Itt találod az összes cikket a „Capgemini” témában!
A vásárlók továbbra is bíznak abban, hogy az alapvető fogyasztói cikkek ára mérséklődik.
A bankok mindössze 6 százaléka készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt – állapítja meg a Capgemini legfrissebb tanulmánya.
Kvantumtechnológia, új félvezetők, kobaltmentes akkumulátor, űrtechnológia – ezek azok a területek, amelyek az idei évtől egyre fontosabb szerepet játszanak majd a gazdaságaink, közösségeink és ökoszisztémáink előtt álló legfontosabb kihívások kezelésében.
Egyre fokozódik az igény a lakossági okoseszközök iránt: a fogyasztók 67 százaléka tartja szükségesnek ezeket a termékeket, 41 százalékuk pedig azt állítja, hogy ezek a termékek segítenek időt megtakarítani és gördülékenyebbé tenni a mindennapokat – derül a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából.
2027-re az új fizetési módok (e-pénz, digitális pénztárcák, közvetlen utalások és QR-kódos fizetések) a teljes volumen mintegy 30 százalékát tehetik ki – olvasható a Capgemini Kutatóintézet tanulmányában.
Nemcsak a fogyasztók, de a cégvezetők bizalmát is elnyerte a mesterséges intelligencia – derül ki a Capgemini Kutatóintézet kutatásából. A statisztikák azt mutatják, hogy jelenleg az AI alkalmazása az egyik legfontosabb kérdés, ha a cég jövőjéről van szó.
19 ország, 46 iparág 135 szereplője kapta meg az Ethisphere elismerését, amelyet a kimagasló etikai gyakorlat, jogszabályi megfelelőség és a szervezetirányítási gyakorlat figyelembevétele mentén ítéltek oda a vállalatoknak.
A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából.
Az ipari szervezetek 51 százaléka arra számít, hogy az „okosgyárakat” célzó kibertámadások száma növekedni fog a következő 12 hónapban. Ennek ellenére a gyártók közel felének igencsak hiányos a kiberbiztonsági protokollja.
A vállalatokon belüli munkavállalói élményt vizsgáló nemzetközi kutatás szerint a vezetők túlzottan optimisták munkavállalóik munkahelyi elégedettségét illetően.
Világviszonylatban a vállalatok közel egynegyede már dolgozik valamilyen kvantumtechnológián, amelyből számításaik szerint 3-5 éven belül kereskedelmileg is profitálhatnak.
A Capgemini legfrissebb kutatása szerint tíz biztosítóból csupán négy mondhatja el magáról, hogy kockázatfelmérése és árazása tény-és adatalapú, míg mindössze 18 százalékuk képes az adatok érdemi felhasználására a működés optimalizálása és a versenyelőny kialakítása érdekében.
A vásárlók egyre inkább visszavágynak az üzletekbe – emeli ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatása.
A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat.
A fogyasztók közel 72 százaléka szeretne kialakítani körkörös gazdasági gyakorlatokat, ám a szervezetek nem biztosítják az ehhez szükséges kényelmet, hozzáférést, információt és megfizethetőséget – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb elemzéséből.
Egyre éleződik a verseny a biztosítási piacon az újgenerációs digitális szereplők és a piacon már régebb óta jelen lévő biztosítótársaságok között – áll a Capgemini és az Efma nemrég megjelent World InsurTech Report 2021 című tanulmányában.
A Capgemini Kutatóintézet szerint az 5G tulajdonságai teljesítik vagy meg is haladják a legtöbb korai alkalmazó elvárásait. A szervezetek optimisták az 5G nyújtotta lehetőségeket illetően.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.