A „Tudatos ügyfélélmény a magasabb árbevételért” című eseményen három igazán lendületes előadó, három izgalmas témával várta az érdeklődőket a VOSZ budapesti székházában.
A rendezvény szervezője és moderátora Faragó Ilona, a VOSZ Budapesti és Pest Vármegyei Szervezetének elnökségi tagja volt. Bevezetőjében elmondta, hogy a konferencia remek alkalmat biztosít arra, hogy a résztvevők megismerjék az ügyfélélmény fontosságát és annak vállalkozásfejlesztésben betöltött szerepét. Az itt szerzett tudás és tapasztalatok nagymértékben hozzájárulhatnak a vállalkozások hosszú távú növekedéséhez és versenyképességéhez – olvasható a vosz.hu-n.
Leitner-Kocsis Eszter business coach arról beszélt, hogy a döntéseink 95 százaléka érzelmi alapon történik, és csak 5 százalék a tudatos, racionális döntés. Kifejtette, hogyan segíti az önismeret és a belső stabilitás az ügyfelekkel való kapcsolatot, magát az ügyfélélményt és a vezetői hitelességet. Kutatási adatokra hivatkozva elmondta, hogy a magas érzelmi intelligenciával rendelkező vezetők csapatainak teljesítménye 20 százalékkal magasabb az átlagnál, illetve az általuk irányított szervezeteknél 76 százalékkal nagyobb a munkahelyi elköteleződés is. A mai világban az önismeret stratégiai eszközként szolgál.
Rácz Gitta kommunikációs szakember – aki amellett, hogy nyilvános beszédtréner, értékesítők képzésével is foglalkozik –, arról beszélt előadásában, hogyan tudnak a vállalkozók hitelesebben és magabiztosabban megszólalni, és így erősíteni saját piaci pozíciójukat. A nyilvános beszéd alapvetése a célkitűzés, a „mit mondok” és a „hogyan mondom”. Fontos, hogy rendelkezzünk egy vízióval, tudatosítsuk a céljainkat és tisztában legyünk azzal, milyen érzéseket váltunk ki a hallgatóságból, mert a legtöbb ember elsősorban arra fog emlékezni, hogy érezte magát, és ez alapján fogja adott esetben tovább ajánlani cégünket vagy szolgáltatásunkat.
Nagy Tímea ügyfélélmény specialista gyakorlati példákon keresztül mutatta be, hogyan lehet a vevőkből visszatérő vásárlókat faragni, a „WOW ügyfélélmény” segítségével – úgy, hogy közben az árversenyt is el lehet kerülni. Egy 2024-es felmérésre hivatkozva elmondta, hogy Magyarországon a vásárlók 73 százaléka szerint az ügyfélélmény a legfontosabb szempont, ami alapján eldöntik, hogy vásárolni fognak egy cégtől vagy sem. Ha egy vállalatnak van ügyfélélmény stratégiája, az többek között abban is segítheti, hogy a régi vevőiket is aktivizálja, hiszen a bizalom legtöbbször már kialakult. Azonban a magyar kkv-k kb. 60 százaléka elengedi vásárlója kezét az első sikeres értékesítés után, ez pedig nagy kihagyott lehetőség, hiszen a statisztikák szerint a visszatérő vásárlók 67 százalékkal többet költenek, mint az új vásárlók.
(Fotó: Zákány Gergely)
A következő két évben több üzemegységet is épít, illetve bővít a Gyermelyi Zrt. A beruházási program egy új, teljesen automatizált magasraktárt, tésztagyári kapacitásbővítést és csomagolásfejlesztést foglal magában.
A Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója a TelePaks Kistérségi Televízió stúdiójában értékelte az elmúlt időszakot.