Reklámpiac

Itt találod az összes cikket a „reklámpiac” témában!

Közel 10 százalékkal nőhetnek idén a reklámköltések Magyarországon

Közel 10 százalékkal nőhetnek idén a reklámköltések Magyarországon

A globális hirdetési kiadásoknak egyre nagyobb része áramlik fokozatosan a digitális területre, a szegmens költési részaránya 2026-ra már a 62 százalékot is eléri.
2021. 07. 29., 13:00
Már az idén megdőlhet a világjárvány előtti reklámköltésrekord

A teljesítményalapú e-kereskedelmi reklámok és az online videókban megjelenő márkahirdetések iránti rendkívüli kereslet fűti a globális reklámpiacot, amelyen 11,2 százalékkal nőhetnek az idén a költések – állapítja meg friss előrejelzésében a Zenith.

2020. 09. 10., 15:30
Megviselte a reklámpiacot a koronavírus-járvány

A Nielsen Közönségmérés megvizsgálta a televíziós reklámokkal kapcsolatos változásokat 2019 és 2020 első 35 hete között. Az elemzés szerint a piac még augusztusra sem érte utol magát.

2020. 08. 19., 12:15
Járvány előtti kampányokkal lehetett nevezni

A Hipnózis idei mezőnyében 33 magyarországi ügynökség összesen 51 ügyfélnek készített, április előtti munkája verseng. A díjátadót szeptember második felében rendezik meg.

2020. 04. 07., 10:45
Kevesebbet hirdetett az állam a televízióban tavaly

Tavaly a magyarországi televíziós reklámiac 4 százalékos bővüléssel 63 milliárd forintos bevételt ért el – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS