Átadták az idei Szerethető Munkahelyek különdíjakat

2019. 12. 09., 14:00

Nemrég hirdette ki a DreamJo.bs a Szerethető Munkahelyek idei díjazottjait. Az ünnepélyes keret között átadott elismerések mellett különdíjakat is odaítéltek.

A nagyvállalatok és kkv-k a DreamJo.bs ingyenes platformján nevezhettek, amelyen minden cégnek lehetősége volt kreatívan és őszintén bemutatkozni a nevezési időszak végéig.

Miért fontos a cégeknek a Szerethető Munkahelyek Díj, verseny? 

Rengeteg szakmai verseny és megmérettetés közül választhatnak a cégek, azonban a DreamJo.bs oldalán a cégprofil létrehozása, Szerethető Munkahelyekre nevezés és a Díjátadón való részvétel díjmentes. És hogy miben különleges a verseny, arra az egyik díjazott cég képviselője válaszolt: 

„Ez a díj egy kicsit más: talán közelebb áll a fiatalabb generációhoz és jobban megszólítja őket, mint mások”. 

A Top 125 díjazottról a nagyközönség döntött, bárki szavazhatott, azonban direktben a nevezőkre nem voksolhatnak a szavazók, így minden cég egyenlő eséllyel indulhatott a versenyben. 

Összesen 16 olyan csapat volt a díjazottak között, akiket idén már harmadszorra köszönthettek a verseny szervezői a Díjátadó Gálán. És hogy milyen érzés a csapattagoknak a háromszoros kitüntetés?

„Büszkék, hiszen ez nekik is presztízs, és egy jó visszajelzés, mivel másoknak is az a véleménye, hogy szívesen dolgoznának ott, ahol ők dolgoznak“.

A két alapító – Balogh Péter és Balogh-Mázi Mária – elmondása szerint nem versenyként tekintenek a Szerethető Munkahelyek Díjra, hanem egy lehetőségre, ahol sok kiváló KKV és nagyvállalat őszintén és kreatívan bemutatkozhat. Úgy vélik, nincs egy sikerrecept, mivel minden cég másképpen szerethető, de ami közös kell legyen bennük, az a  cégvezetők törekvése arra,  hogy megtalálják az összhangot az ott dolgozó emberekkel és a csapattagok szívesen járjanak be dolgozni.

A Díjátadó Gálára érkező cégvezetők, csapattagok több, mint 50 százaléka is ezt emelte ki, azaz „fontos számunkra, hogy jól érzik magukat nálunk a kollégák. Erről ad nekünk visszajelzést a verseny.” 

A nevezés során gyakran a teljes csapat részt vesz a munkáltatói cégprofil létrehozás folyamatában. Ezért is fontos a csapatoknak már a részvétel is, mivel közösen fogalmazzák meg, miért is szeretnek ott dolgozni, így nem csak a meglévő kollégák megtartásban van kiemelt szerepe, hanem az új kollégák keresésénél is.

A szakmai különdíjak: 

  1. Laposa Birtok Kft. Employer Branding Különdíj, Mikrovállalat kategória – Vision Recruitment 
  2. Cserpes - Sajtműhely Kft. HR Különdíj, Mikrovállalat kategória – Miutcánk
  3. Adevinta Classified Media Hungary Kft. Employer Branding Különdíj, Kisvállalat kategória – maform
  4. ULYSSYS Kft. HR Különdíj, Kisvállalat kategória – Online Márkaboltok
  5. AYCM Magyarország Kft. Egészségtudatos Különdíj, Középvállalat kategória – INNOVIEW
  6. Alcoa Shared Services Hungary Kft. Employer Branding Különdíj, Középvállalat kategória – Webtown
  7. DIAGEO Business Services Kft. HR Különdíj, Középvállalat kategória – W.UP
  8. eSense Zrt. Munkavállalói és Ügyfélélmény Különdíj, Nagyvállalat kategória – Praktiker Kft.
  9. dm Kft. Employer Branding Különdíj, Nagyvállalat kategória – Telenor
  10. Eisberg Hungary Kft. HR Különdíj, Nagyvállalat kategória – Trans-Sped Csoport

A Top 25 nagyvállalat, a Top 100 KKV és a különdíjas Szerethető Munkahelyek listáját ITT olvashatja.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS