A Hipnózis idei mezőnyében 33 magyarországi ügynökség összesen 51 ügyfélnek készített, április előtti munkája verseng. A díjátadót szeptember második felében rendezik meg.
Augusztus elejével zárult a Kreatív legrangosabb reklámversenye, a Hipnózis nevezési időszaka. A megmérettetésre 2019 márciusa és 2020 márciusa közötti, még a Covid-járvány előtt megvalósult kampányokat lehetett nevezni.
A reklámvilágot is erős kihívások elé állító időszakban végül 152 nevezést véglegesítettek az ügynökségek, ez mintegy kétharmada egy olyan évnek (például az előzőeknek), ahol a nevezők kiszámítható körülmények között, kataklizmák nélkül működhettek. A munkákat 33 ügynökség nyújtotta be 51 ügyfél számára készített munkákkal.
A legtöbb nevezés a Mitótól, a DDB-től, a Mediatortól és a tavalyi év ügynökségétől, a Spice Communicationtől érkezett, a megbízók között a ViacomCBS CEE, a Magyar Telekom, a Coca-Cola és a Cofidis nevével találkozik majd leggyakrabban a nemzetközi zsűri.
A Hipnózis díjait szeptember második felében adják át – egyelőre nem tudni, hogy milyen formában.
Küldetése, hogy a borászatok kedvelői ősszel is felfedezzék a régió egyedülálló borkultúráját, gasztronómiáját.
Folytatódik a munkagödör kialakítása az 5. blokk területén – jelentette be Szijjártó Péter.