Itt találod az összes cikket a „reklámpiac” témában!
Az EU- és önkormányzati választások, a labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az olimpia is ad majd egy-egy időszakos lökést a magyar reklámpiacnak.
A magyar reklámpiac – hasonlóan a többi közép-kelet-európai országhoz – főként az állami költéseknek köszönhetően növekedésnek indult tavaly.
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan meghaladja a 738 milliárd dollárt, ami 8,7 százalékos növekedést jelent az előző évi 679 milliárd dollárral szemben.
Idén várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt a globális reklámköltések összértéke, ami 9,2 százalékos növekedést jelent az előző évi 682 milliárd dollárral szemben – olvasható a dentsu globális médiaügynökségi hálózat előrejelzésében.
A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét a vírussal kapcsolatos információátadásra.
A teljesítményalapú e-kereskedelmi reklámok és az online videókban megjelenő márkahirdetések iránti rendkívüli kereslet fűti a globális reklámpiacot, amelyen 11,2 százalékkal nőhetnek az idén a költések – állapítja meg friss előrejelzésében a Zenith.
Főleg az állami reklámköltésnek - ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban - köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol.
A Nielsen Közönségmérés megvizsgálta a televíziós reklámokkal kapcsolatos változásokat 2019 és 2020 első 35 hete között. Az elemzés szerint a piac még augusztusra sem érte utol magát.
A Hipnózis idei mezőnyében 33 magyarországi ügynökség összesen 51 ügyfélnek készített, április előtti munkája verseng. A díjátadót szeptember második felében rendezik meg.
A reklámpiac egyik legmeghatározóbb ügynöksége, a Wieden+Kennedy, teljes hálózatában 11 százalékos leépítésbe kezd a koronavírus gazdasági hatásai miatt.
Tavaly a magyarországi televíziós reklámiac 4 százalékos bővüléssel 63 milliárd forintos bevételt ért el – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég elemzéséből.
Mi várható, a járvány lecsengését követően és hogyan lehet ezekre márkakommunikációs szempontból felkészülni? – teszi fel a kérdést összeállításában a Republic Group.
Átlagosan 7,5 százalékkal csökkent a legnagyobb reklámügyökségi holdingok részvényeinek értéke.
2021-re az internetes reklámköltések a globális hirdetési költések több, mint 50 százalékát teszik majd ki – derül ki a Zenith Advertising jelentéséből.
Tavaly a magyarországi digitális reklámpiac 38,8 százalékos részt kihasítva a teljes reklámtortából, 90,3 milliárd forintot ért el, ezzel negyedik éve a legnagyobb szegmens.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.