Leépítésre kényszerül a reklámpiac egyik top ügynöksége

2020. 07. 23., 14:00

A Wieden+Kennedy, a reklámpiac egyik legmeghatározóbb ügynöksége teljes hálózatában 11 százalékos leépítésbe kezd a koronavírus gazdasági hatásai miatt.

A W+K közleménye szerint nehéz döntés született, de az ügynökségnek súlyosabb intézkedésekhez kell folyamodnia a jelenlegi gazdasági helyzetben – írja a Kreatív Online.

„Mindenkitől a lehető legfájdalommentesebb módon köszönünk el, akár önként, akár nem önszántából távozik. Mindegyikük távozása veszteség a számunkra, bármelyik a jövőben velük dolgozó ügynökség jól jár velük” – fogalmaz a W + K hivatalos közleménye.

Az elbocsátás részletei nem ismertek, így pontosan nem tudni mely területeket, és mely irodákat érinti a leépítés. Az ügynökség eddig igyekezett mindenkit megtartani. Március óta költségcsökkentésekkel, a vezetői fizetések visszavágásával próbálták ellensúlyozni a járvány miatti bevételkiesést.

A W+K hálózatának irodája van New Yorkban, Londonban, Amszterdamban, Portlandben, Shanghajban, Delhiben, Tokióban, Sao Paulóban.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS