A siker kulcsa bennünk van – inspiráló előadások a VOSZ BPVRSZ rendezvényén

A siker kulcsa bennünk van – inspiráló előadások a VOSZ BPVRSZ rendezvényén
2025. 05. 29., 17:40

A „Tudatos ügyfélélmény a magasabb árbevételért” című eseményen három igazán lendületes előadó, három izgalmas témával várta az érdeklődőket a VOSZ budapesti székházában.

A rendezvény szervezője és moderátora Faragó Ilona, a VOSZ Budapesti és Pest Vármegyei Szervezetének elnökségi tagja volt. Bevezetőjében elmondta, hogy a konferencia remek alkalmat biztosít arra, hogy a résztvevők megismerjék az ügyfélélmény fontosságát és annak vállalkozásfejlesztésben betöltött szerepét. Az itt szerzett tudás és tapasztalatok nagymértékben hozzájárulhatnak a vállalkozások hosszú távú növekedéséhez és versenyképességéhez – olvasható a vosz.hu-n.

Leitner-Kocsis Eszter business coach arról beszélt, hogy a döntéseink 95 százaléka érzelmi alapon történik, és csak 5 százalék a tudatos, racionális döntés. Kifejtette, hogyan segíti az önismeret és a belső stabilitás az ügyfelekkel való kapcsolatot, magát az ügyfélélményt és a vezetői hitelességet. Kutatási adatokra hivatkozva elmondta, hogy a magas érzelmi intelligenciával rendelkező vezetők csapatainak teljesítménye 20 százalékkal magasabb az átlagnál, illetve az általuk irányított szervezeteknél 76 százalékkal nagyobb a munkahelyi elköteleződés is. A mai világban az önismeret stratégiai eszközként szolgál.

Rácz Gitta kommunikációs szakember – aki amellett, hogy nyilvános beszédtréner, értékesítők képzésével is foglalkozik –, arról beszélt előadásában, hogyan tudnak a vállalkozók hitelesebben és magabiztosabban megszólalni, és így erősíteni saját piaci pozíciójukat. A nyilvános beszéd alapvetése a célkitűzés, a „mit mondok” és a „hogyan mondom”. Fontos, hogy rendelkezzünk egy vízióval, tudatosítsuk a céljainkat és tisztában legyünk azzal, milyen érzéseket váltunk ki a hallgatóságból, mert a legtöbb ember elsősorban arra fog emlékezni, hogy érezte magát, és ez alapján fogja adott esetben tovább ajánlani cégünket vagy szolgáltatásunkat.

Nagy Tímea ügyfélélmény specialista gyakorlati példákon keresztül mutatta be, hogyan lehet a vevőkből visszatérő vásárlókat faragni, a „WOW ügyfélélmény” segítségével – úgy, hogy közben az árversenyt is el lehet kerülni. Egy 2024-es felmérésre hivatkozva elmondta, hogy Magyarországon a vásárlók 73 százaléka szerint az ügyfélélmény a legfontosabb szempont, ami alapján eldöntik, hogy vásárolni fognak egy cégtől vagy sem. Ha egy vállalatnak van ügyfélélmény stratégiája, az többek között abban is segítheti, hogy a régi vevőiket is aktivizálja, hiszen a bizalom legtöbbször már kialakult. Azonban a magyar kkv-k kb. 60 százaléka elengedi vásárlója kezét az első sikeres értékesítés után, ez pedig nagy kihagyott lehetőség, hiszen a statisztikák szerint a visszatérő vásárlók 67 százalékkal többet költenek, mint az új vásárlók.

(Fotó: Zákány Gergely)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 07. 16., 16:20
Júliusra a kereslet visszaesésével párhuzamosan befékezett a használt panellakások drágulása, Kelet-Magyarországon pedig még csökkenésnek is indult az átlagáruk. A Duna House szakértője szerint a 3 százalékos hitel újabb lökést adhat ennek a szegmensnek, különös tekintettel az új finanszírozási konstrukció lakásokat érintő feltételei között szereplő 100 millió forintos értékhatárra és a maximum 1,5 millió forintos négyzetméterárra.
2025. 07. 15., 15:20
A már működő beruházási hitel mellett július 15-től elérhető a KKV Technológia Plusz Hitelprogram „B” komponense, a 70 milliárd forint keretösszegű kamatmentes forgóeszközhitel. A program a Nemzetgazdasági Minisztérium becslése szerint 4000–4500 vállalkozás számára nyújthat segítséget, különösen a fejlesztendő térségekben.

  Rovathírek: HIPA

A következő két évben több üzemegységet is épít, illetve bővít a Gyermelyi Zrt. A beruházási program egy új, teljesen automatizált magasraktárt, tésztagyári kapacitásbővítést és csomagolásfejlesztést foglal magában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Donald Trump kriptoüzlete – és a piachoz kötődő szabályozó tevékenysége – miatt világszerte egyre nagyobb figyelem irányul a digitális valutákra. Mivel a téma egy 2025. július 1-jével érvénybe lépett kriptopiaci törvény miatt itthon is forró, megkértük Kalocsai Kornélt, a Blockchain Magyarország Egyesület alapító-elnökét, hogy segítsen tisztán látni, egyrészt az amerikai elnök által előidézett változásokkal, másrészt azzal kapcsolatban, hogy a kriptopiacot hogyan kellene mindenki javára megtisztítani. A blockchain és kripto szakértő-tanácsadó a leggyakrabban előforduló buktatókra és csalásokra is felhívta a figyelmet.
Érdekes ingatlanpiaci helyzetet teremt a helyi önazonosság védelméről szóló törvény, amely júliustól már hatályba is lép. Sokan gondolják, hogy önmagában a létezése befolyásolhatja az árakat, de ez szinte kizárólag az önkormányzatokon múlik. Bár Szegő Péterrel még a parlamenti szavazás előtt beszélgettünk a témáról, a Duna House PR és elemzési szakértőjeként átfogó képet tudott adni róla, hogy mi történik lokálisan és országosan a jogszabály bevezetése után.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) közölte: sajnálattal veszi tudomásul, hogy a kormány szakmai egyeztetés nélkül hosszabbította meg a hatósági árak rendszerét, hiszen ezzel a szőnyeg alá söpörték a gazdaságban lappangó feszültségeket, amelyek így csak tovább gyűlnek és mindenképpen felszínre kerülnek. Az árrésstop legnagyobb vesztesei éppen a kisboltok lesznek, hiszen lemaradnak az árversenyben a multikkal szemben – vezeti le ebben az epizódban Kozák Tamás. Az OKSZ főtitkára azt is elmagyarázza, miért nincs rendjén az elmaradt egyeztetés és felvázolja a szövetség szakpolitikai javaslatait, amelyek viszont gyógyírt jelentenének – árrésstop helyett.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS