kizárólag csak akkor érintkezhetnek a termékekkel, ha érvényes egészségügyi lappal és a szükséges személyi higiéniai ismeretekkel rendelkeznek. A termékek a Disztribúciós Központon belül dedikált helyet kaptak, olyan területen, ahol a hőmérséklet és páratartalommal kapcsolatos előírásokat biztosítani tudjuk. A szigorú előírások betartását rendszeresen ellenőrizzük, adminisztráljuk, emellett minden dolgozó rendszeres oktatásban részesül”– nyilatkozta Radeczky Zoltán, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.

A vállalat nagyon bízik az új termékek sikerében. „A Liiv család kapcsán a következő három hónapban üzleti célunk, hogy a lehető legtöbb AVON Tanácsadó megismerje és megszeresse, illetve hogy tanácsadóink rendszeresen meg is rendeljék azokat. Vállalati szinten egy stabil, az üzleti eredményekhez szignifikánsan hozzájáruló termékkategóriát szeretnénk magunkénak tudni a már meglévő, magában is igen széles portfóliónkon belül”– mondta Radeczky Zoltán.

Az új termékcsalád minél szélesebb körben való ismertté tételét egy ismert és nemzetközi arccal is segíti. A Liiv magyarországi nagykövete Kozák Danuta, ötszörös olimpiai-, tizennégyszeres világ- és tizenhatszoros Európa-bajnok kajakozó, aki sportolóként, anyaként és feleségként pontosan tudja, hogy mennyire fontos a kiegyensúlyozott életmód egy nő életében.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen sikeres sportolónő áll a Liiv család mellet. Bízunk benne, hogy nem csupán szakmai eredményeivel, hanem a női szerepekben való helytállásával is motiválja majd a magyar hölgyeket arra, hogy foglalkozzanak magukkal, és külső szépségük érdekében tegyenek egészségükért is”– tette hozzá Radeczky Zoltán.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS