A dízájner egy cipőben jár a megbízóval

2019. 06. 11., 14:00

Sokat kell utazni, különböző országokban élni és sok kultúrát megismerni, mert ez mind szélesíti a látókörünket – vallja Nathalie Rottenburg spanyol dízájner.

Megújult a Danubius Hotel Helia Episode étterme és a szálloda terasza. A különleges, színes, világos tereket a spanyol dizájner Nathalie Rottenburg álmodta meg. A tervező korábbi projektek kapcsán már bizonyította a szállodai belső terek iránti elköteleződését, és ezúttal is egyedit alkotott.

Nathalie szerint minden projektnek külön személyisége van, amely többnyire a megrendelő személyiségét tükrözi. Dizájnerként részben pszichológusnak is kell lenni: megismerni, „egy cipőben járni” a megbízóval, hogy a munka egyértelműen meghatározható legyen és tükrözze a legfontosabb célokat.

Egy világos irányvonal kijelölése mindenki számára nagyon fontos – mondja. Az első kérdés mindig az, hogy melyek egy hotel jövőbeni tervei? Egy új üzleti lehetőséget alapoz-e meg a változás? Van-e ehhez stílusbeli elképzelés?

A dízájner mindig törekszik az újrahasznosított anyagok, energiatakarékos megoldások alkalmazására. Azt mondja: „Földünk veszélyben van, és mindannyiunk segítségére szorul. A technológia ma esélyt ad, hogy olyan anyagokkal dolgozzunk, amelyekkel egyúttal környezetünket is védhetjük.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS